Liigan televisiointi: Ruutu+

Itse löysin hyvän paketin Telialta,kun oli valmiina soneran maksu tv-kortti kaapelitaloukseen. Kiitos tilauksestasi.

Tilauksesi:

Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketti 6 kk ajan etuhintaan 14,95 e/kk. Määräaikaisen tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu hintaan 34,90 e/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. 6 kk määräaikainen sopimus, kanavapaketin sopimuskauden kokonaishinta 89,70 e, alkaen 2017-08-25.

Ruutu+ -kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi myös Ruutu+ -ohjelmakirjaston. Aktivoimiseen tarvitset postinumerosi sekä Telian asiakasnumerosi, ja sehän on: . Aktivointi hoituu osoitteessa Ruutu+ | Ruutu.

Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan, ellei
tilausrivillä ole mainittu päättymispäivää.

Sähköiset laskut ovat maksuttomia. Paperilaskun hinta on 2,90 e.

Lisätietoja kanavatarjonnasta löydät osoitteesta Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut | Telia ja
ohjeita ja vinkkejä tv-palvelujen käytöstä saat osoitteesta TV ja viihde | Asiakastuki | Telia

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 020 690 400.
Mukavia katseluhetkiä!

Ollaan yhteydessä,
Telia Asiakaspalvelu

Ja ei muuten pätki yhtään.(:(:wink:

Kävin äsken Elisan liikkeessä kysymässä joko niillä olis samanluokan tarjous kuin Ruudun oma. Myyjä sanoi että heidän on käsketty sanoa että neuvottelut on menossa ja asia varmistuu liigan alkuun mennessä, joten olisiko se takaraja sitten ensi perjantai.
Mulla on Elisa viihde ja mielellään ottaisin niiden kautta mutta jos tarjous on yli 19,90 niin sitten siirryn suoraan ruudun asiakkaaksi.

2 tykkäystä

DNA:lla on sama kanta asiaan.

On tulossa tarjous ja voin kertoa, että sitä kannattaa odottaa. Tarkkaan aikaa ja hintaa en voi sanoa mutta odotusaika on lyhyt.
DNA Ville Partanen Tuotekehitysjohtaja

1 tykkäys

Huhhuh, onneks on älytelkkari mis ruutu sovellus… :slight_smile:
Vuoden päästä saakin sit hommata sonera viihteen mut se on sen ajan murhe :joy:

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ruutu+: Selostajat ja studiotiimi

Onko jollain kokemusta Ruutu+ Palvelusta? Itselläni on Antenni-Talous eli ei näy liigapelejä ilman nettiä. Joten ajattelin nyt testata tätä Ruutua jos toimisi hyvin koska itsellä ei ole ikinä ennen ollut Netin kautta mitään. Ne kenellä on ollut tai on nytkin Ruutu+ Palvelu niin onko teillä pätkiny yhteys paljon?

Netti on täynnä marmatusta ollut aina, mutta minulla kaikki on pelannut erinomaisesti 98 kertaa sadasta. Jotain yksittäisiä vikoja voi olla kerran kaudessa käyttäjäpiikkien aikaan, mutta nekin on kai vähenemään päin palvelun kypsyessä. Voin suositella. Liiga-fanille pitäisi olla tuohon hintaan 15 euroa/kk jopa aika itsestäänselvä hankinta.

Parhaaksi laitevalinnoiksi on todettu Chromecast ja älytelkkarien sovellukset. Myös Applen älylaitteille tarjottu striimi on aina ollut priimaa. Tietokoneille tarjottu flash-striimi oli ennen epävarmempi kortti, mutta toimii nykyään sekin mahtavasti kokemusteni mukaan.

7 tykkäystä

Emmää tiä, miks Lukon ketjuun tän viestin laitoit, paremmin saat vastauksen Ruudulle pyhitetyssä ketjussa, luulen ma.

Itsellä on Ruutu toiminut hyvin. Puhelimessa peli pyörii mukavasti ja pöytäkoneellakin on ihan ok kuva. Ainut pätkiminen, mitä on nyt ollut, on ollut selaimesta johtuvaa. Jostain syystä Firefox-selaimella Ruutu pyörii minulla huonosti, Chromella katselen ja olen tyytyväinen kuvanlaatuun ja palveluun noin muutenkin. Päivitin äskettäin FF-selaimeni 64-bittiseen, pitää seurata, onko sillä jotain merkitystä. Olen katsellut myös Chromecastin kautta ja silläkin pelit pyörii hyvin.

Kyllä mää suosittelen Ruudun lätkää. Joskus joku on intoutunut haukkumaan palvelua huonoksi ja pätkiväksi, mutta epäilen, että niissä tapauksissa ongelma on ollut ennemminkin asiakkaan laitteissa kuin Ruudussa. Tai lähinnä asenteessa. Kuvanlaatu ei välttämättä ole ihan maailman kärkeä (vs. esim. NHL), mutta ihan kohtalainen kuitenkin. 10–15 euroa kuussa on palvelusta sopiva hinta jopa ahtaammallekin lompakolle, jos lätkästä tykkää.

Ja puhun nyt parin viime kauden otannasta.

Lisäys-artikla 1a: Damn you, @rizka! Olit nanosekunnin nopeampi.

2 tykkäystä

Sitä en tiedä miten aiemmin on toiminut suuremmalla kuormituksella kauden aikana, mutta nämä pre-season matsit ovat pyörineet moitteetta.

2 tykkäystä

Olikohan HIFK–Tappara-finaalit teknisesti kaikkein raskaimmat tähän mennessä, kun etäisesti muistelisin silloin olleen jotain laatuvaihteluraporttia liikkeellä. Mulle jäi sellainen mielikuva, että olisi johtunut kovista katsojamääristä. Toki siitä on jo hetki aikaakin, että josko tekniikkakin olisi tässä välillä päivittynyt. Runkosarjassa homma on ollut erinomainen just sen 98/100, kuten yllä mainittiin, ehkä jopa useammin.

Viesti sent from Mutu® talk.

Samsungin telkkarissa Ruutu appi ja toimii moitteettomasti.

2 tykkäystä

Nonnih, kävelin äsken Elisan liikkeen ohi ja sieltä huikattiin että tulla käymään.
Niillä on tiskinalustarjouksena ruutu+ viihde ja urheilu 15€/kk ilman määräaikaa.
Eli tarjous täytyy käydä lunastamassa Elisan liikkeessä.

Edit. Kirjotusvirhe

DNA on myös saanut hinnoittelunsa selville:

Tästä päivästä alkaen Ruutu+ Viihde & Urheilu -paketin hinta on 19,95 e/kk, ja tilaaminen onnistuu nettikaupan kautta.

5e kalliimpi kuin muualla :o

Onkos kukaan vielä vaihtanut tuota kausikorttilaisen etukoodia uuteen? Kiinnostaisi tietää minkälainen hinta siihen on laitettu.

Mä soitin ja vaihdoin omani niin että tinkasin 12kk määräaikaisuuden pois. Netissä löytyy ainoastaan vaihtoehto että samaan hintaan 14.95€/kk 12kk saa Urheilulehden kaupan päälle. Mutta emmä halunnut sanomalehtipaperia kotiin kun lähin paperinkeräyspiste on 2km päässä ja sanomalehteä en takassa ala polttaan.

Tapparan mainossähköpostissa (30.8) mainittiin, että uuden koodin saa sähköpostilla tiedustelemalla. Aiemmin taisi vaatia toimistolla käyntiä?

1 tykkäys

Tuossa Ruutu palvelun uusi hinnoittelu, noissa ei ole määräaikaisuuksia!

Juu ja palvelun nimikin väärin. Ihan perinteistä DNA:ta. Siellä ollaan ilmeisesti myös riidoissa Nelosen kanssa kun aina on sopparit myöhässä/poikki. Tiedotuksesta puhumattakaan…

1 tykkäys