Palautetta palstan henkilökunnalle

Mites se minun kirjoittamani viesti oli mielestäsi kuraa?
@Naapuri n pahan mielen ymmärrän jotenkin. Tarkoitus ei ollut vinoilla, vain todeta mikä oli päivän tilanne.

@Battleaxe73 totesi että huonolta näyttää ja vastasin siihen.
Olen pahoillani, en jaksa kirjoittaa yhtä pitkästi kuin esim. Peterra kirjoittaa.
Joo, tiedän että olisin sen voinut jättää kirjoittamattakin ja lukea palstan säännöt taas uudestaan…

Ymmärrän, että minun viestini on liputettu ja @messi :n viesti poistettu tuolta Mark Flood Ilvekseen huhuketjusta, mutta…

Ei ne sen paskempia viestejä olleet kuin valtaosa meidän viesteistämme tuohon pari pelaajaa Tapparaan huhuketjuun.

Eli onko nämä ketjut eri arvoisia? Kipinävahti on kipinävahti, mutta onko meillä nyt uusi kipinävahti eri nimellä?

2 tykkäystä

Joo elikkäs. Sanoisin, että ihan joka ketjuun hömppää ei tarvitse tunkea. Tuosta huhuketjusta on muodostunut jonkinlainen roskis. Palava roskis. Siihen on tullut reilusti yli 150 viestiä tänään. Osa yön aikana. Yritin päivän aikana ohjata keskustelua asiallisempaan suuntaan, mutta tulos oli olemattoman laiha. Muistaakseni yritin ohjata keskustelua myös edellisenä päivänä. Joku voisi ajatella, että minulla ei ole auktoriteettia.

Samanlaista tunkiota ei siis joka ketjusta tarvitse tehdä.

Tavallaan olen vähän pettynyt, että tuosta Tapparan huhuketjusta on tullut tuollainen kuin siitä on tullut.

Lopettakaa keskenäinen palstalla tsättäily @Messi kanssa. Jos mahdollista, käyttäkää sellaiseen vaikka Whatsappia. Piilotin tästä pari tsättiviestiä.

8 tykkäystä

Sanotaan niin päin, että Mark Flood -ketjussa noudatamme palstan sääntöjä.

Tuo Tappara-ketju riistäytyy meiltä väistämättä käsistä. Minä ja pari muutakin valvojaa ollaan yritetty murista väliin keltaisilla viesteillä ettei täytettäisi ketjua roskalla. Vaikutus on kuin oli alakouluopettajan SSSSSH-suhuttelulla, joka oli eilen kirjastossa luokkansa kanssa. Desibelitaso laski ehkä kahdeksi sekunniksi. Ei me haluta tuosta ketjusta jälki-istuntoja jaella koko luokalle, joten olemme melko voimattomia. Sori niille, jotka haluaisitte lukea pelaajahuhuja, mutta enemmistö on puhunut. Kirjaimellisesti. :wink:

Palstan säännöt pätevät kuitenkin yleisesti, vaikka paikoin voidaan tehdä käytännön kompromisseja.

Edit. Kas, @Kilo oli aavistuksen nopeampi.

2 tykkäystä

Joo, nyt hyväksyn nuo kommentit ihan mukisematta. Tuo huhuketju tosiaan lähti lapasesta. Omasta puolestani en aio sitä viestilläkään enää ruokkia. Talven kipinäketju on oma lukunsa. Itse asiassa en tykkää huhuilusta ensinkään, koska se on osaksi juoruamista. Eli jos Mikki esim. kertoo minulle jotain siirtoihin liittyvää, niin en tosiaan jaa sitä koko maailmalle. Ja periaatteessa tuostahan tuossa on kyse ainakin jollain tasolla :smiley:

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Pari kuvakaappausta. Ongelmia ei ole muilla sivuilla. Ei auta vaikka kirjautuu tältä palstalta ulos. Ongelma jatkuu.

Pikku hiljaa rupeaa näyttämään siltä, että tämä palsta hylkii minua.

https://verk.com/ghsvn![|281x500](upload://1UQRw17Hw8MYbF5RA8Vr5km1Sei.png)

Ja ohan tuossa paha virhekin. Siinä mainostetaan, että myy asuntosi itse. Siinä pitäisi lukea: Messi myy asuntosi

10 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Mainos ei toiminut näyttö poikittain.

Chrome, Honor 8 jne.

You are holding it wrong.

Joku bugahtanut. Kuvan perusteella tullut mainos pystymitoilla. Ei liene helposti toistettavissa?

Ei onnistu uudestaan ei. Nyt kun kääntää näyttöä, niin mainos vaihtuu. Näitä nyt näkee milloin missäkin, mutta ajattelin varokseltans raportoida.

1 tykkäys

Miksi @ylläpitäjät on siirtänyt Jasun ja Kemiläisen viestit otteluseurantaan? Keskustelu varmaan lähti liikkeelle Kärpät-pelistä, mutta peli oli päättynyt. Mua ei kyl ainakaan kiinnosta mennä onkimaan mahdollisia jatkoviestejä pelaajan otteista seurantaketjusta.

3 tykkäystä

Mää en niitä siirtänyt, mutta onhan tuossa vähän tuollaista pelinjälkeistä reaktiovuodatusta ja tsättiä. Musta tuntuu, että toi Jasun levy on aika puhkikulutettu.

Ja tämä vastaus tällein rivikansalaisena.

4 tykkäystä

Viestit olivat lähinnä ottelun jälkeistä oneliner-vuodatusta, joka ei tuonut mitään lisäarvoa pelaaja -ketjuun.

Miksi v…ssa täällä ei saa kritisoida Rautakorpea?

Etenkin kun tän viikkosen jälkeen olis aihetta antaa sitä negaa.

1 tykkäys

Saa, mutta ketju ei ole mikään avautumisnurkkaus onelinereille ja tyhjille heitoille.

Puhukaa sääntöjen puitteissa. Poistin ison liudan onelinereita. Laittakaa viestienne ympärille lihaa ja muita sidosaineita, jos olette jotain mieltä.

6 tykkäystä

Onko oneliner oikeasti niin paha asia, jos asia tulee kerrottua?

2 tykkäystä

Juu lyödään ketju lukkoon ettei Jukalle tuu paha mieli kun lukee palstaa bussissa Helsingissä Tampereelle. Vinkki jättäkää se Lempäälään!

Kaksi viikkoa sitten tuli viikon bannit kun kirjoitin muutaman kriittisen viestin Rautakorvesta. Mutta hienoa kai se on voittaa jämäjengejä ja polttaa kynttilöita Rautakorpi-alttarin edessä.