Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja 2017-20

Olen ollut kerran linja-autossa kun Hiitelä puhui itsestään suureen ääneen puhelimeen kolmannessa persoonassa.

6 tykkäystä

Arvostan noita peterran mielipiteitä. Asiat perustellaan hyvin ja huomioidaan asioita eri kantilta. Jatka peterra samaan malliin. Ainaki minä jaksan lukea noita pitkiä tekstejä jossa puhutaan silkkaa asiaa. :+1:

5 tykkäystä

Hyvää analyyssiä.

1 tykkäys

Tekstihän on hyvä, niin kuin @peterra:lla yleensäkkin. Tuo kohta vaan sai naurahtamaan, että mitähän Tapola teki perjantai-lauantai välisenä yönä? :joy:
Taisi ottaa pari mukia viime kevään mestaruuskonjakkia, ja juuri kun piti ruveta miettimään parasta kiekkoa Ilvestä vastaan niin sammahti :slight_smile:

6 tykkäystä

@miolta aika hyvä haku tekstistä. Tuossa on esimerkki lauseesta, jossa ajan ilmaus on ehkä niin heikossa paikassa kuin olla ja voi - ajatus on selvästi ollut katkonainen, mutta enpä jaksa editoida sitä, koska tuosta saa paljon muitakin ajatusjatkumoita aikaiseksi :wink:

2 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Jatkoajan verkkolehti

8 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Rautakorven valmennustiimi 2017?

Rautakorvella on ongelmia keitä näistä huonokuntoisista ja haluttomista jättää joukkueeseen.
Onneksi tulee lisää kädellisiä pakkeja.

Kemiläinen -3, Ei vakuuttanu tänään eikä oo vakuttanu kertaakaan tällä kaudella.

Kemiläinen oli loistava paluunsa jälkeen.

Mutta itse en ole koskaan ollut fiilis/flow-kiekon ystävä. Ensi vuonna saadaan taas konemaisen tehokasta tasalaatua. Jokainen kotipeli päättyy 3-1.

5 tykkäystä

Ei nyt sentään ihan naurettavuuksiin mennä. Kemiläinen oli ajoittain runkosarjassa, tuossa runkosarjan lopullakin suorastaan suvereeni. Tänään ei vakuuttanut, “mutta ei kertaakaan tällä kaudella” on paskapuhetta.

Ei Liigaan mitään virheettömästi kaiken tekeviä Lidströmejä kuitenkaan saada naarattua.

3 tykkäystä

Jukka perjantaina jo penkin päähän

3 tykkäystä

Jukka on ollu jo koko kauden penkin päässä D-katsomossa.

1 tykkäys

Toivotaan et Tappara vaikka kahvaa seuraavat tulevat kaudet,eikä pelaa tätä Tapparan arkaa kiekkoa .Tää o nähty.

Sais muutenkin tulla fyysisempi peli-ilme. Ihan tissien läpsyttelyä toi touhu. Siellä ei paljoa taklata eikä väännetä kamppailuja.

1 tykkäys

Jukka on tällä hetkellä etelässä.

Ensin pitäisi hankkia niitä pelaajia jotka oikeasti taklaa. Dixonin kaltaisia miehiä.

Ihme on jos ketään semmosta ei tulis kanssa.

Kyllä Jukan mukana tulee kova ryhmä, on tullut aina. Taitaa tulla veskarikin.

Mä en usko, enkä varsinkaan toivo tätä. Jukka on kuitenkin joka kerta tullut Tapparaan kovasti uudistuneena, ja tähän mennessä ehtinyt puhua että tulevaisuudessa mennään systeemiorientoituneesta jääkiekosta kohti yksilöiden kiekkoa. Miten sitten käytännössä, jää nähtäväksi, mutta en kaipaa suoraa jatkumoa tälle nykyiselle jääkiekolle. Siinä on kuitenkin omat heikkoutensa joihin Kivi on iskenyt, riippumatta käynnissä olevan sarjan lopputuloksesta.

3 tykkäystä