Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua, minä lupaan

Jos Tappara nostelee tänä vuonna kannua, minä lupaan popsia pelkkää porkkanaa koko seuraavan kesän.

1 tykkäys

Ja minä tulen laskumieheksi

4 tykkäystä

Otatko @Messi tämän myös samalla kertaa laskuun? :wink:

1 tykkäys

Ihan varmasti ja vedän mukana

4 tykkäystä

Lupaan ostaa Kärppien fanipaidan ja selkään RAUTAKORPI 18

13 tykkäystä

No minä tatuoin se Kukkosen kantamassa Tapparan logoa jollain tapaa. Vaikka pakaraan.

5 tykkäystä

Ostan 3 fanipaitaa. Repo.Jugi.Rauhala.
Ostan myös muille perheen jäsenille kausarit ensi kaudeksi.Ja lupaan tarjota myös ohrapirtelöt vaikka 5 tuntemattomalle fanille. Olkoon palstalaisia tai muuten valittuja.ja postaan kuitin ja paitojen kuvat todisteeksi. Ja tunnetusti jos juhlitaan niin oikeesti panokset kovenee

4 tykkäystä

Täällä on porukalla kovat piipussa! Mun on pakko nostaa mun lupausta, etten ihan tyystin jää jalkoihin.

Lupaan siis kuunnella yhden YÖn albumin alusta loppuun JA katsoa YHDEN jakson Vain Elämää sarjasta.

6 tykkäystä

Minä lupaan nauttia mestaruudesta. Se on yhä tulossa.

5 tykkäystä

Lupaan pyöräillä Espoosta Matinkylän jäähallilta Hakametsän jäähallille (212km).

16 tykkäystä

Lupaan olla kuukauden kasvissyöjänä.

1 tykkäys

Juon yhden oluen.

Poistun tältä palstalta, sekä olen 3kk selvinpäin.

Nostan Rautakorven pilviin. Noin kuvaannollisesti. :wink:

Mää käyn leikkuuttamassa ja värjäyttämässä itselleni Jukka-tukan. (IS juttussa aiheesta lisää porin finaalien alla.)

Otan akkarin kainaloon ja heinäkuun ensimmäisellä viikolla hoilaan 1h/päivä “Kärpät on rautaa” -kappaletta Hatanpäänvaltatien ja Hämeenkadun risteyksen tuntumassa oranssi Tappara-fedora päässäni. Välistä saatan kävellä Koskipuiston bussipysäkeille lurittelemaan Janos Valmusen ikivihreää “Bussipysäkillä”-mestariteosta.

Edit: tämän ei pitänyt olla vastaus käyttäjälle, vaan yleinen osanotto ketjuun
Edit 2: Lupaan värvätä kaverin lyömään tahtia oranssilla läpyttimellä.

4 tykkäystä

Lupaan tulla völjyyn. Suorituksen jälkeen tarjoan suoritukseen osallistuneille ohrapirtelöt Pulterissa.

Mites, voiko ohrapirtelön vaihtaa johonkin muuhun? :thinking: Meinaan vaan, että mulla on ikää vähemmän kuin niitä mun suoritukseen sisältyviä juoksukertoja. :laughing:

Selänkokoinen Rautakorven kasvokuva!

6 tykkäystä

Toi on jo reilu tarjous. Jukka on Tapparan kasvot.