Liput Tapparan peleihin 2015-16

Nyt palstaveljet ja siskot. Porukalla yrittämään kaverille.

1 tykkäys

Itse tuolta FB:n kautta osallistunut johonki tykkäys skaboihin että huomen aamuna saa nähä tuleeko sitä kautta lippuu… Tosin nytkin tässä päivystämässä Ticketmasterissa.

Ticketmaster vastasi mulle FB:ssä näin, kun heiltä kyselin lipuista.

"Terve,

toistaiseksi ottelu on loppuunvarattu, mutta mahdolliset lunastamattomat liput vapautuvat verkkokauppaan huomiseen tiistaihin klo 12 mennessä.

Lisäksi lippuja voi tiedustella puhelinpalvelustamme 0600 10 800 (1,98€/min+pvm) ja ennen ottelua hallin ovelta.

Mukavaa alkanutta viikkoa!!

Ystävällisin terveisin,
Niklas/Ticketmaster Suomi"

Juu eli ihan perus kopypaste vastaus. Ei kannata ainkaan maksulliseen numeroon soitella.

Laitoin ite kännykän ticketmaster sovellukseen 1 paikka ja “parhaat vapaat paikat” hakuun. Tunnin rämpytin hakua taukoamatta ja sain 1 lipun e-parvelle. Kyllä niitä vissiin sieltä putoilee, yksi silloin ja toinen tällöin…

2 tykkäystä

On varmaan käsiteltykin täällä mutta mitkä ja miten näitä lippuja voi näin pitkäksi aikaa varata? Jos mää meen tohon lippupalveluun ostaa lippua, niin on 10min aikaa maksaa ja hoitaa varaus loppuun. Vai onko siellä joku muu vaihtoehto jota en ole huomannut?

Parilla euron lisämaksulla pystyt varaamaan litteran ja maksu tapahtuu noutaessa lipun ärrältä tai lippupalvelusta.

Pari paikkaa sain seisomaan puoli tuntia sitten. En malttaisi kyllä istakkaan.

Pitää vain näpyttää…

Tän ei pitäny olla mahdollista playoff lippujen kohdalla, vaan lippu piti ostaa " loppuun asti". Ainakin Kärppä sarjassa mulle ei tullu moista varaus mahdollisuutta.

Aijaa, itse en ole käyttänyt varausmahdollisuutta, mutta mielestäni olen nähnyt kyseisen vaihtoehdon maksutapahtumaa valkatessa. On tietenkin mahdollista, että muistelen vanhoja juttuja.

Ei voi varata lippuja playoff-peleissä, runkosarjassa voi… Ite ostin ryöstöhintasen lipun huuto.netistä, pakko se on nähdä mestaruus livenä… Torin kautta en kyllä ostais mutta Huuto.netissä näkee käyttäjien saamat positiiviset ja negatiiviset palautteet niin voi ostaa luotettavalta myyjältä.

Tuohon nyt mistään ei ole tullut tyhjentävää vastausta, että mistä ja miksi lippuja putoilee satunnaisesti. On veikattu mm. Varattuja lippuja, yhteistyökumppaneita, joilta palautuu lippuja tai joka peliin varattua vieraskiintiötä, joka vapautuu.

Tuo olisi kyllä hauska kuulla Ticketmasterin/Tapparan edustajalta, että kuinka lipunmyynti oikeasti toimii näissä tapauksissa.

Sain ihan muutama minuutti sitten Ticketmasterista yhden seisomapaikan! :slight_smile:
Ilmeisesti niitä sielä nyt liikkuu sitten.

4 tykkäystä

:scream: HALLIIIN! lippu tuli

7 tykkäystä

Minäkin sain!!!

6 tykkäystä

Sama! sain seisomaan :smiley: Oisin kyllä kaverilta saanut 45e istumaan, mutta myykööt jonnekki muualle :smiley:

6 tykkäystä

Olisko Hifkin varaukset purkautunu kun tuli enemmä kerral

1 tykkäys

Noniin hyvä me! Sinnikkyys palkittiin. :slight_smile:

1 tykkäys

V***U. Ruokailu väärään aikaan.

Tuliko pelkästään seisomalippuja, kun istumapaikat oli HIFK:n toimesta myyty loppuun?