Black Friday 2017 -tarjoukset

PS4 Pro-mallissa on myös optinen audioliitäntä, slim-mallista puuttuu audioliitäntä kokonaan. Riippuu sitten omista vaatimuksista ja vahvistimesta, onko tuolla merkitystä. Itse tykkään, että pelin äänet saa omiin stereoihin.

Jos nyt sanoisi jotain otsikkoon liittyvääkin, niin meillä on jo ystävänpäivä, halloween ja musta perjantai. On vaan ajan kysymys, koska kaupalliset tahot ajavat tänne kiitospäivän viettoakin. Kaikki torstaina ostamaan kalkkunaa!

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

On hyvä kytkeä PS4 vahvistimeen, parempi äänimaailma. Tosin PS4:n äänet saa aiemmissakin malleissa stereoihin. PS4 kun kytketään HDMI:llä kuitenkin telkkariin, niin siinähän menee ääni-signaali mukana.
Ja TV on sitten vastaavasti liitetty stereoihin.

1 tykkäys

Pleikkari ja kaikki muut suoraan vahvariin. Vahvarista HDMI out telkkariin.
Kannattaa satsata kunnon vahvistimeen ja kaiuttimiin. Hakkaa aika selvästi jogurttipurkkikaiuttimilla varustetut blueray- kotiteatterit, eikä tarvi heti seitsemää kaiutinta ostaa. Neljällä saa jo hyvän äänimaailman.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

Verkkokauppa.com julkaisi ekat tarjoukset, aika tyhjennysmyynniltä tuntuu:
Black Friday 2022 -tarjoukset – Verkkokauppa.com

Nokia 8 599€
Honor 9 449€
Samsung Galaxy A5 349€
Samsung 850 EVO SSD 250 Gt 89.90€
Fractal Design Define R5 - ATX-kotelo 79.90€
Läjä Qnapin järeitä NASeja.

tarttui silmään.

1 tykkäys

Noin se on tietenkin optimaalinen ja oikein, mutta toimii siis toisin päin myös.
Itsellä valkoinen PS4 ja kaiuttimina toimii mallikkaasti kotimaiset Amphionit.

Jos tulee halpoja läppäreitä vastaan jossain, niin minulle voi ilmoittaa. Sellainen about 150e on yläraja hinnassa.

1 tykkäys

Valitettavasti tuolla budjetilla ei löydä uutena kuin korkeintaan roskaa. Kannattaa tsekata käytettyjä.

2 tykkäystä

En osta käytettyä ja ei tarvitse kummoinen ollakkaan. Perus nettikäyttöön vaan.

150€ ei siltikään riitä. Halvimmat Windows läppärit on roskaa. Kyttäile Chromebookkeja.

3 tykkäystä

Itse olen käytönnässä taas huomisesta perjantaihin taustalla ja jos joku näkee chromecast ja/tai max 25" televiosta, niin saa vinkata tägäämällä meitsin.

Myös se wifin vahvistin kiinnostaa.

No nykyisen läppärin ostin joskus olikohan 5 vuotta sitten ja hinta oli silloin muistaakseni joku 350e ja tämä on ollut riittävän hyvä. Tämän tasoinen kone riittää minulle.

En minä näistä niin mitään ymmärrä. Chromebookista kuulen nyt ensimmäisen kerran. :smiley:

1 tykkäys

350€ hintaluokkaan voi saada jo hyvän, jos vähän natsaa. Powerilla on 444€ hintaan ASUS jossa jopa FullHD näyttö.

Chromebookit on Googlen nettiläppäreitä. Niitä myydään Jenkeissä enemmän kuin Appleja. Erittäin näppäriä ja sopuhintaisia. Kirjoitan tätä Acer R11 Chromebookilla, jonka ostin pääsiäisalennuksesta. Niistä ei ihan viime aikoina ole ollut kovia tarjouksia, mutta kannattaa kyttäillä – mm. Lenovoa on parhaimmillaan saanut 200€ huitehille.

1 tykkäys

Tässähän muistuu mieleen Tappara-shopin viime vuoden tarjoukset. Jumalaare lähti kynää ja heijastinta halvalla :laughing:

25 tykkäystä

Joo siis käytännössä se 200e on yläraja, mutta ajattelin jos näitä hyviä alennuksia olisi nyt tällä viikolla.

On muuten hurjia eroja noiden edullisien läppäreiden näytöissä.
Ei sitä eroa välttämättä huomaa ennenkö ne näytöt on rinnakkain.
Edullista minäkin lähdin hankkimaan ja viissatasen siitä muistaakseni joutui melkein maksamaan.

Ihan vaan vinkiksi @cace6969

Näyttöpaneeli on luultavasti (halpa)läppärin kalleimpia osia. Prosessoreissa ei voi määräänsä enempää säästää, kun toimittajia on käytönnössä yksi (Intel).

https://www.power.fi/tietotekniikka/kannettavat-tietokoneet/asus-vivobook-r417na-ga006t-14/p-570539/

Tollanen voisi olla cacelle passeli laite. :slight_smile:

159e.