Jukka Peltola

Kapteeni Peltola pelaa elämänsä kautta liigatasolla, tällä hetkellä liigan tehokkain “C” pikku korjaus, toiseksi tehokkain, Kallio edellä

Oli muuten niin Peltolan näköinen maali taas tänään kuin olla voi… Joku muu polkisi loppuun asti ja harhauttaisi, mutta Peltola odotti taas, että pakki pääsi iholle ja suojasi vartalollaan kiekkoa. Siitä sitten liu’usta kiekko rystyllä etuyläkulmaan.
Brutaalin kaunis tapa tehdä maaleja, eikä varmasti se helpoin. :slight_smile:

7 tykkäystä

Ja aika moni muu olis todennu, että ei tästä maalille pääse ja kaartanu kulmaan odotteleen kavereita. Ei se ollu oikeesti mikään läpiajo, mutta Juki suojas niin hienosti ja paino sisulla, että sai sen melkein näyttään läpiajolta. Hieno suoritus!

2 tykkäystä

In Jugi we trust!:raised_hand:t2:

7 tykkäystä

Astu Jukka esiin, ja johda joukkoja Perjantaina edestä.

5 tykkäystä

Ei se Jukilla ole yrittämisestä kiinni. Liikaa puristusta ja liikaa ajattelemista. Rentous puuttuu, kun kantaa vastuuta joukkueen huonosta pelistä.

Voi ■■■■■■■■■■■■ noita liputtajia. Täällä on varmaan foorumi täynnä P.Räsäsiä jotka kokee kaiken uhkaavaksi! Juu, ei ole mitään pahaa sanottavaa Peltolasta, hyvin vetää. Kelpaako?

Mä en osaa käyttää näitä uusia foorumeita, liian monimutkaset. Mitä toi meinaa että viesti on perunut ja poistetaan, paitsi jos se liputetaan? Onko mun mahdollista jotenkin nähdä se viesti ja “liputtaa”? Vai onko se vain ärsykkeenä, että näytetään että viesti olis, mutta eipäs näytetäkään ähäkutti.

Kyllä itsellekin Peltola kuuluu alle tasonsa pelanneisiin.

Jalka ei liiku ja kädet sekä pää aivan jumissa. Kauheaa puskemista.

2 tykkäystä

Kapteenillemme on varmaa noussu melkonen piano olkapäille nyt varsinkin kun finaaleita pelataan neljättä vuotta putkeen. Jugi on kuitenkin yks niistä joilla on kolme peräkkäistä hopeeta. Niin takaraivossa varmaan väkisin hakkaa se pakko mestaruus ja jälki on nyt ei toivotun näköstä.

Peltolassa kulminoituu koko joukkueen kompastuskivi: Hyökkäyspään kiekollisista suorituksista 9/10 epäonnistuu ja loput 1/10 onnistuu mutta ei johda maaliin.

Peltola ja Kanki, Kuusela ovat joukkueen suuret johtajat. Kanki ainakin osoittaa julkisuuteen vaatimukset, joita pitää olla. Peltolan tason on myös noustava ja viime kaudelta tuttua päättäväisyyttä pitää löytyä.

Peltola on noussut esiin vaikeilla hetkillä ja nyt on taas sellainen hetki käsillä. Tappara on tehoton ja sitä on vaikeaa selvittää. Miksi ollaan tehottomia? Ainakin eilen syy oli, että järjestäen hukataan parhaat paikat. Nyt niissä pitää olla kylmä .

Mä olen koko ajan odottanut niitä Peltolan runttausmaaleja joista näkee että “Nyt pelataan kunnolla ja voitetaan!”. Ja toki odotan sitä meidän kapteenilta edelleen. Sellainen varmasti sytyttäisi porukan olemaan oikeasti läsnä pelissä.

4 tykkäystä

Kuuselan johtaminen vaan on aika erikoista turhautumista ja pään pyörittelyä kavereille kesken pelin.

1 tykkäys

Eipä se Av-maalikaan kauhean kaukana ollut viimeksi…

Voi Jugillakin olla tavallista kovemmat paineet tällä hetkellä joukkueen puolesta ja voiko olla vaikuttamatta myös omiin esityksiin.

Mutta toivottavasti se selässä roikkuva “apina-orkesteri” rävähtää jään pintaan jo tulevana viikonloppuna ja tarttuu kiinni vaikka Husson selkään…

3 tykkäystä

Tsemppiä Jugille. Toivottavasti saa silmän kuntoon… Ikävä tapaus. Kausi ilmeisesti paketissa :frowning:

Kehtaakohan Liusjärvi olla antamatta Zaborskille lisäpenalttia. Uskon että kehtaa.

Jos kaiken tuon sikailun, räyhäämisen ja Jugin silmän murjomisen jälkeen Zaborsky pelaa huomenna, olen pettynyt. Sampoon. Liigaan. Elämääni.

8 tykkäystä

“Peltolan kausi ohi” -Tapola, Radio Citylle
Voi prkl! :triumph:
Kuulemma milleistä kiinni, että olisi näkö lähtenyt ja ura loppunut.

Jos Dixonikin sai pannaa Kärppä-sarjassa niin kyllä pakko on Zabonki saada vaikka tilanteet erilaisia. Uskosin että sieltä 1-3 matsia tulee pannaa.

1 tykkäys