Mestaruussauna 2016!

Hiki voi tulla polkemallakin… :wink: Tosin mieluummin täällä ylälauteilla istuu, heittää löylyä ja vihtoo läpsyttimillä :grimacing:

Aamulehti-Jääkiekkofani löi vetoa Tapparaa vastaan – Hävittyään joutui pyöräilemään Tampereelle 200 kilometriä

5 tykkäystä

Olikos muuten jollain tuo kuudes finaali kokonaisuudessaan tallessa & ladattavissa jostain?

Youtubesta löytyy yksi versio.

1 tykkäys

Kiitos.

Jaaha viel viimesiä löylyjä viel… Enää 60 kertaa repeetillä ja kiekko on taas jäässä:grin:

4 tykkäystä

Vihdottu on ankarasti. Poika pitänyt reissuillamme pitkin Suomea tiukasti Tapparalippistä päässä ja Saravon Pekkaa laulelee, ja kuunneltuamme Wasp:ia on tutuksi tullut. “I wanna be somePate too”.
T-paitaa ja mestaruuslippistä olen itse paljon pitänyt ja Matkailuauton takaikkunassa Tapparalippu näytillä. Pattijoella tuli ystävällismielistä jutustelua lohenpyrstö campingin kärppä-mielisen isännän kanssa.
Tapparalaisuus, ja Tamperelaisuus on hienoa. :grinning:

9 tykkäystä

Orivedenjossain pubissa nyt hyvä meno

On näköjään ollut hyvä meno!

Pariskunta harrasti estottomasti aamuseksiä ja hämmensi ohikulkijoita vain muutaman sadan metrin päässä Oriveden ydinkeskustasta.

Löytyyks täält sellast osaajaa joka osaa vääntää sellase tie mestaruutee videoo mitä voi viel monet vuodet lämmöl kattoo ku nää mitä nyt on youtubes nii täyttä kuraa…

1 tykkäys

En nyt ihan täydeksi kuraksi niitä moittisi, varsinkaan jos ei itse pysty edes niihin.:smile:
Juu, ei ole mun tekemiä videoita youtubessa eli ei kalikka kalahtanut.:laughing:

@Jupe, ymmärsin pointtisi ja saisihan sellainen video olla.:kannu:

Joo varmasti ne on parempii mitä ite osaan tehä. Mut ei ne mitää kylmiä väreitä tuonnu pahottelut jos tääl on henkilö joka sinne on tehny. Vaikka pekka on hyvä biisi eine tollasee videoo sovi💪🏼

Muistelin jälleen edesmennyttä kautta ja tuli tämä hauska tapahtuma mieleen. Samanlaisia on tapahtunut ennenkin mutta tämä on niistä ehdottamasti räikein esimerkki.

Oli HIFK runkosarjapeli. Istuuduin täysin Tapparaan pukeutuneena suunnilleen keski-ikäisen naisen viereen. Hän oli pukeutunut hieman kuin johonkin taidenäyttelyyn. Tapparan tehdessä maalin nainen tyytyi taputtamaan rytmissä paikallaan istuen, samalla kun mä olin hypännyt pystyyn vetämään jutipumppua täysiä karjuen. :smile:

Mulla olisi yksi video… Pistänkö?

1 tykkäys

Ehdottomasti videota näkyville!

3 tykkäystä

:tappara:Tässä vähän itsetehtyä mestaruustaidetta omaltakin osalta :tappara:.

7 tykkäystä

Kesäloma ja Ruka Suitesin ylimmällä parvekkeella soi Pekka! Aurinko paistaa ja mestaruus maistuu yhä makealle! Saunaan lisää puita!

3 tykkäystä

Tänä iltana alkavan viikon loman kunniaksi taidan katsoa youtubelta (jois siellä on) finaalipeliä.

1 tykkäys

Voi vitsi mikä paikka Jugilla heti alkuun Hennkan syötöstä. Onneksi tuli HIFK jäähy.

S…na ku tuo Ruutu pätkii

Kyl oli hieno tasoitusmaali Patelta, ja mikä passi Krisulta

2 tykkäystä

Henkka niittaa.se oli siinä. Jos haluat pitsaa, mene pizzeriaan, jos haluat maalintekijän, osta Lempäälästä.

3 tykkäystä