CHL Predictions -peli 2017-18

Eka kiekka: 655
Toka kiekka: 627

:rotating_light:

1 tykkäys

Ekalta päivältä osui Frölunda–Zurich Lions tasuri kolmella kiekolla, siitä hyvät 105 pistettä. Päälle sitten pari kohdetta, joita ei vain voinut pelata toisin. Pari “varmaa” ja pari haistelua menikin sitten sivusuun. Esim. oletin, että KalPa ottaa kuokkaan ja TPS vie, mutta toisin meni. Haistelin myös Oilersin voittoa, mutta ei natsannut.

Onkos täällä joku pelannut Tapparan kohteeseen jotain muuta kuin voittoa kolmella kiekolla?

Eiliselta kasassa surkeat 82 pistettä. Yks yllärihaku ja kaks varmaa osu ja muut meni reisille.

No 82 on silti enemmän kun 20 pistettä. Ei ihan parhaalla tavalla kyllä lähteny liikkeelle tää homma. :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

49 pinnaa. Täytyy olla tyytyväinen etten ihan vikojen joukossa ole! :smile: Tosin edellä on pari sellasta jotka haluan kyllä ohittaa. :smirk:

1 tykkäys

Mulla meni kaikki neljä ruotsalaisten peliä väärin ja TPS:kin hävisi, mutta loput neljä sain kiinni. Sen arvaaminen, että britit ovat täyttä roskaa ei toki paljoa vaatinut. Sen lisäksi Brnon ja Klagenfurtin vierasvoitot sain oikein. Sillä olen tasapisteissä @Fever’in kanssa kolmantena, kaksi pinnaa jäljessä johtavaa kaksikkoa @S.T ja @Pirlo. Ei tuo niin huonosti sitten mennytkään, vaikka ruotsalaisten pupeltaminen ärsytti.

Näköjään hämäläinenkin ehtii vielä mukaan.

1 tykkäys

Osaskos joku arvata ekalta kiekalta maalimäärän oikein? Ite heitin 82 maalia 16 peliin eli noin rontti viisi per matsi, mutta maaleja tulikin 120. Hups. Toi viisi taitaa olla lähempänä Liigan keskiarvoa, että siltä osin huonosti veikattu, kun CHL:ssä on niin isoja eroja joukkueiden välillä.

Mulla jäi hissi jonnekin 70 maalin paikkeille kunnes se ei enää liikkunut vaikka kuinka yritti. Aika ja käämit loppui, ja siirryin Brynäs-HIFK -veikkaukseen mikä menikin vain yhdellä pieleen.

Edit. Menikin tulosveto täysin nappiin! Oletin että 3-3 olisi ollut oikea vastaus.

Seuraavalla kiekalla tuleekin sitten -2 pistettä per väärä maali tossa maalimääräosiossa.

Kiitos kun huomautit.:thumbsup:
Kävin ruuvaamassa omaan arvaukseen hieman lisää maaleja.

1 tykkäys

Joo, se nappi on vähän tahmea. Meinasin eilen luovuttaa, mutta pienen venailun jälkeen pääsin haluamaani lukemaan.

Korjataanpas hiukan. Sainkin ekasta päivästä 251 pinnaa. Tähän täytyykin olla jo todella tyytyväinen! :smile:

Ui jumaliste! Veikkasin Brynäs-HIFK tulokseksi 4-3 ja napsu kohilleen!

1 tykkäys

Oletko liittynyt tuohon Tappara.co listalle?
Ei ainkaan näy Treppua eikä 251 pistettä.:astonished:

Kyä mä siellä hillun.

En tajuu,et näy munkaan koneella. Noilla pisteillä olisit Tappara.con listalla neljäs.Sit tossa sun kuvakaappauksessa on paljon eri nimiä kun mulla näkyy-outoo porukkaa.

Nyt tiedän mistä kiikastaa. Hetki vain ja olen siellä!

Olen sisällä mutta pisteitä nolla? Aha, eli siis noi mun pisteet ei siirry uuteen ryhmään, koska olen ansainnut ne ennen ryhmään liittymistä. Mikähän idea tuossa on?

No, lasken itseni henkisesti sijalle 4 :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Mielenkiintoista…
Liityin tuohon Tappara Tampereeseen ja mulle tuli pisteet mukaan.:astonished:

1 tykkäys

No nyt on jännä. :thinking: Liityit juuri äsken vai?

1 tykkäys

Ihan äsken…

1 tykkäys