Juhani Tamminen, Aurinkokuningas

Kuusamakujalta tulossa uutta settiä.

Tami Tamminen julkaisi tunteellisen videoavautumisen - tekee comebackin: “Olen suomalaisen jääkiekon ensimmäinen kommentaattori”

2 tykkäystä

Eli Tami siis aloittaa somessa oman Tami cornerinsä.

1 tykkäys

Peijoona kun en löydä nyt lähdettä, mutta Tami uhosi jossakin mediassa, että jos hän tai Vellu Ketola olisi Liigan puheenjohtaja Liigassa ei kukaan taklaisi päähän ja Don Tami toisi kurin takaisin Liigaan välittömästi.

2 tykkäystä

Ettei olis toi Aamulehden muutaman päivän takainen juttu.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/nain-kiekkopersoonat-kommentoivat-paahan-kohdistuvia-taklauksia-liiton-tultava-ulos-kun-koko-lajin-maine-alkaa-olla-vaakalaudalla-200393860/

“Kaikki puheenjohtajat ja toimitusjohtajat kuvittelevat olevansa ammattilaisia, vaikka eivät ole olleet koskaan vehkeet päällä. Jos johdossa olisivat Tamminen, Veli-Pekka Ketola ja Juha Junno, niin ryhti olisi aivan toisenlainen. Joka kuukausi tulisi selkeä pelikirja, mitä noudatettaisiin. Maakunnan kitisijöille sanoisimme suoraan keep your mouth shut. Nyt kaikki piipittävät ja toimisto ottaa jokaisen oksennuspuhelun vastaan.”

3 tykkäystä

Montako matsia Junno on pelannut vehkeet päällä pääsarjassa? Vai mistä vehkeistä Tami tuossa höpisee?

5 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekkoaiheisia videoita

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekkoaiheisia videoita

Iltalehdestä löytää kaikkea mielenkiintoista. Tami oli päässyt lööppeihin toissa päivänä vuodattamalla siitä, miten Niki Juusela ei ollutkaan pyydellyt anteeksi taannoista imitaatiotaan, vaikka Tamminen oli sitä varten ajanut Turusta Helsinkiin. Luitte oikein, Tamminen on ajanut mokoman takia Helsinkiin. Pitkästä sekavasta Facebook-vuodatuksestaan, jonka kirjoitusasukin on taattua Tamia:

https://www.facebook.com/juhani.tamminen.9/posts/10155848045484911

Sieltä - Gatorade Areena- lähtö kohti Helsinkiä , jossa MTV3:n konttorilla oli sovittu " ilmanpuhdistus" palaveri ex- bossini ( MTV duunit) Markus Auteron ja F1 selostaja Niki Juuselan kanssa!! Siihen se- ilo -
sitten päättyikin !!Oletin ja matkalla ajaessani ( 12.30- 14.15) että " veljet" ottavat lakin käteen, tarjoavat kahvit ja sovinnon kättä " Veli" Juuselan
käsittämättömän käyttäytymisen joihdosta!! Mitä vielä, ei anteeeksipyyntöä, ei nöyryyttä, ei katumusta ; " fuck´n nothing!! Nousin pöydästä after 30 minutes ja totesin seuraavaa: " Veljet; ei minulla ollut palaveriin tullessa isoja odotuksia Teidän suhteen- mutta onnistuitte alittamaan nekin täydellisesti" ja perään kisastudiotermi ( ainakin Auterolle tuttu) " Oh my fuck´n god" !! Se siitä!! Harvoin on v…nut yhtä paljon kuin ko. palaverin päätteeksi !! Auteron puolustukseksi on sanottava, että osoitti katumusta 2 tuntia !!? palaverin päättymisen !! jälkeen!! Soitti autoon ja esitti pahoittelunsa- siksi ilmeisesti toimii ko. yksikön ( Mtv 3 Sport) leaderina!!Juusela ilmeisesti jatkaa valitsemallaan tiellä !! Toivotan hänelle onnea- tuolla käytöksellä ja nöyryydella ( lue sen puutteella) tulee ko. " veli" sitä ( onnea ) tarvitsemaan!!

9 tykkäystä

Veli Aurinkokuningas on tainnut niellä myrskyn vesilasista väärään kurkkuun, tai jotain. Mies on jo pitkään ollut yksi imitaattoreiden suosikkihahmoista maassamme. Ja hyvin helpostihan esimerkiksi polttariporukoissa veli alkoholia nauttineet kansalaisetkin saavat päähänsä alkaa imitoida imitaattoreita. Mä takaan ja alleviivaan, että omaa imitaattoriuttaan kokeileva polttariseurueen jäsenkin valitsee hahmokseen tunnetun ja helposti tunnistettavan henkilön eikä ole ollenkaan harvinaista, että valinta osuu veli Tammiseen.

Olen katsellut kyseisen videonpätkän, eikä se kyllä kovin kummoinen ollut. Jos ei Juusela ole vielä onnistunut sanomaan Tamille vaikeaa sanaa “anteeksi”, voisi hän tehdä sen. Sitten veli aurinkokuningas voi vastata “saat anteeksi” ja that’s it. Myrsky vesilasissa rauhoittuu ja voidaan mennä eteenpäin.

7 tykkäystä

Huutonaurua Tamin vuodatukselle :laughing:

Ei sen puoleen ymmärrettävää kyllä tuollaisen pelleilyn jälkeen.

2 tykkäystä

Sitä mietin, että eikö Tamminen ole saanut siellä paikan päällä suutaan auki, kun Juusela ei ole nöyrtynyt Aurinkokuninkaan edessä vuolaisiin anteeksipyyntöihin? Päätyi sitten jälkeenpäin itkemään someen.

Iso mies jne…

3 tykkäystä

Juusela väitti Radio Rockilla ,soittaneensa Tammiselle jo silloin kun video levisi nettiin ja pyytäneensä anteeksi.

Tamminen väittää, ettei asiaa ole pyydetty anteeksi.

Kuka valehtelee? Vai eikö anteeksipyyntö ole validi ellei sitä paineta Iltasanomiin?

2 tykkäystä

Ei aurinkokuningas olisi aurinkokuningas jos hältä voisi pyytää ja saada anteeksiannon kuin keltä tahansa. Vaatii rituaaleja.

10 tykkäystä

Mä en edes ymmärrä miks pitäis pyydellä anteeks jotain kavereille suunnattua imitaatioo jos siitä on joku kaveri vuotanu videon nettiin? Jos se olis tarkotettu julkiseks niin se ois eri asia, mutta mä käsitin että se ei ollu tarkotus.

9 tykkäystä

Huvittavinta tossa Tamin vuodatuksessa on toi narina nöyryyden puutteesta. Itse kun on niin nöyrä ihminen :flushed:

18 tykkäystä

:smiley: Juha-Matti Aaltonen sivalsi viime vuonna nätisti, ai että mä nautin :smiley:

palataan asiaan kun sinulla on se maailmanmestaruus.

15 tykkäystä

Hyvää settiä veljeltä.

1 tykkäys

Aina silloin tällöin saan aika paljon palautetta foorumilta siitä, että olen ylimielinen.

Veli Tammiseen verrattuna sentään mietin joskus itsekseni, miksi vaikutan ylimieliseltä ja pyrin muuttamaan edes jotain marginaalista tyyliä.

Don Tamilla on vahva persoona ja vahvat mielipiteet ja asenteet sekä absoluuttinen kyky tietää aina parhaiten. Siihen nähden, kuinka vahvasti Tami seisoo tuon persoonansa takana niin sitä on pakko ihailla: ihminen, joka ei koskaan näe itsessään mitään väärää - muissa paljon vikaa ja osaa aina kertoa muille, miten asiat tehdään ja varustettuna Don Tamin itsetunnolla on jo jokseenkin yllättävää, ettei totuus ikinä paiskaudu päin naamaa.

Siitä on Tamia pakko ihailla: mies jaksaa puksuttaa menemään vaikka ja kuinka. Ikää on paljon ja parhaat vuodet on takana, annettavaa ei ole enää edes studiolle. Ensin meni annettava joukkueille, sitten meni annettava studiolle ja nyt on viimein menossa myös annettava julkisuudelle. Ja silti se vaan puksuttaa ja puksuttaa. Ikiliikkuja on keksitty; se on Don Tami.

8 tykkäystä

Mun mielestä jokaisesta kerrostalon rapusta löytyy yksi Aurinkokuningas. Vanha mestari, jonka jutut, vaatteet ja naama eivät ole olleet vuosiin(kymmeniin)enää muodissa tai ajantasaisia.
Yleensä tämä hieman seniili hahmo on alunperin ollut taloyhtiön hpj about neljäkymmentä vuotta ja piirin mestari painissa -about neljäkymmentä vuotta sitten.
Nykyään hän lakaisee tai on lakaisevinaan rappua sekä pihamaata. Tärkeän oloisena, jotta voi nypätä jokaista kulkijaa takin hihasta ja sanoa, että on tuo nykyinen taloyhtiön hallitus vaan hukassa. Meinaavat nyt, että joku kuitu pitäsi taloyhtiöön hommata. Pöh, syököön kaikki omaa kuituaan, ei se ole taloyhtiön asia. Sitäpaitsi minä syön vaan lihaa.

12 tykkäystä

Tamin firman liikevaihto on muuten julkinen asia. Videolla Tami hoki, että se pyörii siinä miljoonan kieppeillä vaihdellen vähän vuosittain. Tästä voitte katsoa itse:

                             2013       2014      2015       2016
Liikevaihto (tuhatta euroa)   265        223       215        179
3 tykkäystä