Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Nykyisin? Ei helkuta,miten voit olla noin kauan luurissa. Vastaan itse:ostat köyhiltä GW.t pois. :grinning:

1 tykkäys

Mää oon ujo ja hiljainen maalaispoika.:zipper_mouth_face:
Jonkinverran olen joutunut töissä reenaamaan jaarittelua asiakkaiden kanssa.

Aika harva paitakauppa on hoitunut puhelinsoitolla.

Taidan käydä antamassa henkilökohtaista asiakaspalautetta tuosta hinnoittelusta huomenissa DNA kaupassa.:thinking:

1 tykkäys

@Oijennus Mielestäni tuo olisi sopinut hyvin takavuosien Espoo Bluesin kokonaisuuteen. Who let the dogs out?

Edit: Pakko siirtää tämä toiseen ketjuun, kun Valvojat vetävät playoff-moodissa jo. Tässä ketjussa taisi olla aikaisempi keskustelu koirien jätöksistä.

1 tykkäys

Influenssa. 4 päivää 38 kuumetta. Tänään paljon vähemmän. En pääse otteluun. Jää liput käyttämättä , ellei joku tarvitse lippuja. 2kpl katsomo E4 rivi 3.
Lähetän pdf jos joku tarvii.
Ja kyllä tämä on vi…harmittavaa ei myynti-ilmoitus.

Edit. Mutta on annetaan ilmoitus😊

Olen aivan totaallisen uupunut. Ei meinaa jaksaa seistä. Energiatasot on varmaan parin prosentin luokkaa. Töissä pitäisi kuitenkin jaksaa olla. Talvilomien ja muiden sairaslomien takia olisi noin kolmen miehen hommat tällähetkellä päällä. Vituttaa

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalaiset, varmistakaamme demokratian toteutuminen

Ette ikinä arvaa mihin hommiin lähden nyt…?

No lumitöihin. Voi saatanan ■■■■■ perkele. Koska se ilmaston lämpeminen saapuu Suomeen?

8 tykkäystä

Ilmaston lämpeneminen tulee iltapäivisin jotta pihat ja raput on oikeen helesveetin liukkaita… :frowning_face:

Ei se tule. Ei sitä ole olemassakaan. Lehdessä kerrottiin yhden tyypin kieltäneen koko ilmiön.
Voit jatkaa lapiointia.

5 tykkäystä

On muuten ollu ihmeellinen ilma tänään. Välillä paistaa hienosti aurinko ja sit välillä sataa paskaa taivaan täydeltä. Nyt mentävä kauppaan, kävellen. Kaikki varmaan arvaa mitä tapahtuu kun astun ovesta ulos.

2 tykkäystä

“Ja pakki TOIMITTAA kiekon maalia kohti…” Tuo toimittaa verbin käyttö ärsyttää todella, ei mun mielestä kuuluu jääkiekkoselostukseen…
Jatkuvaa toimittamista…

Jotta *itutus ei lisääntyisi niin miten itse sanoisit paremmin?

Lähettää?
Ampua?
Iskeä?
Syöttää?
Leijuttaa?

Laukoo kohti maalia, syöttää maalille…
Toimittajat ovat erikseen. :grinning:

2 tykkäystä

Ainahan se pistää ketuttaan kun selvä peli sössitään täysin omiin hölmöilyihin.

Vituttaa kun mulla ei ole haapalan voimia. 75 kilonen jätkä pudottaa isomman kaverin vasurilla eikä ees huomaa sitä.

3 tykkäystä

Tarkoitatko lehtitoimittajia? Vai rahdin toimittajia? Kyllä tuo jälkimmäinen merkitys minulle toimii kiekossakin. Siirtää tai liikuttaa kiekon maalille ei sisällä ihan sitä samaa fiilistä tässä asiayhteydessä.

Sarja on 1-1, niin jotkut toteavat kauden olleen siinä. Ilmeisesti voidaan mestaruusviirikin ottaa pois, koska KalPa johti 0-2.

Aina ei meinaa ymmärrys riittää, vaikka paljon on nähty vuodesta 2006 ja aikaisemminkin.

17 tykkäystä

Ikää tulee ja nämä siirtelyt vähän rupeaa tuntumaan kropassa. Ensi yönä siirrytään kesäaikaan,tunti eteenpäin.

4 tykkäystä

DNA ja niiden mobiilinetti, tukiasema ollu pimeenä tiistai-illasta asti. Joka päivä soittanu vikapalveluun, aspa sanoo vaan et1-3arkipäivää menee korjauksessa,nyt sit menny jo yliki. Piti tulla tekstiviestiä eilen et kauan menee vie,ei kuulunu viestiä. Käsittämätöntä et tommone firma ni kukaan ei pysty mukamas selvittää korjaajilta mikä vikana ja kauan korjauksessa menee. Sielt varmaan sais parempaa tietoa kun tuo oma arvailu… Vu että v*taa, ollu ilo seuraa pleijareita :sob: Kiva asua maalla kun ei näitä korjauksia pidetätäällä niin kiireellisinä. :angry:

Minä olen odottanut viikon soittoa DNA:n asiakaspalvelusta.
Kävin kysymässä DNA kaupasta että kauanko pitää vielä odottaa.
Kaikkiin soittopyyntöihin kuulemma vastataan mutta voi olla hiukan jonoa.
Sviddu mitä paskaa jylppy mulle yritti syöttää.
Ei voi kestää yli viikkoa soittaa asiakkaalle jos on vähänkään halua edes hoitaa asia.

2 tykkäystä