Palautetta kanssakeskustelijoille

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki käytäjälle @peterra; kuvien kera läpikäydyt onglemakohdat Tappara-KooKoo ketjussa oli jälleen sen verta informatiivisia, että niistä tällainen ei koskaan kiekkoa joukkueessa pelannut penkkiruheilijakin hahmotti erittäin hyvin noita tän hetkisiä onglemia.

9 tykkäystä

Kiitos kovasti kaikille tasapuolisesti palautteesta. Ei noita kuvajuttuja varmaan tekisikään, jos täällä ei niille olisi näin valtavaa arvostusta. Ihan kivaa hommaahan se on. :slight_smile: Ja hyvä, että joku pitää mun paint-räpellyksiä selkeinä :smiley:

6 tykkäystä

Joo,kausi on pitkä. Jätetään vielä varastoon paukkuja. :grin:

Säähä oot iha samanlaine kuvie kans ku mää tilastoje :grin::grin: Jos joku niitä dissaa rupeis se ois ädjö.

3 tykkäystä

Hienoa @peterra ettet ole vähentänyt kirjoittelua, vaikka kesällä jotain uhkailit semmoisella. Mielestäni laatu on myös kohentunut kesästä.
Minä melkein jaksan lukea jo viestisi ihan kokonaan :laughing:. Nuo kuvasarjat on mainioita. En tarkemmin ole kerinnyt pureutumaan kommentointeihisi kuviin liittyen, mutta täytyy pureutua niihin ja kyllähän niistä näkee, että kenttätasopaino on aika “mielenkiintoinen”.
Kiitos vaivannöstä ja aiemmat erimielisyytemme oli oikeasti minun puoleltani vain niistä parista kommentistasi. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Oot sää @peterra aika konna. Sait ujutettua yhden romaanin verran tekstiä pelitavasta Sinioranssien ketjuun. Ja vielä erittäin sulavasti. :smile:

2 tykkäystä

@lepopulssi tuntee paikat. :joy:

1 tykkäys

@peterra: pelin analyysi +++.
@Oijennus: pelin ytimessä +++.
@S.T: taustat +++.
Modet palstalla: +++ hämmästyttävää!

8 tykkäystä

Positiivista palautetta kaikille palstatovereille, ja etenkin modeille. Täällä näyttäisi olevan aika hyvä meininki yleisesti. Ja keskustelussa on mun mielestä kyllä melkosen paljon nk. laatua, tietoa ja sopivasti huumoriakin.

Esim @Kilo :lle kyllä kiitosta. On ystävällisesti neuvonut erilaisissa asioissa. Itse kun olen uusi palstalainen, niin ei kaikki ole ihan niin tuttua vielä.

5 tykkäystä

Ammattimainen ote on moderaattoreilla hommaan. Sen kiitoksen voi jakaa aika lailla kaikkiin näihin moderaattoreina operoiviin. :slight_smile:

Ja kuitenkin se kiva asenne, että moderoinnin ohella ohjeistetaan, avustetaan jne. jne. - pitkälle yli kaikkien rajojen siirretään ketjuja ja viestejä muihin ketjuihin ja aniharvoin heiluu banaania yhtään mistään. Täällä on ns. pitkä toleranssi.

Täällä on lupa mokata - kunhan ei nyt ihan toistuvasti saman asian suhteen mokaile.

Kokonaisuutena tämä on laadukas paikka olla ja elää. Aiheuttaa riippuvuutta eli jos koet piston sydämessäsi, kannattaa välttää yliannostusta.

8 tykkäystä

Mun mielestä aika vähän ollut tarvettakaan. Jokunen trolli toki on ollut ja voi olla edelleen.

Toki toivoisin omia kohtaan vähän armollisempaa asennetta välillä.

Mitens, onko täällä muuten siten, että on jokin “jäähy” systeemi (esim jatkoajassa ne pelikiellot) : Esim jos on mokaillut ja sekoillut tarpeeksi kauan, niin tili esim jäädytetään joksikin ajaksi ? Vai saako vaan kenkää?

Mikäli ei ole, on aika hienosti pysynyt palsta siistinä, mitä siis olen lueskellut. Aina löytyy näitä kaikenlaisia Pekko-peikkosia.

1 tykkäys

Mää en tiedä. @Kilo varmaan tietää. :slight_smile:

Mä käytän samoja plussia töissä kun merkkaan vatsan toiminnan. Plussien määrästä päätellen tavaraa on tullut :grinning:

2 tykkäystä

Jäähyjäkin voi saada. Itse en tietenkään ole moista kokenut, mutta kaverit ovat kertoneet…:wink:

7 tykkäystä

Kyllä tulee tarvittaessa ns. pelikieltoa.

1 tykkäys

Muita keinoja käytetään kuitenkin paljon mieluummin meillä. Pelikiellot tulevat kyseeseen kun muut keinot eivät selvästikään tehoa. Sitten niitä ei epäröidä antaa

1 tykkäys

Tätä lukiessa tuli tällainen vertailu mieleeni, eli rangasitusasteikko on hiukan kuin peltipoliisi maantien varressa!

  1. Ei välähdä: normaalein tapa, kaikki hyvin anna mennä vaan
  2. Välähtää mutta mitään läpyskää ei tule kotiin: Liputus viestiin, syystä a tai b, melko ookoo mutta jatkossa pitää olla hiukan tarkempi.
  3. Välähdys ja muistutuslappu kotiin: palstalla huomattu että nyt alkaa keulia, huomautus eli hiukan vakavampaa jo, jatkossa jo paljonkin kevyempi kaasujalka!
  4. FLASH ja sakko: no niin Moderaattorit huomanneet kirjoittajan oikein todella, eikiä välttämättä missään hyvässä mielessä. Luottamustaso laskee ja meine eikun kasvaa!
  5. Välähti ja kortti pois: noh eipä tarvi vähään aikaan kirjoitella, sitten joskus paremmalla asenteella!
  6. Loppu ajelut ku kortti vietiin…Ei tarvinne tarkentaa!

Eli aika moniportaisella asteikolla täällä modet toimii, ja hyvä niin!

8 tykkäystä

Ei siinä mitään, kun seuraat @oijennus kirjoittelua. Hän menee koko ajan siinä hämärän ja mustan rajapinnassa. Ota mallia, niin pysyt mukana. Hän on tehnyt tästä “pelistä” taidetta. :smiley: ja vielä yksi hymiö päälle.

5 tykkäystä

Haistan vahvan sarkasmin ja tutka piippaa punaisena.:grin:

@Oijennus vetää hyvää settiä ja hämärän rajamaille on vielä matkaa.
En sen enempää avaa, mutta jotain nimiä tulee mieleen ketkä vetävät sitten ihan siinä rajalla lähes koko ajan. :thinking: