Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ei riittänyt lämmöt…annoin kiukaalle pikkuisen happee ja isoa suoraa puuta ja hain vielä lisää lämpöä 80-90 astetta/ kierrosta muutamaan kertaan huaaa!!!:heart_eyes:
…aina saa kärsiä ja hävetä?:joy:

1 tykkäys

Mikähän tässä on?:thinking: Kai se on se suomalaisuus. Itsekin syyllistyn välillä helteisiin valittamiseen, mutta silti tekee mieli saunaan…:joy:

4 tykkäystä

Helteet ei haittaa muutakuin kalastuksen kannalta. Täytyy vähän pohtia nyt kalapaikkoja.
No ok, piti lomalla tehdä kotonakin juttuja, mutta nyt ei jaksa. Parempi vain olla ja möllöttää.

Trump-Putin-Putin-Trump uutisointi rupeaa tympimään jo.

4 tykkäystä

Sitä täyty leiriytyä omassa kämpässä lattialle, kun kuumuus katon rajassa parvisängyssä on täysin over the top.

Tässä on nyt +15 astetta liikaa peterralle.

Evakuoin itseni Kangasalle huomenna, koska lämpötilat.

4 tykkäystä

Sähköpostiosoitteen muuttaminen eri foorumeihin ja toimijiin. Työlästä puuhaa…

E. Tänne onnistui kaikista helpoiten.

3 tykkäystä

Jos haluaa pysyvän osoitteen rinnalle, niin tässä yksi ratkaisu (sähköpostin uudelleenohjauspalvelu, joka lupaa toimia ikuisesti).

2 tykkäystä

Mulla on tuo icloud ollut toissijaisena ja koitetaan nyt sillä mennä.

Peukku tälle. Itsellä ollut käytössä vuodesta -99 henkilökohtaisiin maileihin, työpaikan osoitteeseen tulevia en edes halua työpaikan vaihtamisen jälkeen :slight_smile:

1 tykkäys

Harmittaa ettei itellä oo kesämökkiä. Eikä muuten kesälomaakaan. Kuin hienoa ois tintata jossain mökin terassilla tai laiturilla kaljaa näillä keleillä. Ja sit jossai kohtaa sammua, pyörähtää laiturilta veteen ja hukkua.

Ehkä siis ihan hyvä etten sellasta omista, vaikka vähän v*tuttaakin.

9 tykkäystä

Joo ei se kummosta ole laiturilta sinileväisen järven pintaa katsella.

Helle harmittaa edelleen. Mene pois ja tule sade.

2 tykkäystä

Joo täytyy sanoa, että rupee oleen liikaa, jos ulkona jotain tehdäkin meinaa.

1 tykkäys

Just tuli duuniin säävaroitus viikonlopulle, rankkasateita ja suuria ukkosia etelä- ja länsisuomeen…

2 tykkäystä

Ihanaa.

Ei vaan, kyllä minä toivon lomalaisille siedettäviä kelejä.

Näyttää siltä ettei ukkonen näyttäydy/kuulu Mansessa viikonloppuna. Turhaan latasin kameran akut. No pieni toivo vielä Sunnuntaina.

1 tykkäys

Oh no olen tippunut mestarista konkariksi :pensive: No, ehkä en sitä ansainnutkaan :laughing:

Menköön vaikka tänne. Eilettäin tuossa syödessä mietin, että joku sivumaku tässä ruuassa on. No nyt, kun taas otin ruuan kanssa lasin maitoa, niin huomasin missä vika on. Ei vaan tullut mieleen, että 18. päivän maito olisi mennyt pahaksi. Se oli toki avattuna autossa sellaiset puolisen tuntia, että kaipa se auto oli sitten silloin niin kuuma.

Ei tämä silleen hirveästi toki harmita tai vi…

Ps. Piti lisätä, että nyt tässä pyörii vielä joku kärpänen, mutta samalla, kun olin asiaa lisäämässä, niin nappasin sen ilmasta vasurilla. Käsien liikeradat alkaa löytyä.

4 tykkäystä

Ilmassa on paljon sähköä ja helle enteilee kovia ukkosia. Sähköisellä kelillä maito menee huonoksi paljon ennen parasta ennen päiväystä. Kysymys ei välttämättä siis ole kylmäketjun katkeamisesta.

Kauramaito kestää sään kuin sään. :slight_smile:

5 tykkäystä

Hävisi yhtäkkiä televisiosta kaikki kanavat. Tai siis näkyvyys.
Onko Venäjä hyökännyt?
Ukkonen?
Mitä ny tapahtui?

No onneksi yle areena + Chromecast pelastaa.

Ihme juttu.

Sama juttu täällä. Kanavahaun tein ja sen jälkeen alkoi taas näkymään. Ukkosta itse epäilen.

2 tykkäystä