Mestaruussauna 2016!

Yksityisessä mestaruussaunassa tänään soi kerran:
Live is life-Opus, Live is life-Pikkuorava (Unohdettu hitti! ;D), Tappara on terästä-Juha Vainio, Tappara on terästä-Pate Mustajärvi, Tappara on terästä-Tulikukot, Kannu kotiin-Jamico, Kirves rinnassa-Cardiant
Tää on Tappara-Aurinkosirkus, Zambonista vasemmalle-Olli Palola, We are the champions-Queen, Poika Saunoo-Poju, Tampere II-Mansesteri ft. Mikko Alatalo & Sarkastinen

Yksityisessä mestaruussaunassa tänään soi toistolla:
SARAVON PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA!

4 tykkäystä

Jos tänä kesänä lukisi sen Kiven kovat kirjan, joka on nyt neljä vuotta odottanut. Ei ole vaan pystynyt lukemaan. Mielenkiintoista lukea miten Ässät pystyi sen tempun tekemään. Nyt ei enää sekään kevät ahdista :smiley:

2 tykkäystä

Vähän sama homma, selailin kerran lävitse, toki playoffit taisin sivuuttaa kokonaan.

Ei ollut yksittäistapaus tämä Saravon Pekka, josta raportoin aiemmin. Biisiä hoilataan ja soitetaan kaikkialla. Selvä vapun ykköshitti Oulussa. Kova juttu kerrassaan :thumbsup:

10 tykkäystä

Sain korvanappiini tietoa, että myös Turun yössä olisi ollut voimasoitossa.

6 tykkäystä

Tänään poika lähtee saunomaan. Ollaan kasattu foliosta äijjien kanssa oma poika Vapun bileisiin mukaan!

Tuo jamicon kannu kotiin on ollut omalla tapparalevyllä kun se tuli. Joutunut sen harppaamaan sen sarjan jälkeen aina, mutta nyt se soi lujaa :grinning:

1 tykkäys

Saakos Kaksonen muuten Mitalia tästä :smiley: Vai pitääkö pukee pleijareissa että saa mitalin?

Ei tietenkään saa kun on Saipan mies mestaruushetkellä.

Joo ei taida saada kun ei Dixonkaan saanut Ässien mestaruudesta vaan vasta nyt Parhaassa Seurassa.

Ei mulla mitään uutta sanottavaa tänne saunaan ole mutta voi prkl että tuntuu aina vaan paremmalta! Hyvää vappua palsta- ja saunatoverit!

1 tykkäys

Muutama kausi sitten joku pelaaja muistaakseni sai kultaa ja hopeaa. Oli vaihtanut joukkueita kauden aikana ja pelannut mitaliin tarvittavan määrän pelejä. En tiedä, miten nykyään homma menee.

Edit. Joo, ei onnistu. Pitää kuulua joukkueeseen mitalin ratkaisuhetkellä (tieto 2013)

Olen saunassa ja tunnen puhuvani monologia, mutta piti vielä sanoa, että olen myöskin lähdössä Tampereen keskustaan jälleen juhlimaan mestaruutta.
Päivällä pääsin rentoutumaan auringonpaisteessa, saravonpekkapekkapekka tahtiin, veneellä, Näsijärvellä, kun kaveri laski uuden veneensä vesille, nyt on pakko päästä taas juhlimaan ja voin kertoa, että vatsa kiittää.

3 tykkäystä

Tuolla Saravo biisillä on jo viikko aloitettu joka aamuna. Parempaa kuin viegra kun ei tule niska kipeeksi

2 tykkäystä

Nyt tuntuu, että olen mestaruusjunassa saunassa. Jonka pesään mahtuu Kukkosen poikittaiset ja Zaborskyn korkeat mailat, löylyt on kuumat ja juna kulkee atomienergialla mikä on saatu tiistain torin räntäsateessa. Tällä energialla juna kulkee syksyyn asti. Tää fiilis mikä on päällä ei unohdu ikinä.

3 tykkäystä

:yum:

:slight_smile::mikki::kannu:

4 tykkäystä

Toverit, jatkakaa. :wink:

Patrik Laineen ja Jesse Puljujärven lempibiisi? No sehän on tietenkin ‘käyn ahon laitaa…’ :nerd: :sun_with_face: :balloon: :balloon:

1 tykkäys