MM 2016: Ennakointi - Pietari ja Moskova 6-22.5.2016

Lisätään vielä Ville Pokka

3 tykkäystä

Ja vielä parempaa, tässähän on itsellä penkkiurheilijana mahdollisuus viettää neljän (4) mestaruuden kevätkausi. U20- ja U18 mestaruusottelut on tullut tuijoteltua televisiosta, ja Tapparan mestaruutta paikanpäällä. Nyt vielä se Skoda-maailmanmestaruus siihen kirsikaksi kakun päälle…

1 tykkäys

Ikävät muistot kaudelta 2002. Ei mulla muuta. Tikulla silmään joka vanhoja…

Voi terve mikä nippu alkaa oleen kasassa! Se on Patelle tripla tulossa! :ok_hand::lasit::flag:

Kummallista peluutusta tosiaan.

MTV Sportin ehdotelma kokoonpanoiksi MM-kisoihin, ei näy Kuuselaa ei Lajusta.

Lue juttu

Ketjut on muuten ok, mutta Koskirannan korvaisin Lajusella ja Pyörälän Kuuselalla. Krisse pystyy vetään myös nelosessa ja jos ylemmissä esim Pulkkisella ei natsaa niin Krissee voi heittää myös sinne.

Toki tässä olisi se pelko, että Lajunen vetää hyvät kisat ja lähtee änäriin.

Mahtuuko Rony Ahonen ihan oikeasti jengiin?

Finaalijoukkueistakin olisi parempia tarjolla kyllä: Saravo, Kanki, Elorinne, Järvinen. Puhutaan saman roolin pelaajista kuitenkin. Eikä tuo Pexin hehkutus ihan tyhjää puhetta ole, vaan onhan mies alivoimalla aika velho! Lukon ja HIFK:n ylivoima tyrehdytettiin lähes tyystin (Lukko teki kai muutaman ylivoimalla) eikä Kärpätkään muistaakseni ylivoimamaaleilla hirveästi mässäillyt.

Mulle jäi Rony Ahonen ainoana mieleen Lukon paidasta play-offeissa. Mun mielestä oli ihan molemmat jengit katsoen kentän parhaita pakkeja. En ihmettele jos niillä otteilla on tuolla ja varsinkaan jos on jatkanut niitä Leijonien “training campilla”.

Joo ehkä dumasin vähän liikaa, ja kelvollinen pakkihan hän on. Mieleeni on jäänyt kyllä, kun hänet on turhan helposti kierrettykin.

Barkov pelaa odotetusti MM-kisoissa nrolla 61.

Linkki uutisen MTV Sportin sivuille

Vähän OT, mutta mites meidän tänä vuonna käy???
Sillä vaan että Teivossa ei ole Kuninkuusraveja tänä vuonna.

Pakkohan noiden kaikkien finalistien on olla mukana. Miksi niille mitään ilmoiteltaisiin, jos jäisivät ulos, kun kerran maaotteluita kisojen allekaan eivät enää voi saada.

Hoksasin juuri, että mediaketjuun laittamassani YLEn jutussa mainittiin, että koko joukkue oli matkalla Madridiin, paitsi Laine. Siitä voinee tehdä johtopäätöksiä?

Millä iliveellä Aho on parempi ku Kuusela?

4 tykkäystä

Kuuselalta puuttuu seksivau-status?

Aholla on paremman makuiset nallekarkit?

Aamulehden mukaan 17 mestaria on matkassa ja mukana ei ole mm-kisoihin valmistautuvaT pelaajaT.

3 tykkäystä

Teräväinen ei ole tulossa kisoihin. Olkapää ilmeisesti vaivaa.

Ensimmäisen kerran sitten 1995 olen innoissani Skôda -Cupista! Jotenkin sen ekan jälkeen olen aina seurannut noita kisoja puolivillaisesti. Enemmän pelaajien kautta. 2011 muistan tokaisseeni työkavereille, että Tapparan mitali lämmittäisi enemmän. 2011 ja 2007 pronssi meni tunneskaalalla ,ehkä Ojasesta johtuen enemmän siihen suuntaan. 2016 isoin mestaruus on Tapparan, tämä taistelee kakkospaikasta. Varsinkin jos A.Barkov nuorempi ja eräs P.Laine ovat liekeissä. Pieni varaus jalkapallon EM-kisoille ja sille elämäni toiseksi eniten tähän asti tunteita nostaneelle joukkueelle. Tunne ei valehtele!