Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ha! Tässä on viety pappaa kuusnolla. Että perkele kun sieppaa nää jutut

Käydäänkö painaan myyjää pataan?

Pistää vihaksi tuollainen.:triumph:

2 tykkäystä

Tornituulettimet on aika hyviä. Jonkun 80 cm korkean saa alle 30 eurolla. Esim. Bauhaus. Kyllä meilläkin semmoinen helteillä pyörii, kun varsinaista ilmastointia ei ole. Ilmanvaihto sisään/ulos säädettävissä, mutta eipä sitä täysille kannata laittaa. Tornituuletin on parempi. Ja sähköä säästyy. :wink:

Meillä on pyörinyt potkurilamppu katossa melkein koko kesän.
Ei viilennä mutta edes ilma liikkuu vähän.

MinunTelia sovellus ei näköjään enää toimi samoilla tunnuksilla. Ei toimi myöskään noilla ns. VIP tunnuksilla.

Eli Telialta oikein odotetaan, että minä huomenna soitan sinne ja avaudun asiasta.

Aivan huikeata miten sinulle sattuu näitä.
Voimia.:+1:t2:

2 tykkäystä

Voi olla, että en osaa käyttää (todennäköistä jopa), mutta miksi helvetissä pitää mennä muuttamaan toimivaa.

1 tykkäys

Me ei vaan voida tälle asialle mitään.
Asioita ja palveluita päivitetään ja aina ei mene parempaan suuntaan.

1 tykkäys

Telia on vain ainoastaan minulla töiden kautta ja voin sanoa, että tällaiselle poropeukalolle se on yhtä helevettiä. Elisa/Saunalahti on peruskuluttajalle minun mielestäni noin sata kertaa parempi kuin Telia.
Onneksi minulla on “punainen linja” Telialle. Huomenna tämäkin selviää.

Ps. Mun kärsivällisyys tällaisten asioiden kanssa on = :fu:

2 tykkäystä

Moikka @Oijennus !

Saitko asian hoidettua vai voidaanko vielä olla avuksi täällä? Huikkaa vaan, niin katsotaan jos voimme jotain tehdä! :slight_smile:

// Katja@TeliaPartio

2 tykkäystä

Kun kello loksahtaa tänään 20:00, kauden alkuun on vielä kuukausi! :cry:

3 tykkäystä

Ja näin pitkään joudutaan odottelemaan, kun jotkut saavat aloittaa jo Pitsissä.

3 tykkäystä

Luonnnonmukainen maisemanhoito on loppumisuhan alla Pirkkalassa. Onkohan joku saanut liikaa vaikutteita Veikko Huovisen Lampaansyöjistä? Tuntuu jotenkin oudolta, että lampaat ihan omia aikojaan panikoituvat niin että yksi menettää silmänsä ja joudutaan teurastamaan.

Kumi puhkesi. Onneksi vaan pyörästä, mutta harmittavasti just pyörälenkin puolessa välissä. Ja onneksi on olutta kotona. :+1:

4 tykkäystä

Kyllä tämä vähän harmittaa kun haaskat on jo apajilla. Mut toisaalta onhan nämä pojille isoja mahdollisuuksia.

1 tykkäys

Ei todellakaan sais valittaa, mutta himpautus kun on kuuma! Ja helteet sen kun kovenee vaan. Muistakaa juoda paljon, kaljaa.

4 tykkäystä

Juodaan kyllä se mitä ehditään ja pystytään.
Ei vaan tahdo pakki kestää korkean paikan leirejä ja lappalaisten vierailuja.:laughing:
Jälkimmäinen asia siis harmittaa.

2 tykkäystä

Jos juo paljon kaljaa helteellä, niin joutuu juomaan myös paljon vettä. Muuten tulee todella inhottava pääkipu kuivumisesta.

8 tykkäystä

Meni selkä tänään salilla. Todella kipeä. Kävely ja ylipäänsä oleminen vaikeaa. Äsken vedin pari lihasrentouttavaa ja voltarenin naamarin. Ei vielä vaikutusta.

1 tykkäys

Paska homma. Samantyyppinen tuli eilettäin minulle. Vedin nopeustreeniä ja itsekin osallistuin. Vetäsin niin rajusti spurttia, että takaraeisi revähti jo toisen kerran tälle suvelle, ja samasta paikasta. Ei varmaankaan ole niin kipee kuin sinun selkä. Aika tuossa taitaa olla ainut joka parantaa.

1 tykkäys