Kumpi mieluummin?

Taas kerran vähän poliittissävytteisiä “kumpi mieluummin” -kysymyksiä. Vastaajia ei näytetä.

Ymmärtkö huumausaineiden käyttöä?

  • Kyllä
  • En

0 voters

Hyväksytkö alkoholin käytön?

  • Kyllä
  • En

0 voters

Hyväksytkö tupakoinnin?

  • Kyllä
  • En

0 voters

Kauppaan olen matkalla ja vähän voitais apua ottaa:

  • Lihaa ja perunaa
  • Kanaa ja riisiä

0 voters

Edit: näköjään te ette nyt auta mua yhtään. Katson vielä kerran kaupassa puhelimesta, että miltä äänestys näyttää :smiley:

Osta sitten kasviksia tänään, jos et osaa päättää.

8 tykkäystä
  • Rasvaton maito
  • Kevyt maito

0 voters

Oletko vähentänyt / aiotko vähentää lihansyöntiä? Vastaukset eivät julkisia.

  • Kyllä.
  • En.

0 voters

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Pitäisikö lihan kulutusta vähentää?

  • Maitotuotteet
  • Soijatuotteet

0 voters

No tottelin teitä silti ja ostin lihaa ja perunaa :wink: Kohta syödään! :smiley: Koska tasapeli oma ääni ratkaisi.

3 tykkäystä
  • 6ix9ine
  • Drake

0 voters

@blue en ees kuule tiennyt, mistä on kyse. Kuinka tuollaiseen voisi vastata?! :smiley:

4 tykkäystä

Google? Tai YouTubesta heidän musiikkia löytyy, eikä kaikki aiheet voi kaikille tuttuja olla. Sen olen itsekin huomannut.

1 tykkäys

Tuo tupakointi vähän 50/50. Jokaisen oma valinta niinkuin muutkin mutta itsellä se vaikuttanut esim elämänkumppanin valinnassa. Ehdoton ei jos tupakoi mutta alkoholin käyttö (hallittu tokikin) on ihan fine. Itse en tupakoi ja kerran vain ollutkin kunnolla kännissä tokikin tulee kavereiden kanssa oltua aina mukana tissuttelemassa. Pikkuveljelle olen sanonut että jos ennen 18v meinaa juoda niin voin hakea että tiedän mitä juo mutta jos tupakan näen kädessä niin sitten on turha itkeä nenä poskella :grin:

  • Duran Duran
  • Sex Pistols

0 voters

Rasvaton maito on tonkan pesua varten. T: Nuoruutensa navetassa viettänyt

4 tykkäystä

Noi kyseiset olivat kumpikin rasvattomia - punaasta sen olla pitää! :wink:

4 tykkäystä

Käsinlypsettyä suoraan kannuun

2 tykkäystä
  • Luomut
  • Silikonit

0 voters

  • Bootsit
  • Purjehduskengät

0 voters

  • Syyskuussa häviö hämäläinumeroin Ilvekselle
  • Tappara ilmoittaa kesällä 2019 siirtyvänsä KHL:ään.

0 voters

Itselläni mielenkiinto tätä ketjua kohtaan laimeni oleellisesti siinä vaiheessa kun aihe lakkasi olemasta vapaa, toisin kuin aloittajan viesti oli. Tuntuu muillekkin aheuttavan päänraapimista tyyliin “onkohan tämä nyt liian poliittista tai muuten liian kaukana puhtaasta hömpästä tai jääkiekosta”.