Palautetta kanssakeskustelijoille

Eiks tätä mainitsemaasi termiä kuitenkin äskettäin käytetty sitaateissa, mikä mielestäni kääntää sen sanoman jotakuinkin päinvastaiseksi?

Noin muuten olen samaa mieltä siitä, että tuomarit ovat ainoa ryhmä toimittajien ohella, joita täällä voi lyödä ihan vapaasti ja joihin voi liittää mitä älyttömämpiä salaliittoteorioita.

Kyllä, minä käytin vastauksessani sitaatteja, mutta alkuperäisessä viestissä ihan vaan ilman. Itse arvostan tuomareita älyttömästi, ei ole helppoa hommaa. Joo, itsekin tulee välillä kritisoitua toimittajia aiheetta, hekin varmasti tulilinjalla.

1 tykkäys

Meillä olisi tylsän yksimielinen foorumi ilman HIFK:n, Lukon, Ilveksen jne. kannattajia. Voitaisiinko siis hieman antaa kunnioistusta heillekin?

Nimittely on tyhmää (vaikka joskus toki itsekin saatan syyllistyä siihen), joten liputtakaa. K-viikset, hinkit ja muut saa mielestäni jäädä toisille foorumeille. Pidetään tämä foorumi samalla tasolla millä Tappara pitää pelin kaukalossa. Kiitos.

Edit: Unohtui meidän loistavat Kärppäfanit.

25 tykkäystä

Ja tähän hyvään tekstiin lisäisin vielä sen, että jättäkää ny jo hyvät ihmiset se Jatkoaika-palstaan vertaaminen; kokoajan ollaan, että kun jatkoajassa sitä ja kun jatkoajassa tätä. Hei, ny ollaan tappara.co-foorumilla ja tää on eriasia, kuin jatkoaika - Luojan kiitos!

P.s. mutta ei kauaa jos sama meno jatkuu!

9 tykkäystä

Itse en vastustajista koskaan käytä mitään hassuja nimiä, mutta ymmärrän heitä, jotka käyttävät hinkiä, kusiviiksiä yms. Ihan sen vuoksi ymmärrän, että Tapparasta käytetetään ylivoimaisesti eniten kaiken maailman hassutteluita ympäri nettiä ja muualla myös.

Jos arvostusta ei anneta tänne, niin miksi meidän pitää antaa muille? Ei me sen parempia olla kuin muutkaan.

6 tykkäystä

Ollaan me. Meillä on 17 viiriä.

20 tykkäystä

Juu, kyllä Tapparaa haukutaan miten sattuu, mutta haukkukoot perkeleet :slight_smile:

1 tykkäys

Viireistä en puhunut nyt tässä yhteydessä…

1 tykkäys

Tiedän kyllä mitä tarkoitat.

Silti me voimme nostaa myös fanit sinne missä joukkue jo on. Ylhäiseen yksinäisyyteen.

3 tykkäystä

Ylpeys käy lankeemuksen edellä…

1 tykkäys

Miksi ihmeessä ei oltaisi? Tai ainakin yritettäisi olla?

Tää asenne on mielestäni ihmiskunnan suurimpia ongelmia ylipäätään. Eli että jos ei nuo toiset niin miksi mekään.

edit: Tämä siis tuohon Oijennuksen alkuperäiseen viestiin.

Tuohon on muuten mainittava tuo FB:n HIFK:n foorumi.
Siellä ei oikeasti kukaan, ei siis kukaan, osaa kirjoittaa Tappara-sanaa.

Ihan miten vain.

Minä en pidä itseäni muita parempana, vaikka sisimmissäni tiedän olevani ihan ok jätkä.

@Maikkeli en käytä FB:tä.

1 tykkäys

Tässä nyt ehkä puhutaan jotenkin eri asioista.

Mitä mistään tulisi, jääkiekkoilijan kehittymisestä tai tieteen tekemisestä tai mistään, jos ei pyrkisi olemaan parempi kuin muut ja uskoisi omaan visioon?

Mutta kuten sanottua, puhutaan ehkä ristiin ja sulla ajatuksena, että joku ajattelisi lähtökohtaisesti olevansa parempi kuin muut, ilman että asian eteen pitäisi tehdä mitään?

2 tykkäystä

Olet asian ytimessä. :+1:

1 tykkäys

Elorinteen taklausketju lähti heti käsistä. Nyt meillä on parantamisen paikka. Turha kinata pippelien paremmuuksista tai ihmisyyden paremmuudesta Helsinki vs. Tampere.

Tää oli harkkapeli. Sovitaanko, että tää oli myös harkkaketju tällaisille aiheille.

Eteenpäin kohti uusia petty… eiku voittoja.

3 tykkäystä

Laitetaan tänne parempi ketju. Ei voi yks harkkapelin tilanne ja yhden henkilön provot mennä niin tunteisiin wttä syyllistetään kaikki joukkueen fanit. Peili on hyödyllinen esine. Annetaan arvo ja kunnioitus asiallisille kirjoittajille jotka elävöittävät palstaamme. Edustavat he mitä joukkuetta tahansa.

4 tykkäystä

Tää on kyllä omalla tavallaan huikeaa. Takana on toinen kesäinen läpsyttely ja osalla karkaa tää homma jo täysin lapasesta. Nollasta sataan kiihtyminen palstan puolella kävi varsin sukkelaan… Ylilatautumiseksi mennyt faneilla pitkän kesän aikana? Huikealla prosentilla saatiin keskusteluun mukaan riman alittavat keskustelumaneerit, joita tyypillisesti on havaittu Tappara-IFK -playoff -sarjojen yhteydessä.

Rauha vaan ihmiset. Hienoa, että intohimoa lätkää kohtaan lyötyy, mutta nyt on hei kesä vielä. Elokuu ja silleen.

Eikä täältä kenenkään minnekään lähteäkään tarvi. Monipuolisuus on rikkaus, joten pysyhän @DelJampe rivissä. On varsin suotavaa, että muistakin joukkueista (IFK:stakin) on palstalle kirjoittamassa joku joukkuetta tarkemmin seuraava ja sitä myöten paremmin tunteva.

5 tykkäystä

Tapparan kulttuuriin on aina kuulunut rehti urheiluhenki, vastustajan kunnioittaminen ja tietty nöyryys. Tästä johtuen joukkue ja seuran brändi mielletään ajoittain jopa tylsäksi, vaikka yksittäisiä isoja persoonia on täältäkin tullut. Stereotyyppinen Tappara on kuitenkin Saravo tai Ojanen.

Vastustajan nimittely yms. tyhjän huutelu ei edusta Tapparalaisuutta. Ihan sama mitä muualla tehdään, mutta näin on.

18 tykkäystä

Niin. Kuten kirjoitin, en itse käytä vastustajista pilkkanimiä, mutta ymmärrän sen, että jotkut niitä haluavat käyttää.

Kuka tai mikä määrittelee tapparalaisuuden? Keskustelupalsta ja sen käyttäjät? Vai jokainen tapparalainen itse määrittelee sen, millainen tapparalainen hän haluaa olla? Voiko muut määritellä Tapparaa kannattavalle ihmiselle miten hänen pitäisi käyttäytyä?

6 tykkäystä