Liput Tapparan peleihin 2015-16

Alkaa aika käymään vähiin… Vieläkö luottoa löytyy…

Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Vaihdetaan: istumapaikkalippu seisomalippuun

Itse näköjään olen sellainen luovuttaja etten enää yritä vaan katson pelin kotona. No on siinä ainakin se hyvä puoli että tv:stä katsellessa näkee kaikki tilanteet paremmin.

Kaveri oli puolisen tuntia sitten saanut kuulemma Ideaparkin lipputiskiltä lipun :dizzy_face:

Loppukiri :stuck_out_tongue:

Se oli sit siinä…

1 tykkäys

Oon kyllä pettyny. Kahtena päivänä yhteensä 6 tuntia , vaimon suosiollisella avustuksella, hakannu ticketmasterin sivulla f5:sta tai rämpyttäny " hae parhaat vapaat paikat" nappulaa, mikäli niin pitkälle on päässy. Parhaimmillaan kahella eri koneella ja lähin mihin pääsi oli kaks lippua, jotka hävis kun piti ruveta maksaan.

Seuraavan kerran kun Tappara pelaa uskottavalla joukkueella playoffeja, ostan sen pleijarikortin vaikka velkarahalla. Sellanen käyrä on nyt ottassa.

Voitto kotiin.

3 tykkäystä

Otan osaa, ymmärrän jalkovälityksen!

1 tykkäys

Tässä vaiheessa voidaan paljastaa suunnitelma millä sain yhden lipun ohi ticketmasterin. Sunnuntai iltana liittyminen Hifk fanclubiin (5e) ja heidän kiintiöstään sain varattua yhden lipun (29E) haettavaksi busseilta :grin:

Ens vuonna saa hyödyntää…

17 tykkäystä

Juudas.

Kai hait sen Tapparanpaita päällä? :joy:

2 tykkäystä

Neroudella ei ole mitään rajaa

1 tykkäys