Palautetta kanssakeskustelijoille

Banaanistahan tuossa oli puhetta, eikä bannista…

3 tykkäystä

En tarvi banaaneita tähän hätään kun meillä on jo banaaneja.

Jos @Treppu mulle tarjoaa banaanin Tapparan fanimatkalla niin ei se syömättä jää.

3 tykkäystä

@DelJampe jäi ihasteleen antamaansa syöttöä ja tiesin, kun näin @TeroJ’n kirjoittavan viestiä, että sieltä tulee töötti vastapalloon. Ja niinhän siinä sitten kävi.

8 tykkäystä

Odotin kyllä että joku sieltä kuittaa juuri tuolla tekstillä, yllättävää vaan oli se, että se oli TeroJ

Sanotaan näin, että musta se oli yhtä yllättävää kuin Tapparan syksyinen rämpiminen.

8 tykkäystä

Täydellinen kuitti. :smiley:

1 tykkäys

Niin varmasti tämän palstan mielestä.Itse voisin täräyttää täällä montaakin nimimerkkiä niin vastapalloon kuin olla ja voi tän tämän päivän suorituksen jälkeen, mutta en oikein kehtaa.

Tosin pisteet kyllä Terolle pelisilmän käyttämisestä, viestin kontentista en vaan voisi olla enempää eri mieltä

Anna mennä. :slight_smile:

kuten sanoin, omasta mielestäni sen verran herrasmies olen, että kun mies on kerran jo maassa, niin ei saa fudia päähän vaikka kuinka mieli tekisi - olen kuitenkin teidän huudeilla huutelemassa

4 tykkäystä

Banaanit on sitten citymarketissa tarjouksessa 1e/kg jos niitä meinaatte hakea.

2 tykkäystä

Ok. Mutta kyllähän @TeroJ pudotti sut kommentillaan vastaansanomattomasti. :slight_smile:

Mutta mennään taas eteenpäin.

1 tykkäys

Rautakorven ketjussa on @peterra’lla mukavan positiivinen draivi päällä. Sinä päivänä, kun joukkue kaivaa saman asenteen niin alkaa voittoja tippumaan.

5 tykkäystä

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki käytäjälle @peterra; kuvien kera läpikäydyt onglemakohdat Tappara-KooKoo ketjussa oli jälleen sen verta informatiivisia, että niistä tällainen ei koskaan kiekkoa joukkueessa pelannut penkkiruheilijakin hahmotti erittäin hyvin noita tän hetkisiä onglemia.

9 tykkäystä

Kiitos kovasti kaikille tasapuolisesti palautteesta. Ei noita kuvajuttuja varmaan tekisikään, jos täällä ei niille olisi näin valtavaa arvostusta. Ihan kivaa hommaahan se on. :slight_smile: Ja hyvä, että joku pitää mun paint-räpellyksiä selkeinä :smiley:

6 tykkäystä

Joo,kausi on pitkä. Jätetään vielä varastoon paukkuja. :grin:

Säähä oot iha samanlaine kuvie kans ku mää tilastoje :grin::grin: Jos joku niitä dissaa rupeis se ois ädjö.

3 tykkäystä

Hienoa @peterra ettet ole vähentänyt kirjoittelua, vaikka kesällä jotain uhkailit semmoisella. Mielestäni laatu on myös kohentunut kesästä.
Minä melkein jaksan lukea jo viestisi ihan kokonaan :laughing:. Nuo kuvasarjat on mainioita. En tarkemmin ole kerinnyt pureutumaan kommentointeihisi kuviin liittyen, mutta täytyy pureutua niihin ja kyllähän niistä näkee, että kenttätasopaino on aika “mielenkiintoinen”.
Kiitos vaivannöstä ja aiemmat erimielisyytemme oli oikeasti minun puoleltani vain niistä parista kommentistasi. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Oot sää @peterra aika konna. Sait ujutettua yhden romaanin verran tekstiä pelitavasta Sinioranssien ketjuun. Ja vielä erittäin sulavasti. :smile:

2 tykkäystä

@lepopulssi tuntee paikat. :joy:

1 tykkäys

@peterra: pelin analyysi +++.
@Oijennus: pelin ytimessä +++.
@S.T: taustat +++.
Modet palstalla: +++ hämmästyttävää!

8 tykkäystä