Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Hyvä palvelu kaupassa. Myyjä näki vaivaa ja kauppa syntyi :thumbsup:

Ps. Tietenkin toistasataa positiivistä viestiä uusien julkistettujen pelaajien tiimoilta. Olisipa maanantait aina tällaisia :wink:

6 tykkäystä

Jälkikasvukin on iloinen :raising_hand:

3 tykkäystä

Siis että tuliko sieltä siis kaikki joita huhuiltiin?!

(hymyilyttää ja epäuskottaa vuorotellen)

Sain itseni hyvälle tuulelle kun vihdoin älysin vaimentaa Lukko-ketjun. Sori siitä :wink:

https://instagram.com/p/BUtYFYhgdgb/

Anteeksi, jos joku pahoittaa tästä mielensä, mutta tämä Jaajon instapäivitys sai minut nauramaan! :grin:

9 tykkäystä

Eikai tuo munajuusto vaan tarkoita samaa kuin sissijuusto??? :cold_sweat:

Se että mulla todettiin uniapnea. Hyvä että selviää asioita ja matka kohti parempaa elämänlaatua jatkaa kulkuaan kuin Tapparan mestaruusjuna.

12 tykkäystä

@Naapuri :n paluu.

Johonkin hän kevään aikana hävisi, mutta onneksi löysi takaisin.

2 tykkäystä

Minä sulle yv:nä hyvää mieltä laitan.

Odotan vieläkin sun vastausta lammaskoiraan :joy:

1 tykkäys

Siis siihen vitsiin?

2 tykkäystä

Kun ei aukee niin ei saatana aukee. Tunnen oloni erittäin idiootiks kun en vaan tajua :smiley:

Pitäisiköhän avittaa… :sunglasses:

Auta nyt miestä mäessä.:slight_smile:

1 tykkäys

Kuittaan, ainakin kymmenen hymiötä. :joy: (sain vastauksen)

3 tykkäystä

Kotimaa jalkojen alla.

2 tykkäystä

Voi tätä suurta ILON PÄIVÄÄ

3 tykkäystä

Se että olin oikeassa autolla ajosta. Uskoin sen olevan kuin pyörällä ajamista: kerran sen oppii, ainiaan sen taitaa. Olin tänään ensimmäistä kertaa auton ratissa sitten kortin saannin (15.3) ja hyvinhän se rullasi.

Kerroin ajo-opettajalle että olin ajanut kauppareissuja, kun en olisi jaksanut kuunnella valitusta ajamattomuudesta. Olin kuulemma saannut enemmän itseluottamusta ajoon. Ehkä olinkin mutta en ajamalla.

Anyway, hän myös sanoi että olen pitkään aikaan isoimmat kehitysloikat ottanut oppilas. Tämä sitten vahvistaa entisestään omaa käsitystäni siitä että olen nopea oppimaan, joka sekin entisestään saa hymyä huulille. Tunnen itseni siis kohtuu hyvin.

5 tykkäystä

No nyt kun ajaminen sujuu, niin voitkin lähteä joskus juoppokuskiksi…:grin::laughing::laughing::laughing:

Olen kovin iloinen tänään siitä, että sain hankittua Henkan aidon pelipaidan ennen NHL:ään lähtöä.:slight_smile:

3 tykkäystä

No lauantaina olen varajuoppokuski. :grin: Kun mietin keitä on juoppokuskeina, koen että voin ottaa lonkun tai pari. Jos he ryssivät itsensä pois ajokunnasta, voidaan saman tien julistaa maailman kahdeksas ihme tapahtuneeksi.

1 tykkäys