Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ikä tuo paitsi kokemusta ja viisautta, myös vähäpätöisempiä yllätyksiä. Siskon kissa tykkää pestä mun hiukset. Korvakarvat jättää rauhaan. Sekin varmaan ajattelee että niitä on vain koirilla.

2 tykkäystä

Windowsin poistuttua luurimarkkinoilta, iPhone on paras vaihtoehto ei niin teknisille henkilöille. Jos siis hinnalla ei ole väliä - edullinen SE malli on seniorille liian pieni.

3 tykkäystä

Nyt ymmärsin. Olisit tämän kertonut näin avoimesti jokin aikaa sitten.

5 tykkäystä

Itse en käytettyjä alle laita, mutta myynyt olen muutaman sarjan. Ilmoitan ilmoituksessa kaikki renkaan tiedot, niin ei tarvi kysellä. Kyllä itsekin kyselisin, sillä yli 5vuotta vanha talvirengas on jo huono, vaikka pintaa olisi.
Te rupeette vi*u**amaan, ootte vissiin niin rahoissa, että voi ostella mitä vaan kyselemättä tarkemmin.

Jos ollaan ostamassa halpoja käytettyjä renkaita niin onko vara valita ja valittaa iästä?
Mielestäni ei ole. Silloin tyydytään siihen mitä on tarjolla ja mihin rahat riittää.

Linkin takana Michelinin mielipide renkaiden ikääntymisestä.

Tää menee ihan jankkaamiseksi ja kuulus jo autoilu-ketjuun. Tottakai hinnalla millä ostetaan, niin katsotaan parhaat mahdolliset renkaat, niitä on monen laatuisia myynnissä, ja hyvällä säkällä joku hölmö antaa kalliit vanteet vielä mukaan.
Ei esim. 100€ ainakaan minulle niin pieni raha ole, ettenkö esim. Renkaita ostaessa perehtyisi tuotteeseen, ja valitsisi parhaat saatavilla olevat.
Kaupassa katson päivämäärät ja valitsen tuoreimmat. Osta sinä niitä vanhempia sitten.
Tuossa vielä renkaan ikääntymisestä. Jos käytetyllä ajettu 5 vuotta niin ei siitä mitään kannata maksaa.
http://www.autonrengasliitto.fi/fi/renkaan-ikaantyminen/

1 tykkäys

Näin toimitaan.

1 tykkäys

Nyt vituttaa! Muut pääsee pinkoon portaisiin ja mä makaan miesflunssassa punkassa. Vitun vitun ■■■■■■ Ois ollu just siistiä vetää niitä!

No kyllä sinä vielä ehdit portaita pinkoa monet kerrat. Paranemisia!

1 tykkäys

Kyllä ne tosiaan tekee armeijassa miehiä.

Ei vaan, itsekin taistellut tämän viikon flunssaa vastaan ja nyt näyttää, että huominen pelireissu toteutuu omalla autolla ja ilman alkoholia.

1 tykkäys

Ehdin ehdin mutta ketuttaa silti, kun kerrankin olis ollut järjestettyäohjelmaa jossa olis päässyt tosissaan mittaamaan omia rajojaan kestävyyden ja sisun saralla… Sellaista ei pahemmin vielä ole ollut… Vielä kun näyttävät tappoportailta ja kuulemma vedettäs reppuseläs… Juuri sitä haastetta mitä oon venannu!

Kiitos! :slight_smile:

1 tykkäys

Selkä veti eilen jostain kumman syystä infernaalisen lihasjumin oikean lavan viereen. Koskaan ennen ei ole noin kipeäksi mennyt. Parin tuntia tuli Acutassa kyyristeltyä kunnes alkoi hieman helpottamaan juuri ennen lekurille pääsyä. Pari relaksanttipiikkiä löivät kannikoihin, mutta ei niistä oikein mihinkään ollut, vaikka tähtiä olisi kuulemma pitänyt silmissä näkyä.

Tämä sopivasti juuri sen jälkeen, kun toinen flunssa kuukauden sisään alkoi olemaan jo voitettu kanta.

Jussi Ahde ja uusin avautuminen. Kerää kannattajakortteja presidentinvaaleihin.

En laita linkkiä avautumiseen,mut tarvittaessa helppo löytää.

1 tykkäys

Keittiössä avoimet kaapin ovet ja laatikot. Kuka kehtaa jättää auki nuo?

Nimimerkillä: Ai shaatana, kun napsahti sääreen.

4 tykkäystä

Muovimatto seinälle asennettuna on äärimmäisen ikävää purkaa pois.
Myös talttapää ruuvit on huono juttu, onneksi maailma on kehittynyt myös ruuvien osalta.

Onko muuten sähkömiehiä palstalla?

1 tykkäys

Tykkäykset loppu seuraavaksi 4h… taas… :broken_heart:

2 tykkäystä

Saat minulta 70 kpl tai jotain

1 tykkäys

Otteluseurannut on tykkääjille raskaita. Loppuu alta aikayksikön päivän tykkäykset. Pari päivää taukoa niin sit taas pystyy tykkään.

1 tykkäys

Ei noista nykyajankaan ruuveista mihinkään ole. Juuri viikonloppuna menetin uskoni Torkseihin lopullisesti.

Ruuveja on tehty varmaan tuhat vuotta ja edelleen täyttä paskaa. Yhtä huonoja kun tulostimet tai kauniisti sanottuna monitoimilaitteet.

Käyttäjässähän ei ole vikaa, siitä ei tarvi edes keskustella!

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Väärin tuomittuja syöttöpisteitä