Foorumilaisten omat jääkiekon pelaamiset

Harrasteessa tulee lätkittyä ja yksi höntsävuoro on viikossa. Nuorena pelit loppui C-ikään kun lahjat oli muissa lajeissa. Harrastetouhuissa sopii lahjattomienkin käydä huiskimassa.

Sama mies ja samat kulmat.

NHL17 EASHL, tiimiä vailla… :slight_smile:

Onko kenenkään harrasteporukan jäillä tyhjää tilaa? olisi haluja päästä jäille vähän useammin, kuntoilu mielessä. En nyt siis tarkoita harraste pelejä vaan ihan höntsyvuoroja joihin tulla mukaan?

Minkäs tasoinen pelimies on kyseessä?

Harrastetason kiekkoa on tullut viime vuosina pelattua satunnaisesti n kerran viikossa. ei siis edes divari tason peluri. Ja nytkin olen yhden porukan ringissä mukana mutta olisi tosiaan haluja päästä useamminki jäälle.

Tänään on sitten ammattialisurani haastavin peli edessä: perjantai-ilta ja peli klo 21.00 ja paikkana toisella puolella Suomea oleva Ritari Areena. Montakohan pelaaja saadaan mukaan tuonne? Paikkakunnalta iltapäivällä kuultuna, että hallin edessä on valtavat jonot lippuluukulle. Taitaa tulla teltta täyteen.

2 tykkäystä

Riittää kun on maalivahti ja 4-5 hyökkääjää. Pakit jaksaa painaa kaksistaan koko pelin, kunhan eivät mene liian syvälle hyökkäyspäätyyn tukemaan.

Eli punaviiva riittää.:grinning:

1 tykkäys

Päästiin pelaamaan tosiaan Ritari Areenassa. Merkille pantavaa oli, että siellä oli tosi lämmin. Litran pullo meni pelin aikana vettä, että helähti. Porukkaakin oli kahteen kentälliseen, mikä on aika sopiva näissä ukkojen normipeleissä. Sitten kun pelataan kärkiotteluita, niin 3 kenttää taitaisi toimia paremmin. Peleille on myös ominaista, että eka erä on vähämaalinen ja toinen ei sitten niin :smiley: En ole muistaakseni päästänyt maaliakaan ensimmäisissä erissä, toisissa on sitten muutama tullut päästettyä :smiley: Luulin etukäteen, että paljonkin tulee niitä maaleja, mutta ei nyt kuitenkaan, gaa 2,0

6 tykkäystä

Tänään täpötäysi Hakametsä ja vastassa pikkuveli Ilves.

4 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara Fan Club - Ilves-fanit la 5.11.2016

itse päässy muutaman kerran pelaamaan liigahallissa. barona ja nykyinen gatorade areena on melko ahterista pelata lämmön takia ja jää menee melko huonoksi jo erän mitassa. siinä mielessä porin isomäki on asiallinen halli pelata. :slight_smile: turun kupittaalla on ehkä paras jää hallin lämpötilaan nähden. siellä on ollu aina mukava pelata. hakametsään tarttis kyllä kerran päästä pelaamaan. viime talvena kun olin kerran gatoradella pelaamassa, niin toisessa päässä oli tolppien välissä joku kaveri kenen väittivät olevan olympialaisten mvp. :smile:
edit:oli kyllä pakko kuittailla niittymäelle pelin jälkeen, et jos noilla näytöillä mvp, ni mulla pitäis olla pari vezinaa.:laughing: no se oli kylläkin sillä toinen kerta kahteen vuoteen kamat päällä jäällä.:slight_smile:

2 tykkäystä

Terve voorumistit! Uutena hahmona täällä.

Omat pelaamiset jäivät B:n SM-sarjaan. Sitten vei lukio ja lopulta kauppatieteet mennessään.

Näistä Tapparan kovista kasvateista Laineen kanssa olen (valitettavasti) pelannut ja Barkovin kanssa olen (saanut) treenata.

1 tykkäys

Kuinka niin valitettavasti… :open_mouth:

Väärä mies meni jatkoon :smiley:

2 tykkäystä

Näin se asia valitettavasti oli. On olemassa ihmisiä, jotka kokevat olevansa niin hyviä jossain asiassa, että se antaa heille oikeutuksen aiheuttaa kanssaihmisille mielipahaa. Todella surulliseksi asia muuttuu siinä vaiheessa, kun auktoriteetti (esim. valmentaja) ei uskalla siihen puuttua.

Menee nyt ohi ketjun vahvasti.

On Nokian ulkojäätarjonta mennyt ohueksi, jos puhutaan kaukaloista. Ilman kaukaloahan lämiminen on ihan suolesta. Kaukaloita on kaupungin sivujen mukaan kuusi, mutta niistä viisi on keskustaajaman ulkopuolella Siurossa, Linnavuoressa, Tottijärvellä, Sarkolassa ja Taivalkunnassa. Kuudes on Menkalassa, mikä sekin on kaukana etelä-Nokialla. Kaukalot on yksi toisensa jälkeen poistettu pohjois-Nokialta viimeisen vuosikymmenen aikana, ja nyt katastrofin on viimeistellyt jäähallin viereisen kaukalon puuttuminen. Olivat aloittaneet toisen jäähallin rakennustyöt sen paikalla.

Menkalaan pääsee aikuinen autolla, mutta lähinnä ihmetyttää, missä keskustassa tai pohjois-Nokialla asuvien lupausten olisi tarkoitus harjoitella?

mä en oo pelannu ku ihan junnuissa, sitte tulikin se luova tauko ku rupes muut asiat kiinnostamaan ja meni varmaan 20 vuotta ennen kuin nousin takaisin luistimille. eikä tässä mitään missään pelata voi, hyvä ku pystyssä pysyy ja sirklattua saa :smiley:
mua rupes kiinnostamaan onko tällä palstalla kavereita jotka on päässy koittamaan liiga- tai mestis/divaripelejä?