Liigan televisiointi: Ruutu+

Sama juttu myös Tampereen Puhelin kaapelissa, 34,95 eikä tullut mitään vastatarjousta kun mainitsin Ruutu+ 14,95 hinnan joten mennään sitten tuolla halvemmalla. Kaapelissa HD oli kyllä tosi upean laadukasta.

Okei. Rouva oli eilen tutkinut asiaa, eikä löytänyt mitään tarjousta. Täytynee olla kanssa aspaan yhteydessä sitten vielä.
Kummallistahan tuo olisi, jos ei mitään vastatarjousta tulisi.

Jaahas eli turha alkaa kyseleen enää, hieman ajattelinkin ettei tule tarjousta ellei nyt ihmeitä vielä tapahdu. :smiley: Pakko tuo Ruutu+Chromecast -kombo on jälleen ottaa, nyt kun hinta on todella hyvä.

Elisan kaapelikortille saa Ruutu+ viihde & urheilu + Elisa viihde sport paketin kuukaudeks kerrallaan ilman määräaikaisuutta hintaan 19,95/kk. Juuri hain itse Elisan liikkeestä.

Kannattaa ny kysellä ja valittaa, ehkä ne uskoo jos tulee enemmän kyselijöitä. Jos Tampereen Puhelin anataisi järkevän tarjouksen niin voisin heivata tuon Ruutu+ pois, se kuitenkin irtisanottavissa.

mä olin aikaisemmin laittanut tuonne että Elisa viihteellä on ruutu+ ja urheilu 15€/kk ilman määräaikaisuutta tiskinalustarjouksena. eli joudut mennä kivijalkaliikkeeseen kysymään niin sieltä saat tuohon hintaan.

3 tykkäystä

Elisa Viihteen sivulta kyllä löytyy tälläinen.

Ruutu+ Viihde & Urheilu + Elisa Viihde Sport

Toistaiseksi voimassa oleva Etu
31.08.2018 asti

19,95 €/kk

(Norm. 42,80 €/kk)

19,95 euroa/kk 31.08.2018 asti, jonka jälkeen 42,80 euroa/kk

Mulle liikkeessä myyjä sanoi, että jos on Viihde, niin paketin saa 15 euroon, mutta kaapelikortille hinta on tuo 19,95. Joka tapauksessa kaapeliin tuon saa kyllä suht edullisesti.

Tuo on vähän hämärästi kerrottu. Tuota pakettia ei siis joudu maksamaan 31.8.2018 asti, vaan se on kuukauden kerrallaan voimassa.

On kaksi pakettia:

Ruutu+ Viihde & Urheilu
ja
Ruutu+ Viihde & Urheilu + Elisa Viihde Sport

Epäilen ,että ylempi tiskin alta sen 15 e. Ja alempi mikä on vähän kattavampi nyt ainakin netistä 19.95

Mulla luki sopimuksessa että “etu vanhoille asiakkaille 0 e” tuon Elisa Viihde Sportin kohdalla, mutta erikoisesti alkamisaika on jo 14.02.2017. Tosin tuon huomasinkin joskus että nuo kanavat näkyvät, vaikka en niitä ole koskaan tilannut.

Jaa,hämärähän tuo,en osaa sanoa.

Sama täällä,ihmettelin täällä jo pari viikkoa sitten samaa.

On mulla ne sportitkin tuohon 15€/kk hintaan. Potkupalloa sieltä nyt näkyy tulevan.

1 tykkäys

Kaikki 8 kanavaa?

Itsellä Ruudun toissakausi oli erittäin hyvä, mutta edellinen oli askel taaksepäin. Annan 90…95/100. Luotettavat lähteet tiesivät kertoa, että brändiuudistuksen aikaan uudistivat rajusti myös backendia, vaikka siitä ei julkisuudessa puhuttukkaan.

Toivotaan, toivotaan. Playoffien edetessä alkaa aina jännittämään enemmän kuorman kohdistuessa pienempään määrään pelejä.

Ei oo kyllä kun 4 kpl :thinking:

Mää sain viime viikon keskiviikkona toimistolta kausikorttilaisen koodin, jonka alla luki:
Ruutu+ Liiga & Urheilulehti 9 kk (digi+print) 14,95 €/kk

Olen viikonlopuksi lähdössä mökille ja tarkoitus olisi ottaa olohuone-PC:ni mukaan, jossa Linux, mutta ongelma “testausvaiheessa” oli, että siinä olevalla firefoxilla jostain syystä puuttuu nappi, jolla kuvan saa kokonäytölle. Olenkin näin kotioloissa välillä hermostunut ja vaihtanut sen chromecastiin, mutta mökillä tuskin jaksaa rakentaa kahta verkkoa, jotta sitä voisi käyttää.

Sain asennettua Operan, mutta sillä kuva tuntui kuva “lagaavan” hiukan enemmän ainakin alkuun. Tosin tuntuu, että Ruutu tuntuisi lagaavan tällä hetkellä hiukan, joka päätelaitteella.

Mutta siis kysymys tavallaan on. Olenko kädetön linux-käyttäjä, joka ei saa Ruudun videota kokonäyttötilaan firefoxilla, vai onko tämä jokin linux ominaisuuus ko. selaimessa? Ainakin Opera-selaimella ominaisuus koko näyttöön oli.

Ainakin @ljpp on käyttänyt linuxia :wink:

Chromella olen itse katsellut täysin ongelmitta parissa eri Ubuntu käyttiksessä.

edit: myös f -näppäimellä saattaa onnistua kokonäyttötila Firefoxissa?