Hauskoja juttuja ja tarinoita

Eli @krobbe n ”mestaruusprosentti” on 27% (17/62)

Mulla se on 25% (10/40), mutta oikeastaan syntymävuonna mestaruus taas ratketa ennen mun syntymää, joten 9/40, eli 22,5% olis ehkä oikeampi.

4 tykkäystä

Huvittava juttu tältä päivältä.
Totesin eräälle asiakkaalle että mää kattelen teidän mainosta joka päivä kotona.
Olikin numeroa fiksumpi kaveri kyseessä ja hän totesi mulle että “pelipaita, Krisse vai Otso”?
Jälkimäinen osui oikein.:grin:

En tiedä kuinka paljon kyseinen yritys muuten mainostaa, mutta hyvä oli herran haku.:+1:t2:

12 tykkäystä

Keskustorin Friends&BRGRs kajareista soi joku latinoversio JYPin oijottelusta. :rofl: :rofl:

Tässäpä hauska juttu mediasta:

Ihan paras on tuo selitys, että saa käyttää hissiä pyörätuolilla, jos mukana on vanhus sekä lastenrattaat

1 tykkäys

Toivottavasti Tampereen ratikkaan ei iske samanlaista vikaa kuin Länsimetroon:

  • Hyvät matkustajat, junassa on sellainen vika, ettei sillä voi ajaa matkustajien kanssa.

Edit:
Kaikkihan sen tietty tietää, mutta kysynpä kuitenkin:
Länsimetron valmistuminen kesti ja kesti, jopa niin kauan että se sai lempinimen. Minkä?

Josse. Tamperelainenhan tietää mistä Nysse on saanut nimensä.

7 tykkäystä

Ai shaatana…:joy::joy::joy:
Tuo oli mulle ihan uusi nimitys Länsimetrolle.

:joy::joy::joy:
Luojan kiitos että ei ollut aamu ja kahvimuki kädessä.:rofl:

5 tykkäystä

En tiedä onko tämä hauska, nolo vai mikä tämä on?

Ollaan tyhjentämässä taloa pikkuhiljaa. Siivottiin tytön huonetta, joka on joskus ollut kölövin huone. Siellä nurkassa on tai oli sellainen matala hyllykkö, joka ajateltiin kaatopaikalle. Tyhjennettiin ja otettiin seinästä irti. Mitä sieltä löytyi?

Mentiin autotallin tyhjennykseen. Vanhoja papereita ja kirjoja siinä keräiltiin kaatopaikalle. Mikä diplomi sieltä löytyi vuodelta 2004?

E. Vastaus tulee klo 17.00

Tapparan kausikirja ja kiinteistönvälittäjän diplomi?

Kirjahyllyn takaa löytyi Ilves- pienoislippu ja autallista löytyi diplomi, mutta ei lkv, vaan kölvin osallistumisdiplomi Ilveksen kiekkoleirille kesällä 2004.

6 tykkäystä

Kun tässä joku näistä syntymisistä puhui.

  • Ite synnyin -75

    1. pikkusisarus syntyi -79
  • toinen -88

  • Oma esikoinen syntyi -03

  • Ja kuopus -16

11 tykkäystä

Enoni Mikko opiskeli aikanaan Strassbourgissa lääkäriksi ja sittemmin hän pätevöityi kirurgiksi, mutta tällä hetkellä viillot skrapelilla on tehty ja hän muisteli vanhoja seuraavasti:

Prof. Wasastjerna

Tarinan kertoi hyvä kollegani ja tarinankertoja Ilari Airo, joka toimi joskus -70-luvun alkupuolella apulaislääkärinä Helsingin ns. Vanhalla Kirralla (Kirurginen sairaala).

Sisätautiopin professori Wasastjerna Vaasan keskussairaalasta tuli ortopedian professori Per Slätiksen potilaaksi leikkauttamaan vaivasenluitaan. Prof. Wasastjerna ei kuitenkaan halunnut privaattiosastolle, vaan halusi yleiselle, ns. tavallisen kansan pariin.

Osastolla samassa huoneessa oli hoidettavana haimatulehduksen (ryyppyputki) takia muuan autonasentaja. Ensimmäisenä yönä professori heräsi siihen, että mies seisoi hänen sänkynsä vieressä ja kusi hänen päälleen. Toisena yönä professori heräsi siihen, että hänen sänkynsä romahti. Delirium tremensin (juoppohulluus) saanut autonasentaja oli löytänyt jostain jakoavaimen. Hän meni professrin sängyn alle, koska luuli sänkyä autoksi. Hän irroitti muutaman pultin, jolloin sänky rojahti.

Ilari kertoi, että kuuli kun professori kotiin lähtiessä kanslian ovella kovasti kiitteli henkilökuntaa mm. siitä, että ”osastokokemus oli erittäin mielenkiintoinen”.

Samalla osastolla sattui myös kahden potilaan tappelu, josta tuli käräjät. Ilari ja muuan iäkäs naishenkilö joutui silminnäkijänä todistamaan raastuvassa. Kun wanha rouwa astui todistaja-aitioon, tuomari kysyi: ”Oletteko koskaan aikaisemmin olleet oikeudessa todistamassa?” Rouwa vastasi: ”En sen jälkeen kun veljeni ampui Bobrikovin.”

14 tykkäystä

Kuulostaa kovasti eräältä mun tuntemalta kaverilta.:thinking:
Baarireissun jälkeen on kuulemma käytetty sänkyä ja vaatekaappia useaan kertaan vessana.
Kaveri tuskin muistaisi itse, mutta rouva on yllättänyt rysän päältä.

1 tykkäys

Intissä ensimmäisten pidennettyjen iltavapaiden jälkeen yks alokas otti ja kusas tupakaverinsa punkkaan tupakaverinsa nukkuessa siinä. Syytä teolle ei taitunu löytyä mutta YP:tä siitä seuras. :smiley:

Tämä on lähes tosi tarina :smiley:
Nappasin sen tuolta palautetta yllöpidolle-topicista.

Kilo iskee Naapurille penaltin.
Naapuri: “Mutta, enhän minä edes kirjoittanut mitään”
Kilo: “Niin, mutta minä tiedän, että meinasit”

19 tykkäystä

50 tykkäystä

Tuolla toisaalla joku kirjoitti Henkkaan liittyen, että on paras mennä minne saatetaan.

Siitä tuli mieleen tositarina ajalta kun vanhin poikani oli jotain viidennellä koulussa. Siellä piti selittää aforismi: Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan.

Tämä liittyy kovin siihen Henkan jäähyboxi vierailuun. :smiley:

Ei ole kysymys vapahtajasta vaan pelkästä profeetasta.

Kölvin luokkakaveri Topi selitti tuon aforismin seuraavasti:

Profeetta ei mennyt sinne, minne piti.

2 tykkäystä

Tää oli hyvä… laulut ja kaikki! Lähti kyllä päivä ilon kautta käyntiin :smiley: Tästä tulee hyvä päivä!

https://www.facebook.com/steamroomflipflops/videos/744214675761693/

3 tykkäystä

Tuomareista kun on juttua ollut täällä, niin muistan yhden jutun junnuvuosilta. Mut omasta mielestäni kaadettiin sääntöjen vastaisesti ja aloin katselemaan tuomarin suuntaan ja taisin jotain sanoakkin. Tuomarin vastaus oli: “kerää lelus ja häivy”.

Hauskoja aikoja. :slight_smile:

1 tykkäys

@Treppu tulee hallilla vastaan. Huudan 30 cm:n päästä, että moro Treppu. Ihan koomassa menee.

5 tykkäystä

Mulle sentään anto fistbumpit.

2 tykkäystä