Palautetta kanssakeskustelijoille

Pakko munkin kehaista @TeliaPartio toimintaa. Taitaa olla jo kolmas eri henkilö, joka vastailee täällä ongelmiin ja kysymyksiin. Telia ottaa tosissaan tämän homman. :+1:

5 tykkäystä

Jos tein mielestäsi väärin, niin liputa.

Noissa liputuksissa ei oo päätä ei häntää, ihan mielivaltaa ja v…lua. Se ei miksikään muutu ajan saatossa. Yrität oikoa hatusta vedettyjä spekulaatioita ja turpiin tulee niin että tukka pölisee. Ihan vaan periaatteesta.

5 tykkäystä

Jotta saatiin hatusta vedetty spekulaatio pois, piti luonnollisesti poistaa myös siihen kohdistuva vastaus. Ja “Eksyy aiheesta” ei kartuta rekisteriä, joten :beer:

1 tykkäys

Erikoista, että tällaisesta pitää erikseen huomautella, luulis porukan tajuavan muutenkin.

4 tykkäystä

Joo, kyllähän se näin jälkikäteen oli mauton heitto. Tarkotuksena oli tosin sarkasmin keinoin pilkata Karalahden aivopieruja ja kivikautisia näkemyksiä päävammoista eikä missään määrin vähätellä tai arvostella kuollutta urheilijaa, mutta väärä ketjuhan tuo on moisille heitoille ja @Kilo toimi ihan oikein kun sen viestin poisti.

7 tykkäystä

Ehkä ylireagointia, ehkä kuitenkaan ei. Viestissä itsessään ei ollut mitään niin pahaa, se on selvää. Ei muistella pahalla, sillä päätös oli rajatapaus. Niin kuin niin usein, ensimmäinen ei ole se ongelma vaan ne seuraavat. Päätin puuttua ensimmäiseen ennen kuin muut saavat ideoita. Vähän natsi päätös, mutta mieluummin aina karvan verran natsi kuin toisin päin. :slight_smile:

Vedetään raja suunnilleen siihen, että kuolataan hyvän maun rajoissa Herschiä ja Nashia ja vaikka Annika Palmua ja Minna Korkkaa. He ovat viihdeammattilaisia jääkiekon saralla, joten liittyvät jollain tapaa palstan aihepiiriin. Jos yleisurheilukisojen liveseurannassa heikolla hetkellä heittää jonkun yksittäisen kommentin nais- (tai mies)urheilijoiden ulkonäöstä niin ei se niin vakavaa, kunhan ei jumituta niihin juttuihin. Mutta muuten haluan pitää palstan puhtaana typyjen kuolaamisesta. Minäkin nautin kauniista ihmisistä, mutta muilla sivustoilla.

4 tykkäystä

Olisiko @Vekki-Keke ja @Riisipussi jatkaa yksityisviestein?

Teillä on välissä asiaa, mutta myös paljon henkilökohtaista. Tämä näin ehdotuksena.

Mode-edit. Siirretty ketjusta Pitäisiko lihan kulutusta vähentää?

4 tykkäystä

@Oijennus minä ainakin oon lukenut kaikki @Vekki-Keke ja @Riisipussi kommentit ketjussa ja mun mielestä ihan aiheen piirissä ollaan. Mun mielestä voidaan jatkaa julkista keskustelua.

2 tykkäystä

Olen minäkin lukenut, mutta eikö sinusta tuossa ole yhtään mukana sitä kuuluisaa metakeskustelua vai mitä se nyt oli? On muuten raskasta lukea sellaista, en ymmärrä miten porukka jaksaa sortua moiseen.

@rizka :+1:

1 tykkäys

Anteeksi, mitä on meta-keskustelu? :hushed:

3 tykkäystä

Se on käsittääkseni sellaista mihin silloin tällöin syyllistyn itsekin. Kanssakeskustelijan tapaan/tyyliin esittää asioita.

Näin olen ainakin itse ymmärtänyt palautteen.

E. Olin taas näköjään väärässä.

3 tykkäystä

Metakeskustelu on keskustelua keskustelusta noin suomeksi.

Eli se on keskustelua, joka ei liity mihinkään aiheeseen itseensä vaan se liittyy enemmänkin siihen, millainen keskustelu olisi suotavaa ja millaista keskustelun pitää olla.

Eli nimensä veroista: keskustelua keskustelusta.

2 tykkäystä

Itse olin pyyteettömästi oikomassa vain väärinymmärrettyjä tekstejä. Ärsyttäähän se itseäkin, mutta ainakaan tahallani en meta-tasoon ole syyllistynyt.

1 tykkäys

Huomioithan, että kukaan ei ole (kai) syyttänyt sinua metakeskustelusta :slight_smile:

1 tykkäys

Ei meistä kukaan.

1 tykkäys

Totta, kun ei edes ymmärretä mitä on metakeskustelu. Ihme jengiä täällä.

5 tykkäystä

Tosta kun otti sarkasmin pois, sulla jäi vaan sormet näppikselle :joy:

7 tykkäystä

Ai niin - tässä ketjussa uhkasin joskus kesällä, että olen kyllästynyt jatkuviin ristiriitoihin ja provoihin. Kesän edetessä asiat on mennyt parempaan suuntaan ja osittain minä olen oppinut olemaan välittämättä ja osittain olen yrittänyt pitäytyä tietyistä keskusteluista (politiikka) poissa, jolloin ristiriitoja ei ole tullut ihan entiseen malliin.

Joillekin tämä on varmaan suru-uutinen, mutta tulen viettämään taas yhden kauden lisää täällä foorumilla ja ellei nyt ihmeitä tapahdu ja en joudu hakemaan henkilökohtaista banaania ja rauhoittumaan muutamaksi kuukaudeksi niin jatketaan sinne kevääseen saakka entiseen malliin.

Pahoittelut kaikille, jotka toivoivat poistumistani syksyllä. Nyt jatketaan toistaiseksi näin.

16 tykkäystä

Hyvä näin. Todella tarkoitan tätä.

Jahka innostun taas kunnolla itse aiheesta ( jääkiekosta), niin eiköhän porukalla taas popparit pauku mikrossa.

14 tykkäystä