Hakametsä: Musiikki ja DJ

Tässähän olisi selkeä katsojakyselyn paikka?

1 tykkäys

Mielestäni viime kotipelissä erätaukomusiikki soi kyllä hieman liian lujalla. Itse kun en viitsi käytäville lähteä ryysimään, varsinkin kun halli on täysi niin koko tauon ajaksi voisi volyymiä hieman laskea.

Vaikka edustan nykymusiikin polvea ja rock-musiikki ei ole kuunnelluin musiikkityyli niin kyllä silti peleihin kaipaan vanhaa sytyttävää rock-musiikkia. Kyllä katkoilla Nightwish kolahtaa paremmin kuin JVG vaikka vapaa-ajalla menee useasti toisinpäin. :smiley: Vaikka halliin musiikkia ei mennä kuuntelemaan niin kyllä se kääntää uuden vaihteen päälle, kun joku tilanteeseen sopiva biisi alkaa soimaan.

Tuo sisääntulobiisi on jostain syystä mennyt aivan ohi tällä kaudella. Viime kaudella(?) ollut Nightwishin Last ride of the day oli loistava sekä tuo Tuomas Holopaisen The duel & cloudscapes ovat sellaisia jotka ovat mielestäni oikean tyylisiä.

Sisääntulobiisi on juuri tuo mainitsemasi Holopaisen biisi

Mun puolesta DJ. saa soittaa vaikka Haloo Helsingin samannimisen biisin kertosäkeen kohtaa Haloo Helsinki!, Haloo Helsinki!, maailman karuin kaupunki, kunhan korvaa ne tulostaululle tulevat yhteen hakkaavat Tappara, maalia kädet.

3 tykkäystä

Eihän niitä Tappaara, Tappaara-käsiä ole enää tällä kaudella näkynyt.

Sitten olin viimeksi Lauantaina todella humalassa, vaikkakin autolla neidin kera , kun ne siinäkin pelissä nähnyt ja kokenut olen.

1 tykkäys

Tarkoitat varmaan käsiä jotka lyövät tahtia Tappara on terästä mukaan?

Niin siis puhutaan varmasti taululla kerran erässä olevista käsistä joiden mukana on teksti “käsiä yhteen”. Siitä ei niin vain päästä eroon, on nimittäin sponsorin tekosia.

Juuri näitä juu. Järkyttävä keksintö jopa soonsorilta.

En oo varma onko tämä soinut jo hallissa jossain välissä mutta kyllähän tää pitäs ehdottomasti ottaa soittolistoille!

2 tykkäystä

Itse olen samaa mieltä sen Tappaara, Tappaara/Maali Tappara-renkutuksien suhteen. Kamalia. Mutta itte diggaan paljonkin tästä Tappara on terästä-läpsyttelystä!

1 tykkäys

Mikä se biisi on jossa kuuluu huuto ja siitä lähtee kitara soimaan. Tämä kappale soi minusta useasti, melkeimpä joka pelissä. Enkä tarkoita crazy trainia. :smiley:

FIIIREEEE! ja sit kitara?

Olisiko Scooterin Fire? En nyt muista soiko meillä, mutta yleinen lätkätapahtumissa.

3 tykkäystä

Olin menossa lauantain peliin ja kysyin tuttua kaveria mukaan kun oli tiketit kahdelle. Vastaus: Enpä taida lähtee, siellä on niin helvetinmoinen meteli… Oltiin nimittäin pari viikkoa sitten pelissä. En tiedä mitä sillä tolkuttomalla möykällä koetetaan saada aikaan, varmaan sen pitäisi nostaa fiilistä mutta tuollainen tolkuton äänenpaine tekee vaan kiusaa katsojille. Helppoa olisi jos vain pa-kamoja suurentamalla saisi väen orgasmin partaalle. Se meteli alkaen kuulutuksista on järjenvastaista. Ja unohtakaa se surkea suomi-rap, se saa lähinnä tuntemaan myötähäpeää tuollaisessa paikassa. Katsokaa ympärillenne ja miettikää mikä on yleisön keski-ikä, varsinkin siellä pitkien sivujen penkeillä. kun erätauollakin pitää huutaa viereisen kaverin korvaan ei enää olla tolkullisissa äänentasoissa.

1 tykkäys

Jep, tää se on, kiitti.

juha kasikasi tulin tänne takiasi
ja siinä sä vain istut tuijotellen lasiasi
juha kasikasi tulin tänne takiasi
mut eipä musta taida silti tulla pariasi
juha kasikasi
juha kasikasi
juha kasikasi
juha kasikasi

4 tykkäystä

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun urheilutapahtumassa oli ääntä.

6 tykkäystä

Viime perjantaina kauden ekaa kertaa Nordesördin hallissa siis Helsingissä ja kyllä se musiikin laatu ja otannan tasaisuus pisti silmään. Selkeä valinta rockia hyvällä maulla. Samaa meille.

Nyt sekslainen sekoitus hyvää rockia ja nykypadkas , se perkuleen mmjoiku ja suomirokkia ja räppiä sannia …

Rokkia, Tsunami ja se Tamperebiisi kiitos
Rokkia; ozzy, ccr, statusquo, nightwish, peergunt,…

Niin ja Life is life useasti

1 tykkäys