Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Markkinointia markkinointia. Nykyäänhän tuo on mennyt jo aika härskiksi, kun näillä sikäli ihan hienoilla asioilla haetaan huomioita.

Tätä tämä sosiaalisen median aika on.

Nää kelit saa kyllä hymyn huulille ja mielen korkealle. :sun_with_face:

4 tykkäystä

Mikäs siinä on tallailla pitkin katuja mestaruuslippiksen kanssa! :sunglasses:

3 tykkäystä

Käsittääkseni olivat vain julkaisseet tempauksesta facebook-sivuillaan, ja siitä oli sitten IS päättänyt kirjoittaa jutun. Kuvatkin olivat ihan Jukureiden junnujen toiminnanjohtajan ottamia, eli tuskin siellä mitään toimittajaa mukana oli :slight_smile:

Joka tapauksessa, mulle tuli kyllä hyvä mieli tuosta jutusta! Kiva, että tällainen idea tuli jollekin mieleen, kiva, että nuoret pojat halusivat lähteä mukaan. Ja parasta tietysti, että apu tuli varmasti tarpeeseen!

13 tykkäystä

Onhan tuo juttu joka saa hyvälle mielelle, en minä sillä, ja kannattaahan tuo brrandin kannalta julki tuoda ei siinä mitään. Peukku tälle tai kaksi.

2 tykkäystä

Se,että nyt on lämmintä (ei sada räntää) ,Tapparan mestaruus,aurinko paistaa ja veli @Treppu laittama video tuossa ketjussa.

1 tykkäys

Kävimpä äsken ostoksilla Nekalan Starkilla. Kaupan päälle sain Mestaruus-lippiksen. Amerikkaa…

8 tykkäystä

Kaupissa soiva Tampere II :blue_heart:

3 tykkäystä

Suunnistusta televisiosta ja ei ole edes paha krapula.
:+1:

Niin ja @Treppu :+1: myös sinulle eilisestä.

1 tykkäys

Se kun saa muutaman tunnin päästä heittää lätkäkamppeet päälle ja pääsee pelaamaan. :+1:

2 tykkäystä

Se kun ulkona on satanut vettä ja ilma on raikas eikä ilmassa ole siitepölyä.

7 tykkäystä

Katselen kansanedustajien sotilasarvoja. Jussi Halla-aho = siviilipalvelus

Nauratti. :smiley:

7 tykkäystä

Kun tein paikallisen rengaskauppiaan kanssa hyvän diilin auton ja kärryn renkaista!

1 tykkäys

Suunnistus - mikä huikea tv-laji.

4 tykkäystä

Tämä. Suunnistaa en itse osaa tippaakaan, viimeksi intissä kartta kädessä ollut. Jokunen vuosi sitten satuin teeveen ääreen kun Jukolasta tuli lähetystä ja olihan tuo siistiä seurata! GPS tuo niin paljon lisämaustetta katsojan kannalta tuohon seuraamiseen :slight_smile:

2 tykkäystä

Tuli ostettua Tapolan mörköö. Nam. Kekkasin, että pihan punakanelisose passaa sen kanssa jopa paremmin kuin puolukkahillo. :sunglasses:

2 tykkäystä

Tämä lyhytanimaatio, varsinkin koska ottaa kauniisti kantaa todella tärkeään aiheeseen; koulutukseen.

2 tykkäystä

Rosteri 2017-2018

13 tykkäystä
6 tykkäystä

Jälkikasvun puolesta saa olla nyt iloinen.:slight_smile:
Onneksi huhut pitivät paikkansa, kun niistä oli otettu koppi jo aiemmin paitojen muodossa.
Paidat siis eivät ole minun vaan jälkikasvun…

10 tykkäystä