Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Jep. Samoin kertoi Järvelä alkuperäisessä Jatkoajan uutisessa. Se kanta oli oikea ja Telian twitteröitsijän aprillisyytökset olivat aprillipila itsessään.

1 tykkäys

Sen verran kova oli kohu eilen ettei oikein itsekään osannut lukea tuota Jatkoajan uutista ja vähän ammuttu nyt yli taas kohujen kanssa.

Totta tuokin. Kaikki mikä oli mahdollista viime kaudella on mahdollista tälläkin kaudella alusta asti. Vain suunniteltu parannus eli tuomarin mahdollisuus nähdä maalivahdin häirintätilanne toistamiseen omin silmin viivästyy. Että sikäli tämä ei ole kriittistä.

1 tykkäys

Tämä Jatkoajan otsikko muuten menisi heittämällä klikkiotsikkoketjuunkin. Melko harhaanjohtavaa.

Liigan videotuomaroinnin keskus tilannehuone ei Telian ongelmien vuoksi valmistu kauden alkuun – “Tuomarit voivat katsoa jumbotronilta”

1 tykkäys

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

Kiitokset Telialle kun muutitte tilausehtojanne niin, että tämmönen luottotiedotonkin pääsee lätkäkauteen mukaan heti alusta :+1:

4 tykkäystä

@TeliaPartio Tänään sain päivitettyä tv-kanaville liigan kaikki joukkueet, mutta yhdenkään kohdalla ei ollut merkintää HD. Eli eikö ottelut näykkään HD-laatuisina?? Ja tarkennuksena, listallahan näkyy esimerkiksi Cmore sportin kanavat sekä ilman HDta että HD:n kera.
Ps. Minulla on Telian kaapeli TV:ssä.

Kaikki Liiga-kanavat ovat HD-laatuisia eikä erillisiä SD-kanavia ole. Näin ollen Liiga-kanavien katselu kaapeliTV:ssä vaatii HD-laitteet ja kaapelikortin linkityksen.

//Joonas S@TeliaPartio

Eli, kun minulla on HD-laitteet ja kaikki muut kanavat on merkitty kanavalistoissa HD:eiksi, mutta Liigakanavat ei, niin täytyykö minun linkittää kaapelikorttini??? Ja jos niin miten se tapahtuu?

Palaan vielä tähän. Luurissa nyt iOS 12 GM joka siis 99% todennäköisyydellä maanantaina isolle yleisölle julkaistava versio. Kirjautumissivu ei edelleenkään toimi, kosketus reagoi ilmeisesti taustalla(?) olevaan sivuun.

Liiga-kanavissa ei erikseen ole tuota HD-merkintää. Jos linkitystä ei ole tehty, et pysty katsomaan kanavia ollenkaan. Oletko siis aiemmin pystynyt katsomaan Liiga-otteluita kyseisiltä kanavilta? Jos olet, niin tällöin sinun ei enää linkityksiä tarvitse tehdä. Suosittelen myös tarkistamaan pyöriikö sinulla esimerkiksi Liiga TV -kanava vai saatko jonkin herjan, kun avaat kanavan.

Kaapelikortin linkitys onnistuu asiakaspalvelusta tai kirjautumalla sisään Telia.fi -sivustolle. Linkitystä varten tarvitset kaapelikortin numeron, joka löytyy kortin takaa viivakoodin alta. Lisäksi tarvitset HD-kortinlukijan tai HD-digiboksin ID-numeron, joka alkaa yleensä 005- tai 006-alkuisella numerosarjalla. Tämä löytyy laitteessa olevasta tarrasta.

//Joonas S@TeliaPartio

1 tykkäys

Kiitos tämä selvensi kaiken! Eli minulla on kaikki ok huomista H-hetkeä varten!

2 tykkäystä

Tässä oli kyse ilmeisesti Telia.fi -sivustolle kirjautumisesta? Oletko kokeillut ladata Minun Telia -applikaatiota, jos sitä kautta pääset kirjautumaan ja hallinnoimaan palveluita? Se ei tietenkään korjaa tuota häikkää selaimella kirjautumiseen liittyen, mutta olisi hyvä tietää myös sovelluksen tilanne. Oletko kokeillut käyttää toista selainta?

//Joonas S@TeliaPartio

Juu, juurikin telia.fi. Koitin Minun Telia -sovellusta, siellä tuli jotain virhebanneria mutta kirjautumissivu ainakin reagoi kosketukseen. Minun aiemmin luomani käyttäjätunnus ei toimi (salasana password managerissa eli on oikea) ja uuden luominen ei onnistu Nordean pankkitunnuksilla (Suomen suurin pankki). Mobiilivarmenetta minulla ei ole, koska senkään luominen ei onnistu Nordean tunnuksilla.

Antaa olla.

Oli kyllä melkoinen soppa saada itelle Tappara-passi. Yhä uudelleen ja uudelleen pyysi kirjautumaan Telian-sivuille, vaikka olin siellä sisällä koko ajan. Entuudestaan oli Teliatv-sovellus. Meni hermot tunnin yrittämisen jälkeen ja chattasin aspaan, että laittakaa mulle Tappara-passi kiitos. Homma hoitui.

@baldie Hyvä, että sait passin tilattua asiakaspalvelun kautta. Yrititkö tilata Tappara-passia verkkokaupan puolelta vai Liittymäni ja palveluni -valikon kautta?

//Joonas S@TeliaPartio

En muista, kaikkea taoin, eikä ollut yksinkertaista, joten turvauduin apuun.

Okei. Täytyypä seurata tilannetta mikäli kirjautumisongelmaa esiintyy enemmissä määrin. Pääasia kuitenkin, että passi on tilattu ja kauden avaus turvattu. Vai oletko menossa paikan päälle? :slight_smile:

//Joonas S@TeliaPartio

1 tykkäys

Tervehdys kaikille palstalaisille, kun viimein tänne tunnukset tein. Samaa ongelmaa oli myös minulla. Telia.fi tunnuksen tein jo aiemmin, tiistaina ostin joukkuepassin, usean yrityksen jälkeen. Olin kirjautuneena Telia.fi tunnuksilla, mutta osto lopahti aina vaatimukseen kirjautua Telia.fi tunnuksilla.

3 tykkäystä