Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Harmittaa tälläinen touhu

Tämänpäiväinen Tampereen Kids MiniFest Finland Tour -konsertti peruttiin viime tingassa, kun järjestäjää ei ole tavoitettu ja esiintyjät eivät olleet saaneet palkkioitaan.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/lasten-kids-minifest-finland-festarit-peruttiin-tampereella-jarjestaja-kadonnut-lipunostajat-ihmeissaan-haipynyt-taivaan-tuuliin-201131735

Meinasin sanoa että Lapualla ainakin vietiin onnistuneesti läpi. Luin jutun ja huomasin toimarin nimen. Tunnen henkilökohtaisesti hyvinkin kyseisen Pouhulan enkä suoraan sanottuna yllättynyt että paska levisi käsiin. On ajanut useamman firmansa alas (erätarvikkeita,tekstiilipainatusta, karaokelaitteiden vuokrausta yms), oli aikoinaan myös Big Brotherissa hakemassa nimeä.

1 tykkäys

Paljon olisi asiaa, mutta nyt ei parane vielä kertoa kaikkia asioita julki, vaikka kuinka tekisi mieli.

1 tykkäys

Harmittaako siis se, ettei voi kertoa (vielä?)

Vai se, että on paljon asioita, jotka harmittavat kertoa?

Ihan vaan tarkennuksena.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Teleoperaattorit ja -liittymät

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tietoturvasta kattavasti

Kattelin äsken parvekkeelta suomalaista alkoholinkaytön rikkautta ja ihanuutta. Kauhea huuto ja räyhääminen. Joku löi toista. Homma ilmeisesti jatkuu, mutta lähtivät etenemään. Aikuisia miehiä.

Vitutt… harmittaa ihmiset joista muuttuu humalassa jatkuvasti väkivaltaltaisia. Mitä järkeä on juoda, jos on sellainen. Tietysti alkoholisti juo mutta.

2 tykkäystä

Kaikenlainen kännitörttöily on suomessa tiettyyn pisteeseen asti “hyväksyttyä”. Kaikenlainen rähjäämistä ja öykkäröintiä katellaan usein läpi sormien koska “se oli kännissä”, ja samasta syystä nämä rähjääjätkään ei aina suhtaudu touhuihinsa tarvittavalla vakavuudella.

Ei salliva kulttuuri tietenkään perimmäinen syy moiselle käytökselle ole, mutta varmaan iso syy minkä takia moni ei tajua lopettaa/vähentää ajoissa.

8 tykkäystä

Jasun dissaaminen.

15 tykkäystä

Pahimmillaanhan tuollaista toimintaa ja tuollaisia ihmisiä ihaillaan. Olen minäkin joskus nuorempana ihaillut väkivaltaisia tyyppejä, kun ne oli niin “kovia”. Ei ne ole. Itsepuolustus on sitten eri asia. Tai toisten ihmisten suojelu.

Mutta joo, tavallaan paljon saa anteeksi, kun “mä nyt olin kännissä” ja “mä nyt oon tämmönen” -selityksillä.

1 tykkäys

Voi ny sen saatana. Läppäri alkoi oikuttelemaan tosissaan.

Mulla oli sama vika viikonloppuna. Palautin tehdasasetukset, tein kaikki virustarkistukset, mutta edelleen meni jumiin tämän tästä. Lopulta löin nyrkillä ja johan tokeni.

8 tykkäystä

“Väkivalta lopettaa ■■■■■■■■■■ Pätee muuten 100% elektroniikkalaitteiden kanssa :smiley:
Joko se alkaa toimiin tai menee lopullisesti rikki, mutta eipähän ■■■■■■■■ enään :smiley:

7 tykkäystä

Eikös koneen kylkeen pidä aina antaa “monoa” eli niin sanotusti “bootata” :boot: :boot:

Tänään maanantai ja kolmastoista päivä on ollut pahempi kuin vastaava perjantai ikinä…

3 tykkäystä

Banaanikärpäsiä ilmestyi keittiöön. Niitä oli poissa ollessani syntynyt biojätepussissa. Sen mukana meni onneksi suurin osa pois mutta aika liuta niitä jäikin. Jotain ötökkäansaa niille pitää nyt viritellä. Hankala tuollaisia on yksitellen listiä. Aplodit eivät lentävään minipörriäiseen edes osu.

Omenaviinietikkaa, fairya… Kyl kuolee.

1 tykkäys

Muistaakseni joskus kokeilin eikä siihen seokseen monta mennyt. Ehkä minä en osannut laittaa seosta oikeassa suhteessa? Ja siitä etikasta tulee tympeä haju. Nyt on vettä, fairya ja fantaa, ja led-valo houkuttamassa niitä. Muutama on hukkunut jo!

3 tykkäystä

Punaviiniä lautaselle. Se toimii.

1 tykkäys

Juotu! Tai itse asiassa minulla taitaa olla yksi avaamaton pullo. Ehkä se on seuraava konsti!

3 tykkäystä

Hyvä syy avata pullo ja testata tuota.

2 tykkäystä