Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Ja äsken olin fysiossa. Pöydällä Kontiolan kuva Tappara paidassa. Lasi täysin pölytön. Joko ihan uusi, tai juuri putsattu. Huonetta ei oltu kyllä muuten tänään siivottu :wink:

Ja lisäyksenä tähän liekinheittoon että pessimisti Pukka edelleen sitä mieltä että Kontiolan poika seuraava joka Tapparassa pelaa. Toivottavasti olen tässäkin väärässä :slight_smile:

7 tykkäystä

Hansonin veljekset tulossa vai, kun jotkut ovat huudelleet fyysisten jätkien perään. :grin:

1 tykkäys

Atte Mäkinen?

Hys,hys julkista vasta parin viikon päästä.

1 tykkäys

Kuusela ja Ramstedt puuttuvat taas Amurin kokoonpanosta, olisko :mikki: käynyt asioilla. Tuskin niillä mitään yhtäaikaista loukkaantumista kuitenkaan on ja ulkomaalaisia Amurissa muutenkin yhteensä viisi, joten ei ulkomaalaiskiintiöstäkään pitäisi kiinni olla. :grinning:

Jos on ne värvännyt, niin lupaan tatuoida Leinosen viikset käteeni. SOT

20 tykkäystä

Tässä tapauksessa on pakko sanoa, Onneksi on Mikki. Viiksi ymmärtäisi poiketa Siperiassa/ Laittaa faxia.
Naapurin Esa tyytyisi etsiin nimiä paperiin täältä työläismuseon kahvilasta.:mikki:

Tästä on tullut käänteinen kipinävahti. Saamme tarkkailla vain pois lähteviä pelaajia.

9 tykkäystä

Eikös Leinonen sanonut, että ei ollut taloudelliseen tulokseen viime kaudelta tyytyväinen, voittoa pitää tulla enempi. Nyt myy pelaajia pois, kun ollaan liian ylivoimaisia. Laskee, että voitetaan vähän köykäsemmälläkin rosterilla ja saadaan seiskapelit kaikkiin sarjoihin ja lisää pottia. On se kova laskeen.:wink:

16 tykkäystä

Jore on kiinnostunu Tapparan loppukauden pelinumeroista. :wink:

8 tykkäystä

Eiköhän tuon Bodakin numeron saa vaihdettua jos sikseen tulee :thinking:

Olen vahtivuorossa Tampereen Yliopistolla. Ei ole näkynyt mailoja tai jääkiekkokasseja. Käytävilläkään ei huhuilla vahvistuksista. Taidan olla eksynyt eturintamasta…

4 tykkäystä

Voihan himputti ja mielenpahoitus; Siellä Twitterissä olikin aamulla Fanclubin tili laittanu jonkun vanhan videon mihin oli Official ja Konna merkattu. Siitä löytyi luonnollinen syy seuraamisille.

1 tykkäys

Kyllä on Mikki kaatanut vettä kiukaaseen ja urakalla. Liekkö vahingossa, jos tarkoituksena ollut laittaa valopeteä siitä viereisestä pullosta? Kaippa se vielä valopetetäkin laittaa :rolling_eyes:

1 tykkäys

On sillä Mikillä hauskaa kun se lukee tätä ketjua

6 tykkäystä

Oon joskus ajatellut että kun se toimistonväki lukee tätä sivustoa niin tulee niille varmaan hyvä mieli työssä onnistumisen suhteen. Täällä on niin positiivinen asenne ja luottamus sitä väkeä kohtaan eikä se jää kenellekkään epäselväksi. :+1:

1 tykkäys

Oon pettynyt Mikkiin, jossei kertaakaan tänne ole eksynyt.

:mikki: lukee tätä palstaa aina perjantaisin naureskellen, sekä olutta siemaillen :smiley:

Ja maksettua samalla sakkoa liigalle? Eiköhän se selvinnyt miksi Keränenkin “valitsi” Ilveksen.