Liput Tapparan peleihin 2015-16

Jaa, en ole kyllä koskaan hallilla nähnyt kenenkään näyttävän puhelintaan niille lipuntarkastajille mutta niin kait sitten.

Itse ainakin ladannut ne liput aina ticketmasterin sivuilla puhelimella ja sit se aukaisee sen PDF-lipun kännyllä sellaiseksi isoksi viivakoodi-neliöksi,

Kyllähän noita varmaa joka toinen on aina jonossa.

Ok, itse en vaan taida uskaltaa ottaa sitä riskiä että tössin koko homman kun lipun joutuu maksamaan jokatapauksessa etukäteen.

Ok, no sitten en vaan joko muista tai ole tullut kiinnittäneeksi niin tarkkaan huomiota asioihin kun kuitenkin aika harvakseltaan olen peleissä käynyt.

Kirjastossa voit ainakin tulostaa liput ja on varmaan muitakin paikkoja?

Saa niitä lippuja varmaan vielä esim Citymarketin palvelutiskiltäkin jos sattuu vapautumaan mutta luulen kyllä ettei vapaudu.

Tai sitten lataatte Ticketmasterin apin, johon ne liput tulee erittäin kätevästi.
Ainaki Applen puhelimiin sellasen saa ja sitä itte käytän, tosi näppärä.

Mobiiliselainkin on todella selkeä ja kätevä ollut. En ole tajunnut katsoa edes onko tähän Honoriin appia. Mutta yksinkertaisin tapahan tuo kännykkälippu on.

Epäilen ettei ainakaan Samsung galaxy xcover 2 ole tuollaista. Saatan toki olla väärässä. No mut taidan katsella telkusta, ehtiipähän ainakin ajoissa torille jos niikseen tulee.

Avaa sähköpostilla toimitetun lipun kännykällä, zoomaa viivakoodin näyttöön ja lukee siitä. Näin on moni tehnyt ja olen asian vielä lipputytöltä kysynytkin ja hyvin kuulemma lukee tällä menetelmällä.

Android puhelimiin ei ole sovellusta.

Juuriki tällä tyylillä hyvin pääsi halliin ja neljänteen finaaliin. Eli toimii.

Näytön kirkkaus vielä maksimiin, niin lukee paremmin.

Eip tullu 13:00 ainakaan ticketmasterii lippuja.

Eipä mullakaan tullut missään vaiheessa muuta kuin “Lippuja ei ole saatavilla”, vaikka rämpyttelin F5:sta jo 5 vaille - 5 yli.

Oisko ollu sit Kissinmaankadulla?

Viimeks tuli joskus 10 yli tms…

Joo, ei näytä olevan mitään toivoakaan lipun saamisesta, no tv:stä katsellaan sitten.

1 tykkäys