EA Sports: NHL (pelisarja)

Keskustelua NHL peleistä

Olisko kellään tietoa NHL 16 (ps4) miksei pysty pelamaan netissä kaveria vastaan, mutta satunnaista vastustajaa molemmat pystyy. Missä vika?

Onko NAT:it auki?

Pitäny jo aiemmin availla tän tyylinen ketju, ylipäätään löytyykö täällä videopelien pelaajia?

Nostalgian vuoksi tuli hommattua myös 20v vanhempi painos, NHL 96 :wink: (SNES)

Mutta itse kysymykseen niin tota NATtia kokeilisin kans verkkoasetuksista.

Nat tyyppi 3. Käytän tosiaan puhelimen nettiä mut ei pitäis siitä olla kiinni? Koska pystyn pelata randomeita vastaa mut en kavereita ku lähettää pyynnön. Kaverilla ja mulla sama ongelma.

Kaverilla oli aikanaaan ainakin suuria ongelmia kännykän netin kanssa. Monesti jo kun ryhmäkeskustelu tehtiin niin natin takia ei päässy tai lensi pihalle yhtäkkiä.

https://help.ea.com/en/article/nhl-16-ports/

Ja koska käytössäsi on puhelimesta jaettu netti, et pysty (ainakaan helposti) tätä tekemään.

Disclaimer: Ei ole kokemusta NHL16 online-peleistä, mutta verkkotekniikka on kokolailla halllussa.

Taitaa olla tossa puhelimen netissä kyse piilotetusta ip:stä Elisa - Mobiililaajakaistan julkinen IP-osoite -ohjeet
Itse kun vaihdoin laajakaistan mobiiliin jouduin tilaamaan näkyvän ipn että pysty pelaan kavereiden kanssa. Nat 3 pystyy pelaamaan vain Nat 1 kanssa.

1 tykkäys

Pelaileekos muut NHL16:sta ja millä konsolilla, pelimuodolla, joukkueella?

Ite vanhan liiton miehenä jauhan ihan Be a GM modella Ps4 vaikeustasona tietysti vaikein (pikkasen omilla slidereillä) ja tällä hetkellä pelattuna ekaa kautta Florida Panthersilla 38/82 ottelua. Sijoitus oman divisioonan ja konferenssin 1. Koko liigassa 2.

Kyllähän sitä tulee pelattua.

M.Ryan-J.Lajunen-K.Kuusela
J.Peltola-J.Green-O.Palola
H.Haapala-J-M.Järvinen-P.Laine
E.Kaksonen-S.Dixon-S.Venäläinen

Treppu-M.Kankaanperä
P.Saravo-M.Seikola
P.Puistola-T.Aalto

T.Tarkki
J.Metsola

Hyökkäys: 72
Puolustus: 74
Maalivahti: 75

Tuossa paras mahdollinen kokoonpano. Pelimuotona siis kausi ja joukkueena tiätenkin Tampereen Tappara! Eli kauden aloituksen jälkeen olen hankkinut Ryanin, Seikolan, Tarkin ja Venäläisen.

2 tykkäystä

Mulla Pantherissa tällä hetkellä

McKenna
Khudobin

MacDonaugh-Ellis
Ristolainen-DelZotto
Olsen-Petrovic

Huberdeau-Bjugstad-Neal
Jokinen-Barkov-Jagr
Mi.Granlund-Trocheck-Boyes
Scott-MacKenzie-Grimaldi

OFF 89 DEF 88 GK 82

2 tykkäystä

Mulla kans scott omassa porukassa :grinning:Netin kautta mukava pelata niin päivittyy noi tuoreet pelaajasiirrotkin

Pelaan siis Chicagolle.yllättäen paras pistemies hjalmarsson 11 ottelua ja tehot 2+9 ja toisena toews 5+4

Sellasen havainnon oon kyseisestä pelistä tehnyt, että tosi vaikee saada AI:n asetuksia sellasiksi, että ensinäkin ei voita 10-maalilla pelejä tai toisaalta sitten, että ei tule maaleja molemmille liukuhihnalta. Kun nostaa tekoälyn vaikeustasoa sliderillä, niin helposti käy niin ettei oma veskari saa enää kiinni sitä kuuluisaa rantapalloakaan. Plussapuolena silloin se että tulee voittoja ja tappioita aika 50/60. Sitten kun vähän ottaa laukaisutarkkuutta pois tietokoneelta, niin silloin taas voittaa 7-8 kymmenestä keskiarvolla. Aika iäisyys ongelmahan tuo on…

Änärissä mulla ei sitä ongelmaa ole…mut kun liigaa pelaa nin siinä maalimäärän on aika korkeat…
Pelaan myös netissä veljen kans sitä hockey ultimate leagueta…suosittelen kokeileen…siinä siis pelataan muita käyttäjiä vastaan kaikkialta maailmassa…just noustiin 2 divariin ja siä on jo kovia joukkueita😀

  1. Tappara (9-2-3-2) 16/35
  2. Lukko 17/30
  3. Kärpät 16/29
  4. JYP 17/29
    ottelut/pisteet

Ylivoima on Liigan parasta 28,13%. Toisena tulee Lukko 22,13%.
Alivoima on Liigan toiseksi kehnointa 72,73%. Viimeinen on TPS 64,52%.
Mulla meni 14-15 ylivoimaa ennen kuin sain vapauttavan onnistumisen. Pelin yv-tilasto näytti 3/3.
Alivoima oli alkukaudella järkyttävän heikkoa, pahimmillaan pyörittiin 46% tienoilla. Nyt olen onneksi saannut petrattua tuotakin tilastoa edes jollain tapaa siedettävälle tasolle.

Kapteenisto:
Jukka Peltola C
Kristian Kuusela A
Pekka Saravo A

Itse en ole vielä siirtynyt pelaamaan uudella genillä tätä. Paria gm modea tulee youtubesta seurattua mutta aina ihmetyttää tuo ensimmäisen vuoden draft että mikä siinä on että meidän suomipojat jossai 2. kierroksella menee aikasintaa ( Puljujärvi) ja sitte Laine joskus 5-6. kierroksella. Itse varmaisin tuunaisin hiukan Paten potentiaalia ainakin sinne high Eliteksi jos englanniksi pelaa.

Pieni ero arvostuksessa Matthews tulee 2017 tulokkaana sisään 86OVR ja Laine 64OVR… Onnistuin Laineen draftaamaan ykköskierroksen lopussa itselleni Floridaan, mutta eipä tuolle ole käyttöä, kun on noin heikko. Pakkohan se oli pojan antaa vetää muutama peli ylhäällä siltä 3ott 1+1.

1 tykkäys

Jostain syystä ei ole viittinyt päivitellä noita euroopan pelaajien overaaleja :smiley:

Tappara-SaiPa ja aloitus keskiympyrästä. Lajunen kaapii aloituksen laiturille, laituri passaa kiekon pakille. Pakki hakee oman maalin takaa vauhtia ja harhauttelee koko kentän läpi. Hyökkäysalueelle tultuaan pakki kaartaa b-pisteen kaarelta siniviivalle ja sieltä suoraan b-pisteiden väliin. Ranari virittyy ja MAAALIIII!! Jaa kukako oli tämä pakki? No Saravon Peksi tiätenkin!

Saatoin “vähän” tuulettaa! :smiley:

4 tykkäystä