Palautetta kanssakeskustelijoille

Tämä oli hauska.

10 tykkäystä

Jengi on todella hienosti ja kohteliaasti synkronoinut viiveitä. Iso :+1:

7 tykkäystä

Käydään keskustelu tällä palstalla siihen malliin, että viestit pitää sisällään tarvittavan tiedon ja mielipiteet. Intertekstuaalisuus on jees, muttei tässä jaksaisi jotain Jatkoaikaa ruveta kaivaan, että saa palapelin koottua.

Aiemmin päivällä Teppo Nummisen ketjuun kirjoitettiin:

Ja siinä se. Viesti liputettiin ja käyttäjä muokkasi viestiä. Muokkauksessa hän avasi ideaa, miksi kysyi tuon kysymyksen:

Tästä muokkauksesta ja ajatuksen avaamisesta peukku. Tuon ajatuksen olisi mielestäni voinut ihan hyvin sisällyttää tuohon ihan alkuperäiseen viestiin. Joskus nasevat kysymykset, jotka vievät keskustelua eteenpäin, on todella paikallaan, mutta niissä piilee paikoin myös vaara, että keskustelu keskittyy liikaa yhteen kysymykseen ja kohta käsitellään jotain ihan muuta.

5 tykkäystä

Käsi ylös virheen merkiksi. Ei vain viitsinyt kirjoittaa suunnilleen samaa viestiä kahteen kertaan kahdelle eri palstalle.

1 tykkäys

Se joka liputtaa väärin kaksi kertaa peräkkäin pitäisi liputtaa ulos tältä palstalta ikuisesti.

1 tykkäys

Väärin voi liputtaa vain jos liputtaa tahallaan aiheettomasti, ja valvojat puuttuvat tällaiseen käytökseen välittömästi. Liputukset menevät aina valvojien käsittelyyn, lisätietoja täältä: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta.

En tasan takuulla klikkaa, mutta yleensä jos uutisen laittaa uutisketjuun eikä miniboksista käy ilmi olennainen on kohteliasta joko kirjoittaa omin sanoin mitä kyseinen uutinen sisältää (edes sen mihin otsikko viittaa). Tai jos ei halua kynäillä niin kopioi tekstiä ja pistää sen quote tageihin muita lukijoita varten.

Nim. En tykkää klikata sokeita linkkejä.

4 tykkäystä

Kiitos palautteesta. Tämä oli omaa laiskuuttani.

3 tykkäystä

Kilolle plussaa näin upeasta pelaaja-analyysistä ja kielikuvasta.

13 tykkäystä

Olisippa linkittänyt sen mun vastauksenikin, kiitti.

No ei se ollu oleellinen tähän palautteeseen liittyen. Otin esiin tuon @Kilo postauksen sen takia koska voileipägrilli, puskutraktori, ladon jyrääminen ja lämppärit oli mun mielestä hauskasti ilmastu ja halusin Kiloa siitä kiittää.

3 tykkäystä

Asiasta viidenteen, ei oo peterraa ja @Oijennus näkynyt palauteketjussa hetkeen. Onko kevät sokaissut perinteiset asetelmat?

1 tykkäys

Oijennus ollut selvinpäin tai tupakkalakko päättynyt?

Ihan koska vaan hei. :wink:

Olet oppinut käyttäytymään ja ymmärtämään välttävästi jääkiekosta, niin ei tarvi opettaa. :joy:

@tapola molemmat väärin.

6 tykkäystä

No, aivan mahtavaa, kiitti.

Voileipägrilli osuu kyllä naulan kantaan ja vetoaa myös tietynlaisella arvoituksellisuudellaan. Kilon esittämä vertaus on tietysti vireeltään positiivinen. Kuitenkin on nähtävissä, että aika monen keittiössä voileipägrilli saa hyvin vähän peliaikaa, ja pitävätpä monet sitä jopa vallan turhakkeena. Ykkösketjun kodinkoneiden, kuten kahvinkeittimen ja mikroaaltouunin, oma peli ehkä sekoaisi, jos joku uusi voileipägrilli tulisi siihen rinnalle paahtamaan. Toisaalta tällainen uusi lisä rosteriin saattaisi tuoda myös lisää virtaa ja lämmittää tunnelmaa.

Sori off topicista, tää nyt oli tällaista keittiöpsykologiaa.

7 tykkäystä

Tää on melkein paras kommentti tähän ketjuun. Mikään ei oo muuttunut, mutta yht’äkkiä oon oppinut käyttäytymään. Elämä on täynnä yllätyksiä x)

1 tykkäys

Minussa ei ainakaan ole vikaa ollut…

Rehellisesti, niin kyllä mä tietoisesti olen myös koittanut jättää huomioimatta/vastaamatta tiettyihin sinun kirjoituksiin, koska koen, että muilla on mukavampaa ilman meidän “keskinäisiä” täällä.

Meidän suurin ongelma taitaa olla se, että minä koitan nähdä asiat enemmän positiivisuuden/onnistumisien kautta. Kiekossa siis.

Olen monesti todennut, että tämä paikka on minulle viihtymistä varten. Jos elämä jostain syystä potkii päähän, niin minulla on siihen omat tapani toimia. Se ei ole tämä palsta ollut, ainakaan toistaiseksi. Eikun oli se kerran ja siitä pyysin anteeksi aikanaan tässä ketjussa.

Enkä siis väitä, että toimintatapa olisi mitenkään erilainen myöskään sinulla.

Hokia tämä vain on pääsääntöisesti tällä palstalla. Ja arvostan sinun näkemyksiä, vaikka ne joskus ovatkin vääriä minun mielestäni.

Eikä ne minunkaan mielipiteet ihan aina oikeita ole…

2 tykkäystä

Tästä ehdottomasti @Oijennus sulka hattuun. Kokemasi pitää paikkansa, ainakin allekirjoittaneen kohdalla.

2 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta palstan henkilökunnalle