Hauskoja juttuja ja tarinoita

Nyt on tarjolla sellainen Bollywoodissa tuotettu tajunnanräjäyttäjä vuodelta 1988 että oksat pois.
Kannattaa kiinnittää huomiota erikoistehosteisiin ja maailmanluokan koreografioihin.

Joten Intian Superman ja Spiderwoman. Silvuplee.
Jos et kokonaan katso niin katso ainakin 2:10 alkava taistelu rosvoja vastaan.
Siinä on klassikon ainekset.

Kyllä ne Intiassa osaa :drooling_face:

1 tykkäys

Katsoin minuutin, enempää ei pystyny! :joy:

2 tykkäystä

Luulempa että liikutaan ennätysajoissa.
Siitäkin huolimatta että tarina kehittyy lopun ennalta-arvaamatonta kliimaksia kohti pitäen katsojan tiukasti otteessaan.

2 tykkäystä

Oli ihan hauskannäköistä hommaa, kun miehemme painoivat Juvankadulla rullaluistinlenkin varmaankin viimeistä ylämäkeä sentterille päin iltapäiväruuhkassa, pelipotat päässä. Kuuselaa nauratti, mutta Kemiläisen ilmeestä näki että matka ei välttämättä ollut ollut ihan lyhyt.

21 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Rikoksia ja rangaistuksia

Paljon on vaimon arvo suhteessa muihin mahdollisesti myyntiin tuleviin?

1 tykkäys

Se ei ole tarkoitettu meille tavallisille kuolevaisille.

Hieman sama kuin autojen kanssa.
Alkaa olla loppuunajettu ja pitäisi vaihtaa uuteen.

3 tykkäystä

Sorry, en huomannut että oli tuolla alueella.

Joo sinne tätä yritin alkujaan laittaa, ei onnistunut, se ketju oli poissa pelistä. @BlueOval mainitsemaa ketjua en saa auki ollenkaan.

1 tykkäys

Eli et kovaa pottia saa laitettua?

Miinukselle taitaa mennä.
Kaikista muista on vain helvetisti velkaa.

Onneksi on tullut laitettua hieman sukanvarteen.
Laskin että siellä on 75 markkaa.

2 tykkäystä

Visulahden vahakabinetti jaksaa hämmästyttää.
Nämähän on kuin eläviä.

Ainoa mikä ihmetyttää on se että Kojonkoskelle laitettu mahtiankkojen numero 8 pelipaita.

8 tykkäystä

Kekkonen revitty haudasta ylös, jotta on saatu muotokuva nukelle?
Siltsun nukke on unohtanut laittaa kerrointa pintaan ja on päässyt palamaan.
Victorialle laitettu varmuuden vuoksi etukäteen botoxia?
Juice on sellainen nukke, jolla on käsi perseessä. Helposti heittää kalpeaksi ja täysin ei itsensä näköiseksi.

Se Kekkonen on muuten Sibelius :joy:

5 tykkäystä

Käytiin tuolla viimekesänä ja huvittavinta oli, ettei meidän pikku tytöt meinannu uskaltaa kävellä tota kabinettia läpi. Niin pimeä ja painostava se on. Nuket näyttää ihan kuolleilta ihmisiltä, joten ei voi lapsia syyttää. Meitä aikuisia taas nauratti.

2 tykkäystä

Ok. Kertoo nuken tasosta.

3 tykkäystä

Visulahdesta tulikin mieleeni ”hauska” tarina.

Viimekesänä oltiin siellä vaunulla. Väkeä oli vähän, koska oli vasta kesäkuun alku.
Loppuillasta alkoi joku mies ajeleen puistoa ympäri mönkijällä kuin mielipuoli. Naapurin matkailija sai asiasta tarpeekseen ja tuli sanomaan minulle, että laittaa asialle stopin. Hän oli vahvasti humalassa. Hetken kuluttua alkaa raju sananvaihto suomeksi ja englanniksi. Sen loputtua naapurimme tulee kertomaan, että homma on hoidettu.

Noh. Mönkijämies näkee naapurimme minun seurassani ja tulee paikalle. Käy ilmi , että hän on amerikkalainen ja puiston varsinainen puutarhuri, joka heinäkuun sesongin ulkopuolella vastaa vartioinnista. Hän huutaa englanniksi, että puistossa oli varkaita joita hän ajoi takaa ja nyt koska MINÄ ja naapurini tulimme häiritsemään, nuo varkaat pääsivät pakoon. Samaan raivoon hän ilmoitti, että me voimme kerätä kamamme ja häipyä, lukuunottamatta humalaista naapuriamme ja minua, jotka poliisi tullessaan vie sitten yöksi putkaan.

Tätä selviteltiin englanniksi, minä tulkkina naapurillemme, joka ei sitä sanaakaan puhunut, koko myöhäis-ilta. Mönkijämies oli niin raivona, että omat mukulat alkoivat itkemään, vaikkeivat englantia ymmärrä.

Aamun valjettua, minäkin leirintäalueella, mönkijämies hurauttaa meidän vaunulle kertomaan, että varkaita oli käynyt ja rahaa ja kaljaa hävinnyt. Ilmoitti minun ISÄNI kanssa olevan vastuussa asiasta. Vasta kolmannen keskustelun jälkeen hänen agretasonsa olivat laskeneet siten, että hän ymmärsi, että minä ja naapurin mies emme ole sukua, minä en osallistunut koko toimintaan muuten kuin sotkettuna tulkiksi ja minä en koko aikana poistunut vaunumme läheisyydestä.

Tunnin kuluttua viimeisestä keskustelusta, hän toi anteeksipyynnön eleenä lapsille vapaaliput vesipuistoon.
Myöhemmin paikan johtajan kanssa puhelimitse käytiin asia läpi ja hän lupasi ilmaisen vuorokauden, mikäli tulemme vielä uudestaan.

Olipahan unohtumaton reissu ja torstimagneettini toimi ilmeisesti täydellä teholla. Jälkikäteen naurattaa.

17 tykkäystä

On taas aika Dagssonin

8 tykkäystä

Vihteisiin voi aina luottaa.

Kansanedustaja Heli Järvisen kysymys ministerille ”millaisiin toimiin hallitus aikoo ryhtyä, jotta kuluttajan tietoinen harhaanjohtaminen kinkkupizzan markkinoinnissa estetään”.

Heli heitti niin hyvän syötön ministerin lapaan että harmittaa ministerin puolesta ettei hygieniasyistä voinut antaa palaa.
Tai edes
" Rakas edustaja Järvinen, ei sitten minkäänlaisiin "