Myyn yhden lipun illan peliin Tappara.co-palstalaiselle

Seisomalippu jaossa ja tietenkin omakustannehintaan. Verkkopankki + sähköpostitoimitus.

Ketä kiinnostaa?

Myyn kaikista kiinnostuneista sille, jolla on eniten viestejä palstalle ja joka oikeasti tarvitsee lipun itselleen. Ilmoittautuminen päättyy klo 14:00 ja tapahtuu vastaamalla tähän ketjuun.

5 tykkäystä

Kiinnostusta löytyy. Ensimmäinen mahdollisuus koko nuoren ikäni aikana, kun on edes mahdollista päästä hallillle. Vuoro on vaihdettu ja kaikki on laitettu valmiiksi. Vain lippu puuttuu…

hep. Mistä tuon viesti määrän näkee, niin tietäis, onko edes toivoa?

Olisin erittäin kiinnostunut saamaan lipun illan matsiin. Tällä palstalla ei vielä hirveästi ole viestejä, mutta edellisiä foorumeita käytin nimimerkillä axe86 (vaihdoin tänne jotta ei sekottuisi muihin axe-nimimerkkeihin ;)) ja viestejä tais olla yli 500.

Oon tässä kaks päivää järkänny vapaaks jotta voin hakata selaimen refreshiä mutta ei oo vielä onnistanut. Ja joka kevät oon noin viis pleijarimatsia käynyt kannustamassa paikan päällä.

1 tykkäys

No voi hitsi, vastaliittyneellä ei sit oo saumoja, vaikka tuo edellisen mesturuuden jälkeen syntynyt poika olisi paikkansa hallissa ansainnut.

2 tykkäystä

No oon määny ainakin 10 vuotta täällä heilunu… Edellisen puolella jo siis…
777 viestiä näyttäs olevan edellisen foorumin puolella… Toki olin sielläkin aijemmin erinimellä…Ja sanomattakin selvää että itselle juu lippua…

1 tykkäys

Osallistun kanssa “kisaan” vaikka viestejä ei täällä uudessa juuri olekaan. Mutta voin maksaa vielä +10e vaivanpalkkaa.

Paljon on tullut seurattua palstan elämää, mutta viestejä ei ole tullut lähetettyä tälle uudelle puolelle.

Lipulle olisi tarvetta, kun tosifanimme 11v jäi liputta tähänkin peliin (edelliseenkään ei saanut lippua). Roikkuu kyllä hallilla ennen ja jälkeen pelin pelaajia tavaten, mutta peliä käy katsomassa Kalevan Prisman Elisa Shopissa, kun ei muuallekaan pääse. Josko nyt olisi mahdollisuus olla katsomassa peliä livenä?

1 tykkäys

No tää nuorimies ois kyllä lippunsa jo sit ansainnu! :+1:

3 tykkäystä

Mieluusti olisin myös lipun ostanut vaikka 60€ mutta ei taida riittää kun ei ole tullut kirjoiteltua tänne. Jokaisen playoff pelin tällä kaudella nähneenä, vitut*aa kun nyt jäin ilman.

Olen kyllä @_Linden_16 kanssa samoilla linjoilla, poika halliin!

1 tykkäys

http://tappara.co/users?period=all

Katsoin listaa ja totesin, että jätän osallistumatta :wink:. Täältä syvä kumarrus @Hattuhylly:n yhteisöllisyydelle! Sellainen huomio, että määrä ei aina tarkoita laatua. Mittari vois olla myös saadut tykkäilyt.

1 tykkäys

Sit semmonen viä että kaikki runkosarja pelit ja karsinnat Kärppiä vastaan kävin kattomassa vuonna 91-92… Missä kaikki sillon oli:)?

1 tykkäys

Pahoittelut jo etukäteen kaikille niille jotka eivät lippua tästä “voita”, valitettavasti on edelleen vain se yksi lippu ylimääräinen. :slight_smile: Pidetään edelleen kriteerit samoina eli aktiivisuus palstalla ja joku todiste siitä, että on itse lipun tarpeessa (eikä kaveri), muutama minuutti vielä…

No mää olin ainaski kotona leikkimässä nukeilla. :smiley:
Jes, @Hattuhylly , upee meininki! :slight_smile:

Hallissa.

1 tykkäys

Lisätään vielä tuohon omaan “hakemukseeni”, että lipun tarpeeni on niin kipeä että juoksin juuri räntäsateessa kaksi kilometriä toimistolle jonottaan vapautuneita lippuja… Juuri kun olin päässyt noin 15 henkilön jonoon myivät etummaiselle viimeisen lipun ja juoksin sitten kaks kilsaa räntäsateessa takaisin kotiin. :smiley: Nyt on pakko saada lippu jostain.

4 tykkäystä

Iskä odottaa tampereella ja pitäs vielä sille hommata lippu et pääsis sen kanssa peliin kun se ei ole vielä finaali kiekkoa päässyt kattoo ja ajo 120km sen takii et jos sais lipun matsii ja jos ei nii menee kattomaa johki baarii mut lipulle olis nyt käyttöö nii kun varmaan kaikille mut olis kiva yllättää faija ja saada sille lippu

2 tykkäystä

Mä asuin silloin kaukana ja tää juniori aloitti hallissa käymisen varmaan kaudella 2006-07

No, johan on tarinoita. Im out.