Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Näin mullakin oli ennen, mutta nyt löysin hammaslääkärin joka osasi hommansa.
Eikä muuten ollut koko leuka puudutettu.:slight_smile:

1 tykkäys

Mun hammaslääkäri osaa asiansa myös. Puuduttaa just sopivasti. Se mikä hänessä harmittaa on, että on todella fiksu, hauska ja kaunis. Ja hammaslääkäri saatanan saatana.

8 tykkäystä

Minua harmittaa tai tarkemmin sanottuna kuvottaa selfiekulttuuri, joka on levinnyt onnettomuus- ja rikospaikoille. Esimerkiksi uhrien auttaminen tai kuolleiden kunnioittaminen on jäänyt toissijaiseksi selfien ottamiselle. Katsokaa, tässä minä ja puukotettu ruumis, kuinkahan moni minusta nyt tykkää?

Ruotsissa on nyt säädetty laki, joka kieltää onnettomuuspaikalla kuvaamisen. Tämä ei tietty ratkaise kaikkea, mutta on hyvä alku ja antaa paremman suunnan.

4 tykkäystä

Tilannetta ei helpota se että roskalehdistö maksaa lukijoille onnettomuuspaikkakuvista. Se jos joku on mautonta.

Sitten parhaimmillaan kirjottavat itse aihetta kritisoivia uutisia.

7 tykkäystä

Ja kun ne vielä oikein pyytää niitä kuvia. Esimerkiksi vaikka jossain keltaisessa lehdessä hehkuu keltaisena otsikko "Juuri nyt: Kuorma-auto ajoi väkijoukkoon Tampereella! Olitko paikalla? Lähetä kuva (tähän kohtaan puhelinnumero tai sähköposti)

2 tykkäystä

Sanojen mulkkaus. Miksi vanhat hyväksi havaitut sanat pitää laittaa uusiksi. Yksi harmituksen ja ihmetyksen kohde tämä helvetin viipeellä?? Millä kumman syyllä ovat alkaneet tuota viljellä, olisko viivepelistä johdetuu epäsikiö? Se on viiveellä!

9 tykkäystä

Ehkäpä tähän on tulossa korjaus. Olen monesti ollut sitä mieltä ettei meidän pidä seurata ruotsalaisia kaikessa, mutta tässä naapurit ovat oikealla tiellä…

Tämä tapaus v…taa yhä edelleen, vaikka muutaman päivän takaa onkin. Nyt ei viitsitä niitä kännyköitä kaivaa esiin, että hälytysnumeroon soitettaisiin edes. Kuinka välinpitämättömiä ihmiset oikein ovat.

1 tykkäys

Tapasin tänään asiakkaan sairaalassa, joka oli niin patologisen ilkeä, että sellaista ihmistä en ole koskaan tavannut.

On muuten äärimmäisen vaikeaa ottaa ilkeilyä vastaan suuttumatta taikka pitemmän päälle muttumatta kyyniseksi mulkvistiksi itse.

Yksi keino jota kannattaa yrittää on että mielessään kiittää ilkeilijää siitä, että tämä antaa minulle opetuksen siitä, miten ei pidä käyttäytyä ja millaiseksi en saa antaa itseni muuttua. Näin kun asian ajattelee, ilkeilijälle osoitettu vapautunut hymy on aivan aito ja puhdistava.

8 tykkäystä

Tämä

TAPPARA
Tappara on vuonna 1955 perustettu tamperelainen jääkiekko- ja taitoluisteluseura, jonka edustusjoukkue pelaa jääkiekon SM-liigassa. Tappara, joka ennen vuotta 1955 tunnettiin nimellä TBK, on voittanut Suomen mestaruuden 16 kertaa ja jakaa eniten Suomen mestaruuksia voittaneen joukkueen tittelin paikallisvastustajansa Ilveksen kanssa.

1 tykkäys

Laita asiakaspalaute ja mielensäpahoittamispalaute menemään.
Olisiko tuossa oikea henkilö?

Media

Pilvi Aalto
Viestinnän suunnittelija
SRV

+358 40 632 5505
pilvi.aalto@srv.fi

1 tykkäys

@axe hei, tämä pitää kyllä korjata!

3 tykkäystä

Ennenkuin kukaan pahoittaa mieltään sen enempää, niin huomioitavaa on, että tuo sivu on ollut pystyssä pidempään kuin Tapparan 17. mestaruus.
Tuon kohteen tiimoilta on ollut sen jälkeen isompiakin asioita huolehdittavana kuin se, että tuollainen nyanssi on nettisivulla oikein. Ja tulee olemaan jatkossakin.

Kyllähän tuo korjataan, kun joku kumminkin viestiä asiasta laittaa.

8 tykkäystä

Erittäin hyvä kommentti yllä.:thumbsup:
Nyt ei tarvitse pahoittaa mieltään.:slight_smile:
Sivu on vaan jäänyt päivittämättä viimeisen mestaruuden osalta.

Mua hiukan harmittaa kun Rautakorpea koskeva keskustelu hajoaa vähintään kahteen ketjuun.
Ei vain minun vaan kaikkien muidenkin lukijoiden takia, koittakaa kirjoittaa potkuista ja niiden toivomisesta oikeaan ketjuun ja Jukan omaan ketjuun sitten vain häntä koskevat asiat.
Tapparan peliesityksillekin on oma ketju.:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 tykkäystä

Käytiin tuossa Hämeenlinnassa, jossa kytkin sanoi sopimuksensa irti → hinaus T:reelle 250 €, → uusi kytkin 1.250 €. Isä-vainaa sanoin; Eihän tämä helvetti muuten oliskaan!

2 tykkäystä

Oon koko viikon odottanu torstaita, kun silloin on pelipäivä. Vain huomatakseni, että se peli on HUOMENNA.

Tällaiset tauot ahdistaa pientä fania.

14 tykkäystä

Auto valmistuu vasta kuun lopulla. Sain hiukan esimakua autottomasta elämästä kun menin isoille kaupoille nyssellä. Stna, että oli ulkona kylmä, nokka vuosi kuin sulhaspojan k_lli hääyönä!

10 tykkäystä

Tykkäsin viestistäsi mutta otan osaa autottomuuden tuskaan.

Itse olen mennyt kolme kertaa bussilla töihin.
Ekan, ainoan ja viimeisen.

5 tykkäystä

Tähän väliin pakko huudella pieni keventävä havainto. Aika usein pelipäivinä tulee itsekin tultua tänne fiilistelemään tulevaa peliä, ja tuolloin monien viestien yleinen vire on innokas ja positiivisesti odottava. Monesti käytetty ilmaus “alkais jo” tiivistää kannattajien tunnelmat. No sitten kun peli takkuaakin, otteluketju täyttyy tuskaisista parahduksista ja tylytyksistä. “Loppuis jo”, kirjoitti eräskin kannattaja otteluseurantaan. Se oli minusta erityisen oivaltavasti kirjoitettu. Sitä kun ensin täpinöissään odottaa, että alkais jo, alkaispa jo, niin sitten kun se alkaa, niin heti sitä toivookin tuskissaan, että lopu jo, lopu pliis ja lopeta tämä kärsimys.

Yllä kuvattu seikka ei siis minua mitenkään harmita vaan huvittaa ennemminkin, ja tunnistan hyvin saman ristiriidan itsessäni. Kunhan jutustelin. Alkaako vaiko eikö alkaa, kas siinä pulma.

3 tykkäystä