Otso Rantakari

Toivottavasti Sählän tilalle ja Rouhiainen saisi jatkaa. Hienoa kuitenki nähdä taas Rantakari tositoimissa!

Oli kyllä Rantakari nimensä veroinen: vaarallinen molemmissa päissä ekassa pelissä. Pelituntuma oli kyllä aika nätisti hukassa. Kemiläinen ja Rantakari on mielenkiintoinen pari, kun eksyvät aina vireeseen eri aikaan. Se on Tapparalle hyvä, koska korvaavat toisensa myös hyvin, kun toinen loukkaantuu.

1 tykkäys

Juuri näin, hieman ihmettelin kun Ritari sanoi selostuksessa, että Rantakarin tauko ei näy missään :thinking:

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara roster 2017-18

Ei Otsolla ainakaan pelirohkeutta puuttunut paluun jälkeen. Ja hyvä niin. Tuntuma ymmärrettävästi oli vähän hukassa mutta ei todellakaan ollut katastrofi.

4 tykkäystä

Sanokaa mitä sanotte mutta minä sanon että Otso ei ole täydessä tikissä.
Varovaisen oloisesti menee laitoihin ja varoo takalauksia.

Herra isä missä kunnossa Otso on sitten kun terve. :smile:

33 tykkäystä

Kas vaan kuinka väärässä voikaan olla.
Antakaa Otsolle mahdollisuus niin Otso käyttää sen.:muscle:t2:

7 tykkäystä

Ok kliimaksi. Maalin jälkeen pystyy tarjoileen Massille vielä läpiajon pikku passilla.

9 tykkäystä

Otso tekee mieleenpainuvia juttuja, tänäänkin. Hienosti vetää omasta mielestä.

2 tykkäystä

Jumalauta kai se on pelipaita hommattava. Nick Bailen v2.

3 tykkäystä

Otso prkl ratkaisi tän pelin. Ja jos on vajaakuntoinen niin tosiaan mitä sitten kun äijä on kunnossa?

2 tykkäystä

No se on Rantasen Kari täältä viivasta, morjesta morjeeeees!

20 tykkäystä

Rantakari on hieno pelaaja. Hän nimenomaan pelaaja jos ymmärrätte mitä ajan takaa…

Virheitäkin toki tulee, mutta uskaltaa pelata niistä välittämättä. Tänään puolustuspäässä myös pari pirun hyvää pientä siirtoa kaverille paineen alla ja tilanne purkautui.

13 tykkäystä

Otso oli ihan päällikkö tänään. :muscle:

6 tykkäystä

Toivottavasti nyt saa lopullisesti sen vanhan paikan takaisin. Olkapäävamman jälkeen luonnollisesti varoo laitataklauksia. Toivotaan et pelaa sopimuksen mukaisesti Tapparassa ensi kaudella.

Tämän päivän matsissakin tuli ekaan erään ne perinteiset pari aivan kaameaa hasardia, mutta jostain helvetin syystä Rantakarin kanssa se tarkoittaa yleensä sitä, että jos ukolle antaa pelin ratkaisuhetkillä vastuuta niin ukko myös toimittaa. Aivan himmeä pelaaja, mutta edelleen jos kevään tehot on tuota luokkaa niin otetaan… :grin:

2 tykkäystä

Kyllä Pumpanen on kovassa kunnossa jo nyt.Onneksi tervehty näihin peleihin!

2 tykkäystä

Mulla on jo.:star_struck:

4 tykkäystä

CAMA ODE! :muscle: Vanha KalPan kaataja!

3.finaali 2017, Rantakari 2-1:
“MÄ RAKASTAN TEITÄ! ■■■■■ MÄ RAKASTAN NIIN PALJON TEITÄ!”

3.puolivälierä 2018, Rantakari 3-3:
“ODE, MÄ RAKASTAN SUN VIIKSIÄS!”

Ode saa mut miettimään vakavasti suuntautumistani. :thinking:

13 tykkäystä