Henrik Haapala

Toivottavasti Henkalla riittää vielä tänäänkin virtaa eilisen pelin malliin.

1 tykkäys

Henkka ja savinainen syttyivät eilen kunnolla ja molemmat meni syvälle hesalaisten ihon alle. Tänään vain lisää löylyä nordiksella.

5 tykkäystä

Eilen kirjoitin jo seuraavasti:
Haapala pureutuu ihon alle kuin punkki keväällä.

Eilen oli koko joukkueelta kuin myös Haapalaltakin paras finaalipeli. Lisää tarvitaan ja vaaditaan.

1 tykkäys

Se on muuten tässä: “PUNKKI” Haapala

8 tykkäystä

Ole hyvä ja kerro terveisiä. :grinning:

2 tykkäystä

Mahtaako tästä punkista saada IFK:n äijät borreleoosin, joka kaataa ne sarjan vanhetessa.

Osaisko joku tehdä kuvan jossa punkilla olis Henkan pää ja teksti: Ny mennään ihon alle! :joy:

6 tykkäystä

20 tykkäystä

Kiitos! :joy:

Aika kaamee punk-Henkka. Ei kun nahkaan reikää

Terveiset meni johdon kautta perille tänään pelin jälkeen :smiley:

Hieno homma. Lempäälästä lempääläläiseltä lempääläläisen kautta lempääläläiselle.

3 tykkäystä

Sellaisen huhun kuulin pukukoppikäytäviltä, että Henkan sopimusta oltaisi
pidennetty parilla vuodella tuossa talvella. Nythän sopimus kattaa
vielä ensikauden.

3 tykkäystä

Ei ollenkaan mahdotonta.
Henkka vihjailikin jotain soppariin liittyvää Tapparan faniristeilyllä.

Jos pitää paikkansa, niin on todella hyvä uutinen!:tappara:

Kyllähän Haapalalla on edellytykset eräänlaisen kulttipelaajan maineeseen ellei sitä jo ole Niemisen jäljiltä, kuten termi ‘Ajokoira’ osottaa. Onhan Henkan matkalla ollu sekä ylä että alamäkiä, mutta itte nään, että plussalla ollaan kovinkin, jos Henkka meillä jatkaa pidempäänkin, kun vaan ensi kauden.

1 tykkäys

Jep. Samanlaista on korviin kantautunut. Hieno homma!

Onko Henkan sopimus sidottu Pexin jatkoon? Henkka pelaa pexi+2v sopimuksella? :wink:

Samanlaista huhua kuultu täälläkin. Erittäin hyvä uutinen, mikäli vahvistuu todeksi.

1 tykkäys

Minä olen niin ylpeä tästä pojasta, ettei sitä usko kukaan. Tälläkin kaudella oli hiukan vaikeuksia vaivojen kanssa, mutta niin vain poika nousi kuin feeniks lintu ratkomaan tärkeitä pelejä. Paskaakin tuli niskaan, mutta ei tunnu missääm. Ja niin oikea äijä teki tänään voittomaalin…ai ai ku tuntuu hyvätä. Ylpeä olen koko sakista, hienoja miehiä kertakaikkiaan.

4 tykkäystä

Joo, ei niitä jotka tekee noita isoja maaleja joka oksalla kasva.
Henkka niitä vaan aina tekee.

1 tykkäys