Liput Tapparan peleihin 2015-16

Sain juuri kahdelle kaverilleni seisomatiketit, ei kun ticketmasterin sivuille liputtomat klikkailemaan.

2 tykkäystä

Mikä kerpele siinä nyt on, kun mä en koskaan onnistu ticketmasterin kanssa… aina myöhässä :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Sama juttu… näytti että olis paikkoja mutta ei kertaakaan löytäny edes yhtä tsipaletta parhailta paikoilta… huoh…

Jos joku onnistuu nappamaan lipun tuolta niin ottakaa kaikki mitä saatte sieltä… Loput sitten jakoon palstalaisille normi hintaan… Ei jätetä trokareille. Itse sain katsomokartan näkyviin mutta oli jo harmaana… eli minuutin pari myöhäs :frowning:

9 tykkäystä

Ja ihan varmasti menee kymmenenkin lippua täällä välittömästi!

Meni kyllä itselläkin ihan ohi vaikka tosi usein käyn päivittämässä sivua.
Ja jos joku sielä tosiaa lippuja näkee ni mahdollisuuksien mukaan ostakaa, mää ainaki voin yhden seisomalipun lunastaa samantien! :slight_smile:

Alkaa paniikki jo tulemaan, että ei saa lippua mistään… :cry: Jatkuvasti olen rämpyttämässä niitä ticketmasterin sivuja ja yölläkin heräsin ja kävin kännykällä sivuilla. Näin jo untakin, että olin yöllä saanut liput ostettua, mutta aamulla tajusin, että kyllä se oli vaan unta… nyyh… :stuck_out_tongue_closed_eyes: Kaikki pleijari kotipelit on käyty katsomassa ja lauantaina Nordiksellakin huutamassa Tappara voittoon. Eihän nyt kauden tärkein peli voi jäädä väliin!

1 tykkäys

Sain äsken A2-katsomosta paikan Ticketmasterin netistä, eli kyllä siellä kannattaa jaksaa roikkua. Kaveri ollut hiukan kipeänä joten lupaan laittaa palstalaisille myyntiin omakustannehinnalla lipun mikäli ei pääse.

1 tykkäys

Tänään tarkkana… Firmojen kiintiöt varmaankin palautuvat tämän päivän aikana pikkuhiljaa…

Yes, juuri toimitettiin minulle liput. Tappara ei petä koskaan. Pitäsköhän tempasta fanipaitaan oma mimimerkki. Sais ainakin juttukavereita hallilla :smiley:

4 tykkäystä

Täälläki8n rämpytellään noita lippupalvelun sivuja vähän väliä… yölläkin (kun katoin Pikkuleijonien pelin) oli sivut auki ja vähän väliä päivitys.

Kilpailu:
Ticketmasterin Facebookissa jälleen kilpailu ja palkintona onnekkaimmalle lippupaketti tiistaille.

Kilpailu täällä

Pääsin hakemaan noita parhaita paikkoja hetki sitten, mutta ei vieläkään…

Kilpailu:
Myös Deleten Facebookissa on jälleen kilpailu ja palkintona onnekkaimmalle lippupaketti siipineen tiistaille:

Kilpailu täällä

Joo mäkin kannan hallilla sitten Luuseri-kylttiä, että saa tulla jutuille… Lyömään… Jutuille…

1 tykkäys

Jatkoaika jakaa Facebookissa 2 seisomalippua huomiseen otteluun.

Ihanaa! Yksi lippu olisi nyt, mutta yhden vielä tarvii :smile: Usko on kova, että se vielä saadaan!

5 tykkäystä

Tärppäsikö Ticketmasterin kautta? @Lallu ?

Täältä foorumin kautta sain yhden :smiley:

5 tykkäystä

Tämä ticketmaster.fi on kyllä todella huonosti suunniteltu ja toteutettu palvelu. Suurimmat epäkohdat ovat:

  1. Jonotussysteemi. Jonossaoloajalla ei ole mitään tekemistä sen suhteen, kuka pääsee ostamaan lippuja. Useamman kerran tullut huomattua, että myöhemmin “jonoon” saapunut pääseekin ostamaan lippuja aiemmin.

  2. 20 lipun raja. Todella harvassa ovat ne kuluttajat, joille esimerkiksi 5 lippua ei riitä ylärajaksi. Yhteistyökumppaneille ja yrityksille voitaisiin tämä lipunmyynti hoitaa eri kanavaa pitkin. Nythän tämä raja pelaa suoraan mustan pörssin kauppiaiden pussiin, jotka ostavat 20 lippua kerralla ja myyvät sitten yksitellen.

Tappara voisi ensikaudeksi tehdä kannattajilleen palveluksen, ja miettiä tämän lipunmyyntikuvion kokonaan uusiksi. Tärkeintähän olisi saada liput myytyä henkilöille, jotka oikeasti haluavat sinne peliin tulla kannustamaan Tapparan mestareiksi. Ei millekään mustan pörssin puliveivaajille.

Itse varmistin omat pudotuspelilippuni hankkimalla kätevän pudotuspelikausikortin (jonka voi nykyisin hankkia, vaikka ei olisi runkosarjaan kausikorttia ottanut). Harmittaa silti kaikkien todellisten Tappara -kannattajien puolesta, jotka lippua eivät syystä tai toisesta tiistain otteluun ole saaneet.

4 tykkäystä