Palautetta kanssakeskustelijoille

Pariin kertaan käyttäjän @Raumalainen panos NHL Draftin suhteen nostettiinkin jo seurantaketjussa esille, mutta ansaitsee vielä erityismaininnan täällä. Vilkuilin draftin etenemistä kännykällä ajoittain ja kuinka ollakkaan Tappara.co oli hänen ansiostaan paras media tähän tarkoitukseen.
:+1:

26 tykkäystä

Täytyy kyllä erikseen mainita, kuinka hyvin nuo tyypit integroituvat meidän foorumille. Mistä lienee johtuu? :smiley:

10 tykkäystä

Olen viettänyt paljon aikaa Raumalla ja ovat ihan tolkun porukkaa. Aivan eri planeetalta kuin vierestä löytyvät porilaiset ja turkulaiset. Mistä lie sitten johtuu.

12 tykkäystä

@bastardo Kyllä mulla ainakin kuva näkyi.

Ok, pistän sitten takaisin.

1 tykkäys

@gatecrasher “Kesätauolla” - kesätauko vähän lipsuu? No ei haittaa kun lipsuu hyvän asian tähden!

Joo, on tullut tässä lähiaikoina hyvää uutista tuutista ulos niin ei ole pystynyt pysymään poissa. Varmaan toimiston suunnatessa lomille taas hiljenee hetkeksi.

5 tykkäystä

@Treppu
Sankaritarinat eivät synny vaan ne tehdään…:tappara::muscle:

4 tykkäystä

Tuskinpa näin on yleisesti. Nuo NHL-kuviot ovat vain ajankohtaisia, ja totta kai olemme kiinnostuneita Revon tilanteesta. Hänen lähtönsä kun ei ole sataprosenttisen varmaa.

Kiinnostus jengissä olevia pelaajia ja muutenkin joukkuetta kohtaan nousee kyllä, kun kausi alkaa olla lähempänä ja pääsemme näkemään joukkueen ja ennen kaikkea näiden uusien pelaajien otteita.

2 tykkäystä

Nin kai se sitten on…

Ja meidän palaute pelaajista, jotka poistuvat, on positiivista eikä haukkumista, kuten jollain muulla palstalla. :smiley:

16 tykkäystä

@peterra

Paljon on viesteissäsi asiaa, mutta harvoin jaksan lukea loppuun, kun harhaudut välillä aiheesta kuin meikäläinen rastilta.
Olet myös joskus väärässä, kuten kaikki meistä. Se pitää myös hyväksyä.
Hyviä pointteja, mutta älä harhaudu ja koita vähän kaitsia näppäimistöä.

11 tykkäystä

Aiheesta harhautumisen kyllä myönnän ja tunnistan, mutta tämä syytös nousee aika ajoin tapetille. Onneksi pian tilanne pikkuisen muuttuu ja todennäköisesti kirjoittelen taas jonkin aikaa huomattavasti vähemmän. En suoranaisesti tietääkseni väitä olevani aina oikeassa, mutta tulkinta on sen verran yleinen, että sitä olisi ehkä syytä tarkastella.

Ja siitä lukemisesta - en itse asiassa odota hirveästi, että edes murto-osa käyttäjistä lukee puoliakaan siitä, mitä kirjoitan. Minä luen ainoastaan pienen osan siitä, mitä ihmiset kirjoittavat tälle foorumille ja luen eri käyttäjien tekstejä eri tavalla. Toisten teksteihin perehdyn enemmän ja toisten tekstit ohitat kokonaan.

Koska en aio muuttaa tyyliäni yhtään mitenkään, aion olla asiasta täysin rehellinen: suosittelen yksinkertaisesti joko olemaan lukematta tai jättämään viestin huomiotta. Jos kuitenkin vastaa viestiin tai ei itse siirry toiseen ketjuun keskustelemaan niin silloin oletan, että haluat käydä keskustelua. Toisaalta en jaksa myöskään kiinnittää asiaan turhan paljon huomiota, koska se yleensä vie sit kaiken hyvänkin mukanaan. En ole välimallin ihminen - olen joko tai - periaatteessa kirjoitan tai en kirjoita.

Annan jokaiselle vapauden muodostaa käsityksensä ja jopa inttää vastaan ja haastaa / korjata näkemykset. Poistun keskustelusta, kun minut on lyöty - kuten kaikki muutkin poistuvat.

7 tykkäystä

Plääh. Ei se pässi käskemällä puske.

:grinning:

7 tykkäystä

Olen Oijennuksen kanssa samaa mieltä. Nettikirjoittelussa pitäisi aina pyrkiä kiteytykseen.
Vähän sama juttu on nykyään kaikessa.
Esimerkiksi jos minusta olisi kiinni, ppt:ssa olisi ominaisuus, joka estäisi yli 5 kalvon esitykset.
Markkinoinnin trendi, on tällä hetkellä myyjille opettaa tuote- / palveluesityksissä hissipuheita ja pitching on kuumaa kamaa.

3 tykkäystä

Tai sitten nettikirjoittelussa pätee se sama kuin ihan kaikkialla muuallakin, että kaikilla tyyleillä on paikkansa ja kysyntänsä. Koska tyylini on ihan 100 % :n varmasti kaikkien tiedossa oletan, että siihen ollaan peräti totuttu. Valehtelin äsken hiukan: tsekkaan toisinaan, kuinka paljon minusta on tykätty! :smiley:

Koska tykkäysmääräni ovat suhteellisen korkeat uskon, että tyylilleni kirjoittaa on olemassa myös kysyntää. Kuitenkin yritän nyt tässä pitää tämän niin lyhyenä kuin osaan eli tyylejä on yhtä monta kuin ihmisiä ja jokaiselle tyylille on kannattajansa. Toiset arvostavat kykyä kertoa asiat äärimmäisen tiiviisti ja siten, että kukaan yleisössä ei tylsisty. Toiset taas arvostavat pidempää kerrontaa ja seikkaperäisempää otetta.

Tällä foorumilla löytyy edustusta kummastakin ja toisten vahvuus on käyttää yhtä tehokasta onelineria, kuvaa tai sitaattia ja sanoa siinä kaikki. Toisten vahvuus taas on pidempi “tarina”, joka sitten löytää oman yleisönsä. Uskon, että molemmat tyylit ovat yhtä sopivia tänne.

3 tykkäystä

Vai voiko johtua siitä, että kirjoitat todella paljon asiaan kuin asiaan?
Eikä siinäkään mitään pahaa ole. Itse vain saan käsityksen sinun teksteistäsi (mitkä jaksan lukea loppuun), että olet jokaisen alan asiantuntija. Tai jos et ole, niin ainakin pirun vankkumaton mielipide sinulta löytyy jokaiseen asiaan.
Tai sitten tämä on minun ongelmani ja opettelen elämään sen kanssa.
Usein moni kirjoittaja päätyy vähän inttämiseen kanssasi niin täällä kuin myös toisaalla. Niin minäkin näköjään nyt.

Sattumaako?

Mutta mutta, anna mennä vain…

8 tykkäystä

Onko tätä yleisemminkin liikkeellä kuin minun @Tammos fundamentaalinen erimielisyys yhdessä ketjussa? Rehellisesti sanoen en itse ole havainnut mitään muuta inttämistä ikuisuuksiin.

Tämäkin voi pitää paikkansa. En ole varsinaisesti tutkinut asiaa, joten asiaa täytyy kysyä niiltä, ketkä tykkäävät. :slight_smile:

Onko tämä varsinaisesti jonkinlainen haitta? Ehkä vastaus piilee tavassani kirjoittaa - jos minut on opetettu joskus kirjoittamaan tyylillä x ja en osaa vaihtaa tyyliä rennompaan kalustoon. Silloin ehkä vaikutelma syntyy, että olen jokaisen alan asiantuntija.

Täällä poliittiset ketjut ovat aika ylimalkaisia ja aika monessa asiassa minulla on kyllä mielipide. Varttuneimmat lukijat myös tunnistavat joitakin poliittisia mielipiteitäni teksteistäni ja minusta se on hyvä asia. En yleensä referoi lähteitä lainkaan vaan kirjoitan sellaista, mitä muistan.

Mutta tämän palautteen voin ottaa vastaan - jos tyylini ärsyttää niin se on mielestäni peräti jokaisen oikeus ärsyyntyä siitä. Eihän sitä voi ottaa keneltäkään pois. Tunnistan myös sellaisen ihan oikean ihmisryhmän, jonka tiedän olevan useimmiten kanssani eri mieltä ja kirjoittavan aivan toisella tavalla.

Se on myös yksi asia, jossa käännän yleensä ajatteluni siihen lukijan vastuuseen: jos ärsyynnyt siitä, mitä joku toinen kirjoittaa & millaisella tyylillä hän kirjoittaa niin silloin ehkä vastaus löytyy useammin peilistä kuin toiselta puolelta. Ainakin minä tunnistan itsestäni tietyt käyttäjät, jotka ärsyttävät minua pelkästään olemalla. Mutta pidän sitä lähinnä minun henkilökohtaisena ongelmanani ja olen pyrkinyt löytämään syyn siihen, miksi ks. ilmiö minua niin kovasti ärsyttää. :slight_smile:

2 tykkäystä

En minä oikeastaan ärsyynny sinun viesteistäisi. En vain jaksa lukea niitä loppuun…

Lueppa ajatuksella se mitä alkuun kirjoitin.

…usein kirjoitat alkuun asiaa ja sitten lähdet jaarittelemaan asian vierestä, jonka jälkeen palaat takaisin siihen asiaan mistä puhuttiin.

Mitään pahaa tyylissäsi ei ole, mutta minuun se ei iske. Ei ilmeisesti jokuseen muuhunkaan. Yritin vain tuoda asian tietoisuuteesi. Jotkut voi jotain joskus ottaa onkeeensa, toiset vain inttää vastaan.

3 tykkäystä

Niinpä. :slight_smile: Mutta lopetetaan tämä nyt tähän. :slight_smile:

Ja toistan sen mitä sanoin: tyylini ei kuulu iskeä kaikkiin. Ja se ei ole myöskään tavoite. Kiitän kuitenkin palautteestasi.

3 tykkäystä