Liigan televisiointi: Ruutu+

“Katso kaikki Tapparan vieraspelit 14,95 €/kk!”
Mainostavat tuollain mutta älkää jättäkö välistä, kyllä sillä kotipelitkin näkee :smiley: .

Kuulostaa ihan jeessiltä.

Mun tämänhetkinen plääni on katsoa runkosarja Ärrältä saatavilla Ruutu-koodeilla (3 kk 75 €) ja uskoa/toivoa, että Ruudulta tulee tuttuun tapaan playoff-kortti 30 euron hintaan. Tällöin jääkiekkokauden hinta olisi about 179,85 €. Tuolla yllä mainitulla kausikorttiedulla vuoden hinnaksi tulee 179,40 €.

Saakohan Ruudun kausikorttiedun maksettua yhdessä köntissä? Ei varmaan?

Tais siinä olla kertamaksukin. Otin ite kyl kuukausimaksun. Sama kai se ny si :smiley:

Jos on lähipiirissä jääkiekosta piittaamattomia opiskelijakavereita Tampereen ulkopuolella, Ruudun saa erittäin edullisesti hintaan 14,95 euroa kuussa määräaikaisella toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Jatkoajan ketjussa on raportteja, että homma toimii niin, että kaveri kirjautuu Frank-etuohjelman sivuille ja lunastaa sieltä etukoodin, jolla tarjouksen saa käyttöönsä.

Tampereen ulkopuolella sanoin siksi, että UTA, TTY, ja TAMK eivät Frankin kanssa diiliä ole tehneet. Lista löytyy Frankin sivuilta: Frank – opiskelijan lifehack. Tuon perusteella jopa lukiolainen tai ammattikoululainen voi edun pokata ehkä?

Edit. Palasin lukemaan omaa tekstiäni. Piti sanomani, että diili on toistaiseksi voimassa oleva eikä määräaikainen. :smiley:

Ruudusta löytyy nykyään koko ajan jotain tarjousta, joten yli 180€ ei liigakaudesta kannata maksaa. Sen allekaan tuskin enää kovin paljoa saa hintaa. Opiskelijat pääsevät kätevästi tuolla reilun satkun kausihinnalla. Mielestäni nyt on hinnat jääkiekosta tällä tarjonnalla kohdillaan. Harmi vaan, että NFL ei enää näy.

Dna:n sportmix-paketista onkin nyt pudonnut Ruutu+ pois. Mielenkiintoista.

Ruutu+ tilattu kausaritarjouksella! Pariin kertaan olin jo aikeissa tilata normaalihinnalla… onneks en jostain syystä sitä tehny :blush:

2 tykkäystä

Niin näyttää pudonneen, mitä hemmettiä? Sen takiahan minä tuon otin että saan Ruudun kun pelit alkaa. Se selvästi luvattiin kun liittymän otin.

Onpa erikoista toimintaa, mikäli Ruutu+urheilu on hävinnyt Dna Sportmixin vaihtoehdoista :persevere:

Ainakin hinnastosta 8/2016 [Pdf] löytyy vielä Ruutu+ urheilu:

(kuva isoksi klikkaamalla)

Näkyy/on valittavissa niille, jotka ehtivät tilata. Taisi olla liian hyvä paketti kuluttajille nelosen kannalta?

Itse en pysty enää vaihtamaan Ruutuun Maikkarin paketista vaikka tilatessa myös Ruutu oli valittavissa. Hieman on kyllä kusetettu olo, täytyypä kysellä DNA:lta.

Siellä on ilmeisesti neuvottelut kesken kaapelin osalta. Aikamoista puuhastelua.

https://www.dna.fi/dna-oy/asiakastiedotteet?relativeUrl=asiakastiedotteet&id=903

Jatkoajassakin keskustelua aiheesta.

Sama, jonkin sortin etiäinen kielsi asian :smiley:

Toimii yhtä lailla myös lukio - ammattikoulujen opiskelijakorteilla. Itse valmistuin viime keväänä, mutta siskon kortilla otettiin tuon kautta todella edullinen ruutu jälleen.

1 tykkäys

Eipä tuohon hintaan saa vielä ei-kausikorttilainen, ei-opiskelija jne. Vielä en ole palvelua hommannut eli ootellaan nyt vielä rauhassa, onhan tässä n. viikko aikaa. :slight_smile:

Ollaan hiljaa, saadaan kalaa!

1 tykkäys

Onko joku kokeillut noita kiinasta tilattavia nettitikkuja

Esim: Miracast Wifi Display Receiver Dongle

Olis vaan paljon halvempia, tuolla kyllä on todella paljon vaihtoehtoja muutaman euron erolla, että vaikea olisi valita oikeasti toimivaa…

Noi Miracast touhut on aika epämääräsiä. Tuki löytyy joistain laitteista ja toimivuus on niin ja näin. Kannattaa se 40e sijottaa Chromecastiin, pääsee paljon helpommalla.

Mulla olis yks halvalla myynnissä, en suosittele.