Oulun Kärpät kaudella 2017-18

Ja se nyt on muutenkin höpsöä, jos Kärppä-fanit kiistelee keskenään Tappara-foorumilla.

3 tykkäystä

Kohta tuolla Terpp kirjoittaa että eikö noita Kärppäfaneja voisi estää tänne tulemasta :smiley: :smiley: :smiley:

3 tykkäystä

Tämä kolmikko on tarpeeksi hyvä mikä nyt on. Ei kiitos enempää :smiley: Tarpeeksi tulee keskustelua jo tällä kokoonpanolla :slight_smile:

1 tykkäys

Tämä alkaa menemään nyt chattailun puolelle, mutta tälle ihmeelliselle Kärppä-symbioosille on luonnollinen selitys :mikki:.

10 tykkäystä

No älä viiti. Ollaan jäsenen @kona kanssa mielestäni puhuttu erittäin kattavasti ensi kauden Kärpistä.

Kerroppa sinä omat fiilikset nyt sitten ensi kauden Kärpistä. Vaikkei siitä voi varmaa vielä paljon sanoa.

Kärpät näyttäisi edelleen olevan vähän rungottomassa tilassa, mutta katsotaan tarkemmin kesämmällä.

1 tykkäys

Terpin kanssa emme chattailleet. Olemme vieläkin erimielisiä. Me vain argumentointiin.

1 tykkäys

Reksa ja Mikke. 1981.

1 tykkäys

Mikä oli jälkimmäinen? Paskahalvaus. Tosta saa melkein banaania.

2 tykkäystä

Nääs in

Mikko Leinonen Kärppien Suomen mestari. Never forget.

Mutta ei ikinä Mikke, eihän?

Valaskaa joku mua jos olen hakoteillä. Mutta mä käsitin että Ruohomaan läpimurtokausi oli toissakausi ja hänen oletettiin pitävän saman tason (tai nostavan sitä) kuluneelle kaudelle.

Ei tolla kentällä kyllä kuuhun mennä, eikä tuosta ole ykköskentäksi.
Edes Kärpissäkään.

Ei se onneksi tule olemaan ykköskenttä eikä edes tuossa muodossaan ensi kaudella. Tuota kokeiltiin jo syksyllä, mutta ei se kemiat kohdanneet lähelekkään niin hyvin kuin Kalapudaksen kanssa, joten tuskimpa tuota koostumusta kasataan uudelleen, jos se on nähty ettei toimi.

1 tykkäys

Ruohomaa ja Mäenalanen olivat paljon saikulla. Leskinenkin osan aikaa. Se aika minkä Mäenalanen-Kalapudas-Leskinen pelasivat suurinpiirtein terveenä oli hienoa jälkeä. Valitettavasti Kaliksesta Kärpät joutuu luopumaan.

1 tykkäys

Toni Kähkönen siiryy Kouvolaan. Ei hirveästi haittaa ja ehkäpä saa parempaa roolia sielä sitten. Liekköhän kovin montaa jatkosopimusta on edes tulossa. Albert vissii lähtee Saksaa ja Trotterista ei tiedä. Trotteri olisi kyllä hyvä saada mukaan ensikauden joukkueeseen. Saarisen tilalle pitäisi hommata lähtökohtaisesti kovempi pelaaja. Lehtosen paikan voi täyttää omalla junnulla. Pyörälä on mahdoton korvata.

Ensi kauden optio pelaajat ovat
Sami Väliharju
Taneli Siikaluoma
Sami Anttila
Aku Kestilä

Toivottavasti kaikki jatkavat sillä leveyttä tarvitaan. Sekä Anttila oli hyvä neloskentässä.

1 tykkäys

Mestarianesta.

Riippuu sukupolvesta. 24-10.

Siis puhuitko Mikko Leinosesta Mikkenä, vai ymmärsinkö aivan väärin? Pointtini oli siinä, että Mikko on Mikki, vaikka voissa paistais.

Minulle1 24 on aina ollut mike Kärpissä.Mesatarismiäs.