HPK:n Miro Karjalaisen taklaus Lukon Lauri Tukoseen 6.1.2018

Mun mielestä osuu rintaan. Pää kyllä retkahtaa, mutta ei suoran osuman seurauksena.

Toi Karjalainen on kunnon paskasäkki, nyt kun Tyrväinenkin on rauhottunu niin jakaa Liigan vastenmielisimmän pelaajan palkinnon Kai Kantolan kanssa. Tosin Kantola sentään kai keskittyy edes joskus pelaamiseen?

1 tykkäys

Upee pommi, mitäpä tohon muuta.

1 tykkäys

Onko se nyt niin upeaa tulla kolmantena pelaajana puun takaa, vaikka kuinka jysähtäisi, eikä osuisi päähän?

2 tykkäystä

Jos Virran sanat pitää paikkaansa, niin onhan tuo Karjalainen ihan käsittämätön pelle, ja herättää tietysti myös kysymyksiä tuosta HPK:n valmennuksesta kun antavat saman menon jatkua pelistä toiseen.

1 tykkäys

Mua on aina vitu…anu nää puuntakaa kolaajat. Jopa on rohkeeta ja rehtiä. Toi Karjalainen on sellanen mörssäri, että vois hakee näitä pommeja ihan rehdistikkin, eikä tollai toisen pelaajan katveesta.

Mun mielestä ainakin Antti Pennanen on kertaalleen jo julkisesti irtisanoutunut Miron toiminnasta. Heitti aika nätisti bussin alle jossain lehdistötilaisuudessa.

3 tykkäystä

Miten voit irtisanoutua mistään, joka jatkuvasti esiintyy joukkueesi kokoonpanossa? Hakkaako Karjalainen Pennastakin ja itse lisää itsensä kokoonpanoon? Eikä suoranaisesti sinulle, lähinnä ihmettelynä, miten valmentaja voi irtisanoutua pelaajan touhuista ja jatkaa peluuttamista.

8 tykkäystä

Niin jos valmentaja tuohon oikeasti haluaisi puuttua, niin eihän Karjalainen temppujaan jatkaisi, se on varmaa. Käytännössä kaikki muut liigan törkytaklaajat on saatu jo kuriin, Karjalainen sen kun porskuttaa.

2 tykkäystä

Niin siis aika harvoin valmentajat myöskään huvikseen työntää pelaajia bussin alle. Se oli varmaan tarkoitettu Mirolle varoitukseksi, kyllä Pennanen ilmankin pärjää. Noh, voi olla, että mä oon vähän huono näitä arvioimaan, kun Pennanen vaan on niin pirun arvostettava koutsi.

1 tykkäys

Ehdottomasti Pennanen on arvostettava koutsi ja aika hyvin miehen tiedänkin. Siksi suuresti ihmetyttää, miksi laukoo tuollaisia, mutta ei pidä poppareilla. Ei Karjalainen kuitenkaan mikään sateentekijä ole, jota pakko peluuttaa. Tuota kuitenkin jatkunut koko kauden, vaikea nähdä lisäksi mitään lisäarvoa tuovan HPK:lle.

HPK:lla on varmasti ollut todella raskas kausi. Koko kausi on mennyt alusta alkaen täysin väärillä urilla ja oikeastaan kävi vähän niin kuin Törmäset, että viime kauden projektista ei jäänyt mitään käteen. Tuollaisessa tilanteessa on vähän ikävä olla organisaatiossa töissä niin voi olla, että voittamaan tottunut Pennanen esim. tällä hetkellä ei yksinkertaisesti välitä, kun kevät jää lyhyeksi.

Pennasen tuntien en ihmettelisi, vaikka ajatus olisi jo aivan täysin ensi kaudessa.

Se ei tietenkään ole mikään puolustus Karjalaisen teolle, tuskin ensi kaudella näkee enää Liigaa.

1 tykkäys

Voisiko olla että ulospäin on annettu kuva että tuollaista toimintaa ei hyväksytä, mutta joukkueen sisällä asia saanut hiljaisen hyväksynnän?
Muutenhan tuossa ei ole päätä eikä häntää.

1 tykkäys

Kerholla oli tänään vain kuusi pakkia terveenä, kyllä siinä on pakko Karjalaista peluuttaa ja onhan Karjalaisella omat vahvuutensa jota tuo joukkueelle, eli fyysisyys.

Voi olla. Tai ainakin Karjalaiselle tuo sitä todennäköisesti merkkaa…

@Andy Jos näin oli, niin ymmärrettävää, mutta töhöilyjä tullut pitkin kautta Karjalaiselta ja silti päässyt pelaamaan, vaikka ollut terveitäkin pakkeja.

Joo niinhän se teki, sen jälkeen on tullu vielä ainakin yks tappelu ja yks päähän kohdistunu taklaus + tän päiväset tappelunhakemiset. Siitä voinee jo vetää johtopäätöksen että ihan paskapuhetta ja julkisivun kiillottamista se “irtisanoutuminen” oli, niinkun @BlueOval spekuloikin.

2 tykkäystä

Miksei pelaisi, kun teki HPK:hon joulukuussa kahden vuoden jatkon?

Vois nyt lykätä mun puolesta loppukauden mietintä aikaa kuinka kunnioitan vastustajaa.80-90 luvun taklauksena highlight kamaa, mutta ei nyky vauhdeilla vaan halua nähä tuollaisia puuntakaa tulevia teloituksia.

3 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.