Ostitko lahjoja? Saitko lahjoja?

Nyt tarkenee heittää Paten pelipaitaa päälle, ja Pantherssin lippist Barkovin nimmaril päähä💪🏼

6 tykkäystä

Sain toivomani eli retropaita #81 painatuksella :slight_smile: Vanha oli jäänyt pieneksi, eli tämä todellakin toimii!

Sitten uutta kuvaa, kun lahjakortti on käytetty :smiley:

1 tykkäys

“kisu-fanilta”

19 tykkäystä

On kyllä hieno!

Tässä ketjussahan on montakin lahjaa, jotka sopisivat myös ketjuun:

Propsit kaikille käsityötä tehneille… Todella hienoja lahjoja on tehty :tappara:

2 tykkäystä


Tänä Jouluna oli kyllä mieluinen lahja pukinkontissa. Pysyy taas jalat lämpösenä ja ennen kaikkea tyylikkäinä :wink: :sunglasses:

5 tykkäystä

Kovin mieluinen joululahja tuli :smirk:

16 tykkäystä

Tappara reinot mieluinen. Palanderi kirja taas toiseen ääripäähän.

1 tykkäys

Tappara reinot myös. Myös pukki toi Marko Jantusen elämänkerran.

Ostin.Sain.

Mulle ainakin veljen kihlattu teki villasukat.:relaxed:

Joululahja lunastettu

25 tykkäystä

Tänä vuonna tuli kyllä todella yllättävä lahja. Veli anto 1000€ ja vaimoke sitte perus axe pakkauksen ja bokserit. Itse ostin lapselle muumi tuotteita ja vaimolle kaikenlaisia hoito tuotteita yms…

Ainiin lapselle myös tämmönen.

14 tykkäystä

Krhmmm…

Ok, terppille ja Nutille hyväksyttäköön! Hyvää joulua myös pohojoseen! :slight_smile:

7 tykkäystä

Älä huoli kärpän kuvista, laitan kuvan jouluisista lahjuksistani kun posti ne vaan tuo.:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Mitä saitte joululahjaksi?

Itse sain Bruce Dickinsonin elämänkerran, mummon kutomat villasukat ja astianpesukoneen(!). Olen ollut ilmeisesti kiltti poika.

3 tykkäystä

En saanut mitään muuta kuin joulumuorin piparia

19 tykkäystä

Erittäin hyvän jouluillallisen.

2 tykkäystä

Arpa, parit pyyhkeet ja suklaata tuli. Itse ostin itselleni paidan ja uuden tabletin. Se perkeleen löylymittari unohtui, joten pitää hakea kun saavat niitä lisää toimistolle.

Kummimuksuille ostelin jotain ja aikuiset lahjoin perinteisesti oluella ja suklaalla. Toimiva resepti vuodesta toiseen…

2 tykkäystä