Jarno Kärki

Mun mielestä Kärki on pelannu hyvin viime aikoina ja vaan onneton tuuri on estäny että ois muutama maaliki tullu

3 tykkäystä

Siis kyllähän Kärki tekee tällä hetkellä samaa kuin Nurmi, mutta ero tulee siinä liikkeessä. Nurmen liike ei vai riitä kuin yhteen kovaan vetoon ja sit hiipuu hirveesti. Kärjellä sentään liike pysyy. Kokemusta on mutta riittääkö liike Nurmella pitään paikan.

Ei auta vaikka mitä sanois Kärjestä, muutama foorumilainen on joka tapauksessa laittamassa Kärkeä poppareille/muuhun seuraan. :smiley:

3 tykkäystä

Juu samoilla linjoilla ja toivottavasti maajoukkuetauon jälkeen ei nähdä enään kumpaakaan.

Näinhän moni puhuu ja täällä arvostetaan myös sitä mielipidettä :+1: Mutta Kärki on tällä hetkellä se parempi noista kahdesta. Toki olen pikkusen samaa mieltä, että JOS saadaan pari (voiko sanoa) “parempaa” suorittajaa tähän, niin en laittaisi kumminkaan pahitteeksi.

Tosiasia on kuitenkin se, että neloskenttä toimii paremmin Nurmen kanssa. Nelonen ei taida olla se rooli, mitä Kärki tuli hakemaan, ehkä Kärjen olisi parempi hakea paikkaa jostakin muusta joukkueesta.

1 tykkäys

Totta että Kärki vois saada muualla pelin kulkeen, mutta mielenkiinnolla haluaisin tietää miten Nurmi toimii kentässä paremmin verrattuna Kärki?

Eikös se tässä ole jo kerrottu.

No ei kai Kärkeä mihkään päästetä. Miettikääs nyt hei, 195cm pitkä taitava pelaaja. Kunhan nyt saisivat jotenkin ton fysiikan toimimaan niin olisi aika pitelemätön kaveri. Noin niinku periaatteessa ainakin. Ei tästä nyt varmaan mitään henkilökohtaista huippukautta tule, mutta josko keväällä jo pystyisi auttamaan joukkuetta.

5 tykkäystä

Se riippuu varmaan siitä, että millä fiiliksillä Kärki on ja miten valmennus näkee asian. Itse en tiedä missä mennään. Mutta ei tämä tähän saakka ole varmaan ihan suunnitelmien mukaan mennyt.

Vähän toistoa osaltani, mutta potentiaalia on Kärjellä isoihin Liigoihin saakka.

3 tykkäystä

Itse toivon toki, että Jarno menestyy meillä. Ja sillä, että olen huolissani miehen tilanteesta, ei ole mitään tekemistä Tapparan peliesitysten kanssa. Meillä menee hyvin. En yritä sysätä miestä bussin alle. Olen vain sitä mieltä, että tilanne ei näytä hyvältä ja en pidä ollenkaan mahdottomana Kärjen siirtymistä muualle. Kuten jo sanoin nuori kiekkoilija ei poppariosastolla kehity, Jarnon pitää päästä pelaavaan rosteriin jonnekin. Toivotaan, että jumit aukeaa, posilla eteenpäin.

2 tykkäystä

No on varmaan mutta jos tarkoitat esim sun aikaisempaan kommenttia, että Kärki pärjää liikkeessä muttei missään muussa niin ole kanssasi erimieltä. Mutta annetaan tämän väittelyn olla tässä.

Aika jännä, että tämä ketju liekeissä, vaikka mies ei edes pelannut tänään.

2 tykkäystä

Onko Kärki muuten mukana reissussa?

Jos ei oo ni sit ei kyllä kauheella luotolla oo miehen jatko

Aamulehti oli listannut reissuihin, sekä Tapparan että Ilveksen, lähtijät ja molemmilla oli 22 pelaajaa. Tuosta voisi päätellä, että Kärki on reissussa mukana ja pelaa huomenna.

1 tykkäys

Paitsi jos Pertti tuli töihin oppisopimuksella, kun oli tiedossa että joitain taitoja puuttuu ja niitä pitää vielä hioa, ennen kun aletaan odottamaan kovaa tulosta.

2 tykkäystä

Harvassa työpaikassa myöskään asiakkaat huutoäänestävät työntekijää pihalle. Minulla ei ole tietoa Kärjen vaisuuden syistä, mutta luotan 100% valmennuksen ja johdon toimiin asiassa. Kukaan siellä tuskin haluaa vahingoittaa Kärkeä, Kärjen uraa saati Tapparaa.

10 tykkäystä

On vähän ristiriitaista kun jotkut sanoo että Kärjen vois päästää muualle ja voisi saada onnistumisia siellä. Kuitenkin kun palstaa lukee niin saa kuvan että mies on jatkuvasti ihan puhki kun tulee vaihtoon eli ongelma olisi kuntopuolella. Toisaalta sanotaan että mies olisi reenattu ihan jumiin. Ihmettelen vaan mitä tässä auttaa maiseman vaihto jos päällä on hirvee reenijumi. Luotetaan siihen että valmennus tietää mitä tekee ja keväällä saadaan nauttia hedelmistä. En usko että ne pelitaidot ihan noin vaan katoaa. Pelimies Jarno on ja kunhan kuntopohja on saatu kohdilleen niin alkaa onnistumisia tulemaan. Mulle olisi iso pettymys jos päästetään pois Tapparasta vaikka tilanne on nyt tämä.

9 tykkäystä

Myös minulle tämä olisi pettymys. Itse totesin vain, että en pidä tätä skenaariota enää mahdottomana kuten aiemmin.

2 tykkäystä

Se mitä kirjotin ei liittynyt sun viestiin mitenkään vaan toin ainoastaan esille useassa muussa viestissä esiin tulleita mielipiteitä. Eihän se mahdotonta ole että Jarno joutuisi maisemaa vaihtamaan mutta valmennus tietää paljon asioita joita fanit ei voi muuta kun arvailla ja spekuloida. Kautta on nyt kolmasosa takana ja voisin kuvitella että pikkuhiljaa alkaa työ kantamaan hedelmää. Tuskin Tappara kuitenkaan loputtomiin hommaa kattoo jos ei ala tulosta tulemaan. Onneksi rosteri on niin laadukas että projekteille voi antaa aikaa.

1 tykkäys