Kyselyitä ja testejä internetissä

Harry Kane, empä olisi uskonu

Kaikki oikein, kunnes maskotti meni lopussa väärin.

1 tykkäys

Siitä voi käydä tekemässä testin kuka MM-kisapelaaja vaikuttaa eniten sulta. Itselle tuli tietysti jo kuollut

Lev Yashin
Olet musta hämähäkki - neuvostojalkapallon kaikkien aikojen legenda. Katso jutun lopusta, mitkä muut pelaajat vastaavat kriteerejäsi. (Johan Cruyff, Diego Maradona, Miroslav Klose…) Ei mittää huonoi kaverei.

2 tykkäystä

John Stones

“Et ole karskein ja jykevin puolustaja, mutta pallo pysyy jalassasi. Katso jutun lopusta, mitkä muut pelaajat vastaavat kriteerejäsi.”

Thiago Silva

“Olet monsteriksi kutsuttu puolustuksen lukko.” :ok_hand:

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

YLE: sivuilla testi:

Minä olen Kaisa Mäkäräinen.

Niin mäkin!
Myös Mari Ederin ja Iivo Niskasen kanssa osui 7/10.

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

Vaalit lähestyvät ja äänestääkin pitäisi. On vaikea valita yhtä näistä kaikista samanhajuisista, -makuisista ja -värisistä ja siksi puoluejohtajille on esitetty kysymyksiä. Olen huolestunut, jos tällaiset kysymykset vaikuttavat kenenkään ehdokasvalintaan.

Joka tapauksessa, tässä ajankohtaan sovitettu “Jos olisit vihannes, millainen vihannes olisit” -testi:

Testaa nyt, ketä puoluejohtajaa todella muistutat!
Kysymykset perustuvat IS:n vaaligrilleissä puheenjohtajille esittämiin ”olennaisiin kysymyksiin”.

Haiskahtaa Loimaalta :joy:

3 tykkäystä

Helpoin testi ikinä ja pisteet puhdas 0. Vain turkulaisessa voidaan verrata Juicea Mattiin ja Teppoon. Anna mun kaikki kestää.

5 tykkäystä

Testille pisteet hauskasta arvostelusta:

0/15
Olet pesunkestävä tamperelainen tai sitten Turku-vihaaja. Pahimmassa tapauksessa molempia.

10 tykkäystä

0/15 täälläkin :sweat_smile:t täytyi oikein lähettää tyttärelle joka asuu TAMPEREELLA, hiukan jännittää saako hän puhtaasti läpi vai ei…ainakin Jääkiekko kysymyksen olen saanut iskostettua häneen :tappara:

2 tykkäystä

1/15. Kyllähän nyt kansitakki takatukan voittaa.

4 tykkäystä

1/15. Siivet ei oo mun juttu.

1 tykkäys

Samasta tuli se ainoa turkulaisuuspiste

1 tykkäys

Sama juttu :smiley: mutta muutoin perin tamperelainen.

0/15 tuossa Turku vs Tampere. En edes tiennyt noita turkulaisia vaihtoehtoja…

Mutta onpa urpo tuo Ylen kirjoitusnopeustesti. Ainakin itselläni tuo malliteksti siirtyy liian nopeasti vasemmalle ja sitä sitten saa pysähtyä kelailemaan takaisin kohdalleen.

Nyt sai tulokseksi 300 kirjainta / minuutti, mutta uskoisin että paremmalla systeemillä tulisi 320-330.

1 tykkäys