Huhu: Tyler Redenbach Tapparaan 2017 - ?

EliteProspects.com pelaajakortti:
Tyler Redenbach - Elite Prospects

Lähtöseura: HC Ocelari Trinec
Lähde: [quote=“Recoil, post:497, topic:3615, full:true”]
Se on kuulemma Tyler Redenbach tulossa.
Niin varma lähde että jos ei toteudu, poistun
[/quote]

6 tykkäystä

Kysymys: pelasikos samaan aikaan Tomas Zaborskyn kanssa IFK:ssa? Vai eri kaudella?

Outo hankinta minusta, Revon tilalle(?) sentteri, vai sentteri ihan muuten vaan? Aikooko Rautakorpi lähettää Oton tai jonkun muun lainalle, vai mikä?

Aiemmin.

2 tykkäystä

Eikös Rautakorvella ole perinteisesti ollut kovat vaatimukset keskikaistan suhteen, liittyisikö tähän? Onko katsonut sitten, että sekä Kärki & Järvinen kuuluvat laitureiksi?

TR

2011-12	 EHC Olten	 NLB	23	6	15	21	6		|	 	 	 	 	 	 	 
             HIFK	 Liiga	26	6	13	19	20	10	|	 Playoffs	4	0	0	0	2	-1 
 2012-13	 HIFK	 Liiga	23	3	9	12	12	0	|	 	 	 	 	 	 	 
    Pelicans Loan	 Liiga	20	4	11	15	16	12	|	 	 	 	 	 	 	 

TZ

2014-15	 HIFK	 Liiga	60	15	32	47	18	-4	|	 Playoffs	8	4	4	8	16	1 
2015-16	 HIFK	 Liiga	55	27	21	48	55	17	|	 Playoffs	17	3	7	10	26	2

TZ pelasi Ässissä kun TR oli HIFKissä

En tiedä tuleeko Revon tilalle, jos toteutuu, mutta aika hyvin minusta Rautakorvelle sopivaa, että senttereistä on “ylitarjontaa”.

2 tykkäystä

En usko että tämä hankinta liittyy Revon mahdolliseen lähtöön vaan Jukka vaan halusi vielä yhden sentterin rosteriin ja jos Repo jää floridaan tulee vielä hänen tilalleen laituri.

1 tykkäys

Alkoi niin paljon kutkuttaa että mikä on lähde?

Täälä kenenkään tarvi lähteitään julkaista. :smiley: Epäluotettavat lähteet kertovat, että lähteet ovat luotettavat. Se saanee riittää. Omaan arvoonsa jätän ainakin minä nämä, ellen itse huhuile ensin :smiley:

11 tykkäystä

Onpas kummallinen huhu…en nää tarvetta sentterille. Eniten ottaa päähän jos Rauhala palautetaan laitaan :frowning: Toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa.

4 tykkäystä

En usko, että näin on asian laita. Jos Redenbach tulee niin oletan, että silloin Repo jää rapakon taakse, koska Revon kanssa hankinta tuntuisi jo liioittelun hätävarjelulta.

Yritän hieman visioida, mihin istutetaan:

Zaborsky-M. Järvinen-Kuusela
Peltola-Redenbach-J-M Järvinen (Ehkä kuitenkin rightti tähän? Karjalainen?)
Kärki-Rauhala-Ojamäki
Luoto/Karjalainen-Jasu-Nurmi

Vaihtoehtoinen visio olisi
Zaborsky-M. Järvinen-Kuusela
J-M Järvinen-Rauhala-Karjalainen
Ojamäki-Redenbach-Kärki
Peltola-Jasu-Nurmi

Oli sit niin tai näin niin nelosketjussa tulee olemaan ykkösketjun tasoista kalustoa.

Tästä olisi kaksijakoiset fiilikset. Jos löytää tutkaparin, voi tehdä kovaa jälkeä. Muutenkin toisi toki leveyttä… Se on toki hyvä puoli, että on nimenomaan sentteri.

2 tykkäystä

Olen joskus epämääräisistä valmentajan puheista ymmärtänyt, että on helpompaa istuttaa sentteri laitaan kuin istuttaa laituri keskelle. :smiley: Mutta itse en tästä mitään tiedä.

Joukkueen kapteeni neloskenttään :smiley: :smiley:

1 tykkäys

Eihän Peltola ole mikään nelosketjun pelaaja, mutta lähtökohtaisesti, jos Redenbach pelaamaan hankitaa niin joku todella kova pelaaja on neloskentässä. Jos ajattelen asiaa omista lähtökohdistani ja siihen peilaten, kumpi mielestäni sopii neloskenttään paremmin niin laittaisin sinne ennemmin kapteenimme ominaisuuksiensa vuoksi (puolustusasenne, alivoimavastuu, kyvyt ja monipuolisuus) kuin esim. Järvisen Miksan, josta mielestäni ei saada alaketjujen roolituksessa parasta irti. Olen mielelläni väärässä! =)

Kärki - Mjärvinen - Kuusela
Repo/Rauhala - Jjärvinen - Peltola
Zaborsky - Redenbach - Nurmi
Karjalainen - Jasu - Ojamäki + Rauhala ja Luoto

Morjesta.

6 tykkäystä

Muistikuvani Tylleröstä, että on JMJ:n kaltainen taitosentteri. Parempi aloittamaan kuin Miksa, mutta on myös kiukutteleva prinsessa, joka ei anna kaikkea joukkueen eteen (Miksa ei ole kiukutteleva prinsessa). En syty millään lailla tästä hankinnasta ja nopeasti kelattuna Mika Arvaja, JMA, Antti Tyrväinen sekä Ville Leino voisivat saada suuremman ärsytyksen aikaan.

1 tykkäys

Rehellistä harmitusta. Asiaa. :slight_smile: Mutta jos tämä nyt on meidän mies niin sitten lähdetään siitä, että hän tätä joukkuetta vahvistaa ja tulee tekemään oikeita asioita. Katsotaan ensin ja duumataan sitten. Näin siis minä. Pari namupassia takatolpalle, kaverille kädet kohti kattoa ja sydämet alkaa sulamaan.

Tämän jengin kapteeni on Jukka Peltola. En ole vähääkään huolissani taitelijoista & prinsessoista.

7 tykkäystä

Jotenki itellekki että miks ihmeessä, vaikka Repo lähtis niin en näkis tarvetta hommata ketään ennen kauden alkua. Ellei sitten lähtijöitä ole lisää.

3 tykkäystä

Ehkä siellä on kesän aikana huomattu jotain sellaista mikä on mennyt palstalla ohitse…

5 tykkäystä