Mediapeli - Tappara mediassa 2017-18

Aijaijai tätä on ootettu.

5 tykkäystä

Tulosruudussa käsiteltiin Ilvestä. Faktat faktoina. Ai että kuulosti hyvältä, kun insertissä puhuttiin Tampereen kakkosseurasta.

18 tykkäystä

Eikös se sitä ole ollut 70-luvun alusta lähtien

3 tykkäystä

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. :grin:
Aikaisemmin Maikkarin Chl-ennakossa Tapparasta puhuttiin Liigan lippulaivajoukkueena.

10 tykkäystä

Tiku jäi isälomalle niin linkkaillaan Takun twitteriä… On tuolla tuo Sportti peli mis mentiin kolme päästään…

10 tykkäystä

http://www.funtampere.fi/fun-tampereen-kiekko

Linkki funtampere haastatteluihin

2 tykkäystä
6 tykkäystä

Olisi voinut olettaa, että Tulosruutu noteeraisi tämän jotenkin kuten joka vuosi, mutta sen sijaan olikin Pelicansin fengsuista ja Tyrväisestä juttua. Hmph!

Tänään sain kuunneltua ton Urheiluillan alkupuolen ja Tapparan osuuden. Sanoko se Kuhta olleensa 5 vuotta nyt Ylellä töissä, ni tais olla eka kerta ku Kuhta asetti Tapparan ihan terävimpään kärkeen. Meinasin joskus tehdä koosteen noista vanhoista Liiga-illoista ja sieltä Kuhdan veikkaukset, mutten saanu aikaseks. No kyllä se stadilainenki viidessä vuodessa jotain oppii. Ei siinä, ihan hauska kaveri ja hyvä tuola radion puolella, mutta osunu korvaan noi sen ennakkoveikkaukset jo muutaman vuoden ajan.

3 tykkäystä

Kuhta on ihan mukava kaveri ja bamlaa fantsusti stadin slangia, mutta onhan tuo asiantuntijana vähän tasoa Suikkanen. Pisti korvaan mm. ettei ollut nähnyt yhtään IFK:n harjoituspelejä tai CHL:ää. Eikös tällaiset hommat juuri ole asiantuntijan tehtäviä?

Entisenä pelaajana toki ymmärtää paremmin sitten nyanssien, joukkuekemioiden ym. päälle, joten sopii radioon kommentaattorin aisapariksi ihan ok.

1 tykkäys
5 tykkäystä

Tän vois laittaa Rautakorvenkin ketjuun, tai Tapparan pelitapaketjuun, mutta laitetaan nyt tähän. Aamulehden tän aamun jutusta siis kuvakaappaus. Rautakorpi suhtautuu hienosti toimittajan kysymykseen ennakkosuosikin roolista. Ihan oikein, ettei aleta vähätteleen tai kielteleen, toi oli hyvä vastaus.

7 tykkäystä

Haluaako Rautakorpi Tapparan olevan VÄHÄN kuin ameeba, vai VÄHÄN KUIN ameeba?

4 tykkäystä

Olen samaa mieltä Nyholmin ja Ikan kanssa siitä, että Tappara on täysin ylivoimainen ennakkosuosikki. Minua aina naurattavat nuo jutussakin mainitut “mutku yhtään peliä ei oo viä pelattu” -kommentit, koska kyse on ENNAKKOARVIOISTA. Tottakai tilanteet tulevat kauden aikana muuttumaan, yllätyksiä ja loukkaantumisia tulee jne. Ennakkoarvioista puhuttaessa näillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

Olen samaa mieltä myös siitä, että JYP on lähes yhtä selvä kakkossuosikki. Se pystyisi haastamaan Tapparan ennakkoarvioissa vain, jos sinne tulisi yksi huippulaituri (Miklik) ja 1-2 kärkipakkia lisää.

5 tykkäystä

Tapparan peli on ollut CHL-kaudella jo kohtuu jiirissä. JR on tuossa haastattelussa sikäli oikeassa, että joka pelissä ja harjoituksessa tuota samaa toistamalla keväällä alkaa joukkueita painaa ohi. Tuossa onkin valmennukselle haastetta pitää hommaa mielekkäänä ja saada edelleen kehitettyä sapluunaa. Toki yhtään Liiga-peliä ei ole vielä pelattu, voi olla ettei tämä riitäkään.

Tamperelainen, keskiviikko 6.9.2017, “Jääkiekon SM-liiga alkaa paikallisottelulla”:

Siis ei nosteta, väärää tietoa. Viiri nousee kattoon tiistaina 12.9. KalPaa vastaan.

Jos Tamperelaisessa lukee noin kuten olet lainannut, niin hieman vanhaa tietoa sekin.
Minulle tuo SM-Liiga kyllä käy, mutta toivoisin lehdistön olevan tarkempia tuon suhteen.
Kaverin kanssa tehtiin oikein tutkimusta tuon “SM-Liigan” suhteen viime kaudella ja suurin osa käytti sitä pelkän Liigan sijasta.

Olisihan se nostaa se 2016 viiri kattoon Ilveksen kotimatsissa, kun kerran tykkäävät elää menneisyydessä.

Ja eteenpäin…

8 tykkäystä

Hiukan häiritsee kun joka mediasta toitotetaan Tapparan olevan täysin ylivoimainen tällä kaudella…:rolling_eyes:
Harjoituspelit menivät vähintäänkin hyvin, CHL-pelit loistavasti, mutta Liigapelejä on tällä hetkellä vielä pyöreä nolla pelattuna.
Tapparalla on helevetin hyvä joukkue tälle kaudelle, sitä en kiellä.

Joukkueella oletan takin nappien pysyvän kiinni, mutta mites täällä ja kannattajilla yleensäkin?
Tapparan ylivoimaisuus ei ole enää pelkkä palstatotuus, kun joka media sitä huutaa.
Jos Tappara ei johdakaan Liigaa alusta loppuun, päätyyn ja torille asti, miten media ja kannattajat reagoivat?

Minua ei todellakaan haittaa jos media on oikeassa, mutta en polta kausariakaan jos tulee tappioita tai torijuhlat pidetään jossain muualla kuin Tampereella.

7 tykkäystä

Joo Tapparasta ei ookaan ollut mitään puhetta tässä preseasonilla…