Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ymmärrän. Mä avasin Jatkoaikaan samanmoisen silloin ja vieläkin harmittaa se teko minua.

1 tykkäys

Kyllä minua kiristää nyt kovaa tuo puhelin. Laittaisin tähän Irinan sanoin kymmenen kirosanaa, jos ne näkyisi.

Vinkki: Älkää ikinä ajako itseänne tilanteeseen, jossa Apple vaihtuu Android laitteeseen.

Voin sanoa, että kohta vaihtuu myös ikkunasta yksi ruutu…

2 tykkäystä

12 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Jukka Rautakorpi, ja se että hänen mukaansa jokainen peli on ollut hyvä jääkiekko-ottelu.
Toisaalta taas hyvä ettei julkisesti haukuta.

Kyllähän se nyt harmittaa, kun harjoituspelien perusteella odotti railakasta hyökkäyspeliä, ja nyt peli onkin ihan muuta.
Harmittaa, että kausarin hommattua tollasta sitten tarjolla. Viimeksi kun omistin kausarin niin ykkössenttereinä pyöri Doellia ja Makkosta, ja tukkaan tuli usein. Nyt näyttää aika samalta. :unamused:

3 tykkäystä

Harmittaa kun tuo Tapparan otteluseurantaketju on pitkälti lukukelvotonta shaissea. Taidan pitää liigan pl seurannan auki jos sinne joku postais jotain.

7 tykkäystä

Tee niin kuin minä, seuraa peliä livenä ja tauoilla kahlaa otteluseurantaketju läpi ja jaa mielessäs lampaanperseitä parhaille itsensä nolaajille, on muuten hauskaa. Samat sankarit siellä aina kerää eniten perseitä!

18 tykkäystä

Krobben salaiset kansiot…:joy::joy::joy:

Tuohan on loistava vinkki.:+1:t2:

3 tykkäystä

Otteluseuranta edelleen 90% täyttä paskaa… kuinka monta kertaa erän aikana sama henkilö ehtii kertomaan Tapparan surkeuden…

7 tykkäystä

Vähän harmittaa tuo Ruska 2017. Ihan taukoamatta on lentänyt hävittäjää tontin yli ja ääni kyllä kantautuu sisälle sen verran mukavasti, että koira tekee taukoamatta ilmahälytyksiä.
Onneksi ei kestä kuin tämän viikon…

2 tykkäystä

Täällä kuuluu kyllä kanssa, mutta meidän elukat eivät oikeastaan välitä.
Itse ajattelen että lentäköön vaan niin p…leesti, niin kauan kun ovat omia :open_mouth::finland: kaikki on hyvin.

5 tykkäystä

Eli nyt ollaan ongelmissa, kun osa on ruotsalaisia?
:grinning:

3 tykkäystä

Ei ongelmia, samalla puolella on Gripenit myös…

2 tykkäystä

“Ei saa yleistää” -argumentin käyttäjät.

Ensinnäkin suuressa osassa tieteellistä tutkimusta (esim. biologia) on yksinkertaisesti pakko yleistää asioita. Niitä ei vain voida tarkastella yksilötasolla. Kuvitteellinen tutkimustulos suomalaiset pitävät jääkiekosta ei kuitenkaan tarkoita, ettei poikkeuksia olisi. Sitä ei kuitenkaan ole tarpeen mainita, sillä on itsestään selvää, että poikkeuksia löytyy. Silti löytyy aina joku, joka sanoo “et sä voi yleistää tolleen”.

Toiseksi yleistäminen on aivan kaikille ihmisille ja ihan koko ajan pakollista, sillä käsityskykymme / aivokapasiteettimme ei riitä tarkastelemaan jokaista mäntyä ja kerrostaloa yksilönä, vaan ne ovat mäntyjä ja kerrostaloja. (Toki jos satut olemaan vaikkapa juuri se puuston asiantuntija, huomaat kyllä mäntykohtaiset erot.) Ihmisaivot pitävät huolen siitä, että lokeroimme erilaiset asiat jo muutamissa sekunneissa.

Kolmanneksi “ei saa yleistää” on aivan hemmetin huono vasta-argumentti, jota itse asiassa voisi pitää jopa argumentaatiovirheenä, sillä se vie huomion pois itse asiasta eli esim. tutkimustuloksesta. Tämän kortin heittämisen jälkeen päädytään aina vänkäämään siitä, miten asiaa ei tietenkään voi yleistää, jolloin huomio kiinnittyy aivan väärään asiaan ja “argumentin” esittäjä vielä pahimmassa tapauksessa luulee kumonneensa jonkin tieteellisen tutkimuksen vain sillä perusteella, ettei se pidä ihan jokaikisen yksilön kohdalla paikkansa. UGH.

7 tykkäystä

Mutta ajattelepa miltä niistä varusveijareista tuntuu.

Minua sitten harmittaa ne kirjoittajat, jotka lopettaa todella hyvän viestin kirjaimiin UGH.

Luuleeko nuo hyvän viestin kirjoittajat olevansa jotain intiaaneja? Vai eikö saa yleistää?

Oli muuten aikanaan Tapparassakin ikäkausi joukkueet nimiltään inkkarit ja länkkärit, mutta se on eri asia se…

5 tykkäystä

Minua harmittaa ne ihmiset, jotka jappasevat vielä senkin jälkeen, kun ovat päättäneet oman sanomisensa ugh-ilmaisulla.

3 tykkäystä

Minua harmittaa, kun en tiedä sanaa jappasevat. En ole koskaan kuullutkaan.

1 tykkäys

Tuosta argumentista ei tule nykypäivänä kyllä mitään muuta mielikuvaa, kuin joku maahanmuuttoon tai ihonväriin liittyvä facebookkimeuhkaaminen / puolustaminen.

2 tykkäystä

Minua harmitta kun ei ole poppareita nyt kun niille olisi käyttöä.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä